IVF/ICSI kokemuksia

Junttura, kiva kuulla sinustakin :) :) Meillä 2. ivf menee lyhyellä kaavalla ja eri lääkkeillä. Suunnittelukäynti lienee elokuun alussa.

Hileinen kp 6 taukokiertoa
 
Meillä oli varhaisultra tänään. Siellä se pieni möllötti, kaikki oli hyvin. Sydän löi, nähtiin se ruudulta ja kuultiin myös sydänäänet. Vastasi viikkoja 7+2 eli la siirtyi helmikuun puolelle. On tämä vaan niin ihmeellistä ja uskomatonta. Hiljaa päivä kerrallaan on nyt vaan mentävä eteenpäin. :Heartpink

Tsemppiä tänne kaikille oli tilanne mikä hyvänsä! :Heartred
 
Mustikk4, onnea!! On varmasti ihana tunne :) Tuleeko teille toinen seuranta vielä ennen nt-ultraa vai menettekö jatkossa vaan neuvolaan?
Katjusha rv. 22+0
 
Kiitos Katjusha ja ninukki! :) Mä en Katjusha ees tiennyt et tässä välissäkin voisi olla joku ultra. Oon vähän ulalla näistä kaikista jutuista vielä. :D Ei ainakaan lääkärin kanssa ollut puhetta. Meillä on ensimmäinen neuvola ensi viikolla, siellä varmaan sitten kuulee. :)
 
Mustikk4, kysyin siksi, kun meillä oli klinikalla toinen ultra 9+ että näkee, että pieni kasvaa normaalisti. Neuvolasta ei täällä saa yhtään mtn ultria ennen nt-ultraa rv. 12+
 
Ihanaa Mustikk4! Oli varmasti ihan mieletön tunne ultrassa! Ja hienoa Katjusha, että ootte jo noin pitkällä!

Täälä onkin nyt ihan mahtavan paljon plussanneita! Mitenkä muilla menee? Onko teillä ollut paljon raskausoireita? Jos, niin milloinka ne alkoivat, plussan jälkeen, vai mahdollisesti jo ennen sitä??!
 
Kp1 ☺ Olipas kyllä pitkä luomukierto, 46 päivää.

Täytyy sanoa että kyllä sitä vaan tuntee oman kroppansa toiminnan aika hyvin näiden yrityskuukausien jälkeen. Pystyin päättelemään aamulämmöistä millon menkkohen pitäis suunnilleen alkaa.

Tähän alkavaan kiertoon meille tehdään sit ensimmäinen pas. Täällä oli muutama senkin kokenut, niin voisitteko kertoa miten ne eteni teillä.

Sain ohheet syödä letroja 2kpl/päivä kp5-9 ja tikuttaa ovista. Lisäks pitää varata ultra johonki puolen kierron tietämille. Mutta en tiedä minä päivänä itse siirto on...
 
Junttura, meillä on ollut kontrolliultra PASiin noin kp 10-12 limakalvon sekä munisten suhteen, siirtopäivä menis saadun +ovistestin mukaan plus ne päivät, kun alkiot on vanhat. Mutta näissä on vähän tietty eroja miten klinikat toimii, ja mulla on lyhyt kierto niin siks ennen kierron puoltaväliä kontrolli ja jos ollut lääkkeellinen kierron rakennus se limis kasvaa hyväksi "ajoissa".
Kerran kävi niinkin, että kävin kp 11 (huono tilanne) ja kp 15 (ei edistystä), niin koko PAS siirrettiin seuraavaan kuuhun, kun ovulaation laatu ei vaikuttanut hyvältä eikä huonoon kiertoon kannata siirtää.
 
Junttura mulla pas:it tehty luonnolliseen kiertoon. Ultrassa käynyt muutaman kerran ja ovista tikutellut. Kun saanut ovis+ soitto klinikalle ja siirto ajanvaraus mikä on yleensä ollut se 3 päivää ovisplussasta. Luget aloittanut normaalisti ennen siirtoa.
 
Se siitä, pääsin tänään ultraan vloppuna alkaneen vuodon takia ja keskenhän se oli mennyt.. Yks nökäre vielä pakkasessa, sitä kohti siis!
 
Ninukki, pahoittelut vielä tässäkin ketjussa. Todella harmillista!! Olkoon se huurunenä sitten se sitkein sissi, ja saatte pysyvän plussan.
Tsemppiä ja voimia vaiheisiinne kaikille ketjussa!!!
 
Voi ei ninukki!!! Voimia! Ja kohti uutta passia vaan!

Junttura, mulla on ollut aina kiertopäivä 10-11 ultra, ja sitten oon tehnyt ovistestejä. Vasta toukokuussa päästiin passiin (tammikuussa punktio ja tammi-helmikuun vaihteessa tuoresiirto), kun siirtopäiväksi osui siihen saakka la, su tai ma jolloin julkisella ei ainakaan siirtoja tehdä. Luonnolliseen kiertoon siis yritetään. Toki jos alkaa näyttää kesätauon jälkeen että ei osu siirtopäivä ti-pe, niin täytyy sitten muuttaa suunnitelmaa lääkkeelliseen kiertoon.
 
Helmilotta, on se tasapainoilua tuon kalenterin kanssa. Ei siinä kiittele omaa kiertoaan, jos monta kuukautta menee ajoituksen vuoksi persiilleen.
Toivotaan hyviä mahdollisuuksia luonnonkierron kanssa Helmilotta ja Ninukki.
Katjusha rv. 22+5 lääkkeellisestä tuoresiirrosta
 
Juu, viimeksikin mulla oli ultra kp11 ja limis oli jo silloin riittävä, sit piti vaan käyttää lugeja se viis päivää ennen siirtoa mitä oli alkiolla ikää :)
 
Takaisin
Top