IVF/ICSI kokemuksia

Hei Kaikille!
Onnea Kaakaolle❤
Omat kuulumiseni: Juuri nyt kun itellä tuntuu kaikki menevän pieleen, niin lähelle syntyy vauvoja. Onnitteluviestin kirjoittaminenkin tuntuu niin pahalta, kyyneleet nousee silmiin... Onhan tässä kaks vuotta tahkottu rankkoja hoitoja tuloksetta ja päälle yritystä luonnollisin keinoin 8 vuotta, kun mies ei halunnut hoitoihin, aiemmin. Toukokuussa tehtiin meän neljäs ICSI ja siirtoon ei päästy, koska siirto ois mennyt sunnuntaille
( plastokysti). Pakkaseen meni kaikki kolme kolmipäivästä alkiota. Punktiosta noin viikon päästä alkoi menkat ja siinä kierrossa Passia ei pystytty tekemään kun kierto sekasin ja ovulaatiota ei tikkuun piirtynyt. Nyt kp 32/28 alkoi sit lopulta nämä menkat ja tähän kiertoon toivottavasti ehditään PAS tekemään ennen klinikan kesäsulkua.. Sopii vaan toivoo, että ovulaatio on ajallaan, niin siirto osuis 6-7.7 ja 7.7 on klinikka viimistä päivää ennen kesäsulkua auki.
Kaikille tsemppejä hoitoihin ja Plussanneille onnea paljon!
 
Maleen77, samat fiilikset täällä raskausuutisten/onnitteluiden suhteen. En vaan kestä niitä ollenkaan. Välttelenki ihmisiä, jooden tiedän odottavan tai synnyttäneen tms. Kaikki tunteet ovat sallittuja, tiedän, mut tuntuu se vielä pahemmalta ku tällanen fiilis ei oo mua itteään.. :sad001
 
liljatar: Näin se on, eikä sille kai mitään voi. Omaa surua ei helpota yhtään,että niitä vauvoja näkee lähipiirissä, vaikkei se niiden vauvojen vika oo. Itelle tää on vaan semmonen juttu että tästä ei pysty puhumaan kenellekkään ulkopuoliselle. Asia vois olla toinen, jos vika ois itsessä, mutta kun vika on miehen simpoissa, niin asia on niin arkaluontoinen, kuitenkin miehisyyden mittari tuokin.
 
liljatar: Näin se on, eikä sille kai mitään voi. Omaa surua ei helpota yhtään,että niitä vauvoja näkee lähipiirissä, vaikkei se niiden vauvojen vika oo. Itelle tää on vaan semmonen juttu että tästä ei pysty puhumaan kenellekkään ulkopuoliselle. Asia vois olla toinen, jos vika ois itsessä, mutta kun vika on miehen simpoissa, niin asia on niin arkaluontoinen, kuitenkin miehisyyden mittari tuokin.

Mulla onneksi on ystäviä, lapsellisia ja lapsettomia ja luomusti ja hoidoilla saaneita ja saamatta jääneitä, joiden kans pystyn avoimesti jutteleen ihan kaikista fiiliksistä.

Keskiviikolle sain työterveyslääkärille ajan, nyt on saikun aika, ku yöunet on huonona ja koko ajan itkettää. Jos ottais muutaman itkupäivän kotona, niin jaksais taas jonku aikaa kahlata syvissä vesissä!
 
Wau, mieletöntä kaakao! Onnea hurjasti!

Mä tässä bongailen puoliluomuovista. Heh, mikä sana... Letroja otin siis alkukierrosta, muuta boostia ei ole eikä tule meille enää. Nyt oon hiukka ymmälläni, kun ovistesti (liuska) näyttää 2 pvää peräkkäin plussaa?! Mun kroppa taitaa olla jo ihan lomalla näistä kuvioista. Plääh.
 
Tonttumuori mullakin on ollut joskus 2 päivää plussa ovistesti. Lääkäri sanoi että se kun ekaa kertaa on niin siitä lasketaan asioita.
Mulla edelleen digitestissä vilkkuu hymynaama. Kp 15. Toivotaan että nyt tulee pysyvä parin päivän aikana. Tuntemuksia on kyllä ja johtava folli oli kyllä pe näkyvissä eli kyllä kait kaikki merkit on että tulisi.
 
Huippua Hulbertiina! Toivotaan että vahvistuu niinkuin pitää. Perjantaihinkin on vielä aikaa.

Tonttumuori, olen ymmärtänyt että LH-taso voi hyvinkin pysyä koholla pari päivää, ei ole mitenkään poikkeavaa. Yleensä kai neuvotaan, ettei kannata ekan plussan jälkeen enää testailla, koska sillä LH-piikin kestolla ei ole merkitystä oviksen ajankohdan kannalta. Itse en ole koskaan ovisplussan jälkeen enää testaillut, niin en tiedä kauanko oma LH-piikki yleensä kestää.
 
Ei selvinnyt meidän "kaksoset" sulatuksesta. :sad001 Eli noin 4kk jonotus uuteen stimulaatioon edessä.

Luomuplussaankaan ei odotukset ole kovin korkealla, vaikka ovisplussan jälkeisenä päivänä puuhailtiin.

Nyt pitäis yrittää jostain löytää voimia pitää itsestä huolta, ettei masennus saa valtaa. Siinä rajoilla meen koko ajan, et kuinka syvään sukellan.

Jään varmaan taustalle seuraileen, palataan, kun on jotain sanottavaa!
 
Takaisin
Top