IVF/ICSI kokemuksia

Nennu mulla hoitojen aikana maha toiminut vähän liiankin hyvin. Mutta lugethan voi aiheuttaa ummetusta. Voiskos johtua jostain semmoisesta?
 
Onkohan mahdollista, että Suprecur aiheuttaa menkkojen myöhästymisen? Mulla yleensä hyvin säännölliset ja nyt myöhässä..
Ensi ke ois eka ultra liittyen ivf. Onko vaarana että hoito siirtyy!? :sorry: Kokemuksia anyone?
 
Täällä asiat etenee nopeammin kuin ehtii pysyä perässä. Aamulla kävin ultrattavana, limakalvo 12 mm ja tänään kp 13, heti käsky aloittaa Lutinukset ja siirtoon torstaina :nailbiting: Kohta siis piinaillaan taas. Toivottavasti on siirrettävää, 6 pientä köllöttelee pakkasessa :Heartpink
 
Elsakoo onnea siirtoon!!! :)

Inkseri, Itselläni ei ole ollut käytössä suprecuria, en siis osaa paljon antaa neuvoja sen suhteen. Olitteko sopineet lääkärin kanssa että menkat pitäisi alkaa ennen seuraavaa ultraa?

Tsemppiä kaikille omiin vaiheisii! :)
 
Inkseri,
Mulla oli Suprecurin aikana kierto 31pvää, normaalisti 26-28. Eli mulla pidensi. Mut mulla oli pääsiäisen takia kolmen viikon suihkuttelu. Hoitaja sanoi ennen suihkutukseb aloittamista, et ehtiipä tulla tyhjennysvuoto varmasti. Et en sitte tiiä, voiko se vuoto estää siirron.

Nennu90,
Alamahalla eri kohdissa välillä tuntuu vihlontaa ja rinnat vaihtelevasti hellät. Pregnylhän voi tehä noita kans ja mitä se Lutinus ja muut hormonit siihen lisäksi.. En oo antanu itelle lupaa jossitella ja mietiskellä jokaista "oiretta". Paitsi et luin yhtä ketjua täällä ja siellä oli joku saanu ivf:n jälkeen "kunnon" oireita jo 3+3 viikoilla. Mulla 3+0, pp5 tänään, mut en aio pidättää hengitystä "oireitten" takia :D
 
Nennu ja liljatar jänniä päiviä vielä edessä ja nehän on tunnetusti ne pisimmät ja piinaavimmat..

Heliokselle tsempit siirtoon! Luonnolliseen kiertoon siis tehdään?

Elsakoo jee, sepä sujuu mallikkaasti! Mikä lääke sulla on ollut käytössä?

Mun ainoa toivo on, että ovistesti on plussa vasta to tai myöhemmin. Muuten ei päästä siirtoon..

ImageUploadedByVau Foorumi1493756487.576883.jpg


Tossa kuvaa testeistä; ylin su, keskellä ma ja alin tiistai. Jos olisi jonkun muun testit niin sanoisin että voisi olla plussa vasta torstainakin, mutta kun on omat niin en tiedä.. :D
 
Nennu90 ja Vastavirrassa kiitos tsempeistä!

Vastavirrassa Lääkkeenä kp 2 alkaen Progynova 2x/päivä ja nyt mukana Lutinus 3x/päivä. Ei mitään omia vippaskonsteja tässä kierrossa, mammavitamiinit ja Metformiini toki menee edelleen :)

Sormet ja varpaat ristissä, että sulla ovis ajoittuu oikealle päivälle! :)
 
Onpas taas tullut paljon tekstiä :D! En oo jaksanu kirjotella kun jostain syystä foorumi kiukuttelee mulla.

Kosmokselle ja Blancalle ainakin onnittelut jos en ole jo onnitellut! Toivottavasti Blancalla kaikki on kuitenkin hyvin!!!

