IVF/ICSI kokemuksia

Mulla lääkkeellinen kierto zumeron, luge + tueksi disperin ja gonapeptyl sitten siirton jälkeen.
Ja taustana v 2011 yritystä lääkkeillä josta v2012 yksi terve tyttö. Ja melkein heti aloitettiin kakkosen yritys ilman tulosta.:banghead:
Ja nyt tämä viimeinen vuosi henkisesti raskain koska säästöt loppunneet ja osaksi myös henkiset voimavarat kun aina tulee nega ja uusi yritys, nega.... aina elät kp jotain.:dead:
 
Ymmärrän täysin tuskasi Siirisi. Sitä on meilläkin ollut viimeinen vuosi. Toki ollaan julkisella hoidoissa niin ei käy niin paljon kukkaron päälle. Viime maaliskuun jälkeen tehty kaks punktiota ja kuus siirtoa. Jatkuvaa päivien kyttäämistä ja jännittämistä. Töistä joutunut olemaan paljon pois ja kaikki lomat / muut vapaa on käytetty ivf:iin ja siirtoihin. Kaipaisin lomaa tästä kaikesta, mutta en uskalla pitää yhtään välikuukautta, kun ikä painaa päälle.
 
Tämä on kyllä raskasta niin henkisesti kuin fyysisesti. Vaikea saada ajatuksia pois aiheesta. Meilläkään jos nyt ei plussaa niin emme tiedä lähdemmekö heti kolmannelle hoitokierrolle vai odotellaanko jokunen kuukausi, kun Ukko oli kives suonikohju leikkauksessa, elättelen toivoa että se auttaisi siittöihin... Toisaalta ei tahtoisi "hukata" yhtäkään hetkeä.

On, tänään huomasin lämmönnousun. Edellisissä kierroissa en ole sitä pongannut. Olisko flunssa alkamassa? Selkäsärky on helpottanut. Ja ehkä turvotuskin vähän. Alavatsan juilintaa on pitkin päivää. Ja ilmavaivoja :D Uusi kiva "oire". Niin ja väsyttää. Vaikea uskoa,tai ei uskalla uskoa, mitään oikeaksi oireeksi.

Pp5
 
Täällä menee edelleen rauhallisin mielin :eek:Johtunee täysin siitä, että viikonloppu on ollut rentouttava ja hoitoihin liittyvät ajatukset on pysynyt kurissa taka-alalla. Pyysin miestäkin, ettei jatkuvasti pidettäisi asiaa esillä, niin on henkisesti helpompi olla. Jonkinlaisia oireita on ollut, mutta niin on lutinuksen haittavaikutuslistassakin vaikka mitä! Jalat siis maassa. Nukkuminen on edelleen yhtä omituisilla urilla kuin aiemminkin. Se ei sinänsä ole nyt haitannut, kun ei ole velvotteita niskassa. Töihin tarvitsee mennä vasta torstaina. Loppuviikosta saan testailla aikaisintaan, mutta saa nähdä uskallanko...

Junttura: jännityksellä odotan tulosta! Iso plussapuhallus sinnepäin!:rolleyes:
Nennu ja Rive: kärsivällisyyttä piinailuun!! :)

Janel pp5
 
Ei voi olla totta Junttura:sad001 Tuntuu pahalta siun puolesta, olin varma että plussaatte. Suuren suuret pahoittelut:Heartred Tosin jos vuotoa ei kuulu niin kannattaa testata vielä tulevinakin päivinä.
 
Voi Junttura :Heartred Oon lukenut näitä kirjoituksia, ja nyt on pakko itekki kirjoittaa. Sain nimittäin plussan testiin aamulla, siis luomuplussa. Ei tässä nyt vielä mitään tietty uskalla juhlia, kun niitä keskenmenoja ja tuulimunia on niin paljon ollut. Keskiviikkona on tyksiin aikakin, et katotaan lähetöönkö uusiin hoitoihin..taidan mennä sinne nyt kuitenkin. Mahtaiskohan ne siel ultrata ja kattoo onko oikeessa paikassa vai näkeeköhän sitä ees vielä.
 
Minkki, vaorvaiset onnittelut :) Aikaisessakin vaiheessa pitäisi miun mielestä näkyä sellainen solupilvi kohdussa eli ainakin tietäisi että onko oikeassa paikassa. Paljonko viikkoja nyt kasassa :)?
 
Ihan alussa siis, menkkojen ois pitänyt alkaa lauantaina...ke ja to tuli pissalla käynnin yhteydessä punaista ja aattelin et menkat alkaa, ja sillon keskiviikkona yökin töissä kun oli niin huono olo. Aattelin et tuun kipeeksi, kun töissä on paljon porukalla ollut flunssaa ja yrjötautiakin. Sit eilen alkoi tissit sattuu ihan pirusti ja kun aivastin niin vihlaisi mahaa. Aamulla tein testin kun oli yksi digi kaapissa, se näytti 1-2 viikkoa. Vähän on puulla päähän lyöty olo..
 
Mulla piti menkat alkaa torstaina. Silloin alkoi minimaalinen tuhruttaminen. Nyt eilen illalla alkoi kymmenen aikaan tulemaan punaista, joten eikös tämä päivä siis ole kp 1? Eli sit alettais keskiviikkona piikittämään ja siirretään siis toinenkin ultra.
 
Tuleeko vuotoa Diabolicat kunnolla(ei siis vain pyyhkiessä tms.)? Jos tulee niin laskisin kp1 = tänään. Ärsyttäviä nuo tuhruttelut :inpain:
 
Kiitos, joo mä sain jo naistenpolille yhteyden ja tänään on siis KP 1, keskiviikkona piikitellään ja ensi maanantaina sitten eka ultraus. Ei tää juurikaan harmittanut, koska jos ei sitä plussaa ole kolmen vuoden aikana tullut niin miksi se olis tullu just nyt kun on piikit ostettu - varsinkaan kun ovulaatiota ei tikuteltu joten ei ole ihan varmuutta osuttiinko ees oikeaan kohtaan.

Mulla muutettiin kilpirauhaslääkkeen annostusta joulukuussa noin viikkoa ennen menkkoja ja se jo vaikutti menkkoihin siirtäen niitä torstaista lauantaihin. Ja vastaavasti se näkyi nyt myös tässä kierrossa, eli alkuperäisen kierron mukaisesti menkkojen OLISI pitänyt alkaa torstaina, mutta alkoi vain tiputtelu. Tän toteutuneen kierron mukaisesti menkkojen ois pitäny alkaa lauantaina, mutta alkoivat sunnuntaina iltakymmeneltä.

Tästä jo näkee kuinka herkästi hormonit vaikuttaa.
 
Muokattu viimeksi:
Onko se??
8bfa9ac69507af49ecdd7c092606353b


Pp6
 
Nennu haluaisin sanoo, että on. Mutta pelkään että kuvittelen sen siihen..niinkun ehkä säkin pelkäät.. Mulla ei kyllä yleensä oo kovin vahvoja viivalaseja.. Toivottavasti on!
 
Takaisin
Top