Mulla on ollu Menopur aluksi vaan 75 mutta tämä johtunee tuosta Elonvasta. Lopuksi annos ollut 300.

Ymmärsinkö oikein, että vuodenvaihteessa Katjusha alkaa yrittämään pikkusisarusta? Ihanaa!

Mä kysyin kanssa yksityisellä kahdesta blastosta niin vastaus oli melkosen jyrkkä ei.

Lääkkeellisistä PASseista en osaa sanoa mitään.

MiuMaulle onnea alkavaan IVFään.

Liljatarelle menestyksekästä piinailua.

Rivelle mukavaa kesätaukoa. Kävisiköhän teille tuo Inofolic? Saa apteekista ilman reseptiä (muistaakseni n 65 e/kk satsi). Pitäisi parantaa munasolujen laatua.

Todella kurja tilanne anniele! Jaksamisia todella kurjan tilanteen kanssa!

Pitkäänpä olette Sofiask joutuneet odottelemaan. Toivottavasti hoito päästiin aloittamaan vapusta huolimatta.

Klexanen pistely on itselle tuttua (synnytyksen jälkeen). Onneksi helppo pistettävä. Toki ikävää, että Tonttumuorilla alkaa olla noita lääkkeitä käytössä aika "hyvä setti".

Nennulle onnittelut hyvistä icsi-tuloksista. Menestyksekästä piinailua! Toivottavasti ummetus helpottaa.

Heliosille mukavaa siirtoa perjantaina :). Onneksi polyyppi oli väärä hälytys. Toivotaan, että huuhtelu ja hatching auttaa!

Kyfi ehkä saikin jo vastauksen, mutta mulla PASeissa tukihoito alotettu niin, että tukihoidon 5. päivä on ollut siirtopäivä (5 päiväiselle blastolle).

Elsakoolle hyvää siirtoa huomiselle :). Menestyksekästä piinaulua!

Vastavirralle tsemppiä oviksen kanssa. Voisi toivoa noista viivoista, että menee torstaille. Tosin itselläni se kyllä sitten tosi nopeestikin tummuu se viiva.

Eilen oli toinen vasteultra ja hyvälle näyttää. Lääkäri laski ainakin 17 follia, mutta epäili niitä lymyävän vielä piilossa lisää. Varsinkin vasen munasarja oli jotenkin "noussut ylös" ja oli tosi vaikeasti ultrattavissa (ja teki hiton kipeetä!). Tasakokoisia olivat (suurin osa eilen 15-17 mm) ja perjantaina on punktio. Keskiviikkona sitten tuoresiirto. Olo oli jo eilen aika tukala, mitä en joulukuusta muista ollenkaan. Tänään illalla onneksi irrotuspiikit niin varmaan sen jälkeen helpottaa. Pikkasen jännittää se punktio kun viimeksi oli niin helppo, että oliko vaan sattumaa :D. Ja tietty sekin, että onko Inofolic ym auttanu ja saadaanko kuinka monta ja ja... No, kyllä te tiedätte :wink Hieman myös jännittää se, että ollaan lähdössä perjantaina punktion jälkeen heti mökille. Olo oli viimeksi ihan normaali heti, mutta kun eihän näistä aina tiedä... Ja joulukuussa olin vielä kotona ja nyt töissä, että tarviiko sitä sairaslomaa vai ei. Liikaa ajatuksia taas pienessä pääkopassa :D :wink
 
Elsakoo miksi sulla metformiini käytössä?

Nuuskamuikku en nyt muista oliko sulla lyhyt vai pitkä kaava? Tai mikä kp menossa? Onko mökki kaukana? Mä en ehkä uskaltais lähteä, mutta sulla jo kokemusta ja tiiät minkälainen olo sulla on punktion jälkeen.

Mulla nyt perjantaina 1. Vasteultra ja pohdiskelen millonhan punktio saattas olla... Ens viikolla.. ? Tänään kp6, tänään pistän 5. Kypsyttävän annoksen ja huomenna kypsyttävän rinnalle aloitan jarruttavan.
Mietityttää vaan työkuviot..
 
Lyhyt kaava mulla ja kp10 menossa. Punktio viimeksi kp11 ja nyt kp12. On siis kuulemma tosi lyhyt kasvattelu kun yleensä se kait kestää sen n 14 päivää. Mutta mulla kyllä oviskin usein noilla kp eli voisiko siitä päätellä jotain (vaikka lääkärin mielestä ei)? Kahdeksan päivää mulla tuli siis yhteensä kasvattelua ja viisi päivää jarrua. Viimeksi 7 ja 3 vaikka samat lääkkeet käytössä. Eli ota näistä nyt selvää :D. Töiden sumpliminen on kyllä välillä tosi vaikeeta...

Mökki ei ole kaukana. Mutta vähän mietityttää kyllä. Täytyy varmaan katsoo mikä olo punktiossa jälkeen.
 
Voi voi voi....ei lupaavalta näytä.. tänään uä ja siellä oli kyllä pieni laajentuma kohdussa (2-4mm) ja viikot on 6+0. mutta todennäköisesti tämä ei nyt onnistunut. Pitäisi kait olla isompi. Hcg arvon saan vielä tänään myöhemmin ja jos on laskusuunnassa niin haen lääkkeet naikkarilta ja jos nousu ni siltikin lähete seurantaan julkiselle puolelle. Voi olla että pitää keskeyttää. Tätä en jotenkin osannut odottaa mutta näin nyt on mentävä ja asiat läpi käytävä sellaisena kuin ne tulee. Ja sitten vaan uutta yritystä passia kohden. Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin! Kyllä me vielä kaikki onnistutaan ja ei anneta periksi!! Voimia siskot! :Heartred
 
Voi Blanka miten kurjia uutisia! Eikö siis nähty mahdollisuutta että olisi päivää tai paria nuorempi alkio? Mulla siis ainakin ar-utrassa oli päivää vai oliko jopa kahta pienempi alkio kun punktion mukaan eikä lääkäri pitänyt sitä mitenkään ihmeellisenä, sanoi ettei ne kaikilla kiinnity samaa tahtia. Tuntuisi että aika aikaisin ollut kuitenkin tuo ultra esim sykkeen näkymisen kannalta.
 
Blanca,
Tsemppihalit täältä!

On
Näinä päivinä pitäis vissiin tuntua/näkyä johtain, ehkä, jos alkio kiinnittyy. Sitä odotellessa :D
 
Blanca voimia!! :sad001

On, tänään taas vähän turvottelee enemmän. Vatsakin toimii paremmin. Lugeja laittaessa olen huomannut että alapääni on jotenkin turvoksissa...ja napukkakin on sormien ulottuvissa. Tätä ei siis ole koskaan ennen ollut. Pelästyin jo että mitä hittoo! Muuten oireetonta... On tämä kyllä ihan erilainen kerta kuin edelliset!! Kolmen edellisen siirron jälkeen oireet oli suht samat. Vähän olen hämmentynyt tästä :wink Oliskohan sillä pitkällä kaavalla jotain osuutta vielä tässäkin vaiheessa?
Pp5

Auringonpaistetta kaikille!!
 
Lääkäri soitti hcg arvo 2600 joka hyvä nousu edellisestä kuulemma. Sanoi että näiden tietojen perusteella ei antaisi keskeytyslääkkeitä koska joskus nämä saattaa laahata 1 vko jäljessä myöhäisestä kiinnittymisestä johtuen. Eli edelleen seurataan ja ens viikolla uusi uä niin nähdään onko kehitystä tapahtunut. Huah. On kyllä aika kiirastuli. Peukut nyt kaikilla pystyyn ja varpaat kanssa että siellä joku pieni yrittäisi!
 
Takaisin
Top