IVF/ICSI kokemuksia

Ei mennyt meidän kuviot toivotulla tavalla. Eli siirtoon ei tänään päästy, koska mulla tulehdus päällä.

Eilen illasta tulin todella kovaa kipeäksi, yön sinnittelin kotona. Aamusta soitin polille ja sain lähetteen verikokeisiin ja vastaanotolle. Tulehdusarvot korkeat ja antibiootti kuurit (2kpl) päälle. Sunnuntaina uudelleen verikokeisiin ja jatko niiden perusteella. Toivottavasti ei tarvita iv-antibioottia.

Tietoon tuli myös, että 12 munasolusta vain yksi oli hedelmöittynyt... Noh, edes se yksi.. Pakkaseen joutuu nyt odottelemaan jatkoa.

Kun alkaa vastustaa, niin vastustaa kunnolla.. :sad001
 
Joo... Kävin otattamassa pika-CRP:n ja sehän huiteli sadassa. Siitä sitten polille, antibioottia suoneen ja jatkossa suun kautta. Voin, Tuutikki, hyvin samastua siihen, että kaikki vastustaa.

Olis varmaan tässä tilanteessa ollut parempi, että se ainoa alkio olisi laitettu pakkaseen. Vähän jopa ärsyttää, kun kaikki hoitajat toitottaa, kuinka tästä voi vielä ihan hyvin raskaus alkaa. Siis toki toivon, että alkaa, mutta realistina myös ajattelen, että kiinnittyminen on epätodennäköistä, jos "kiinnittymisalusta" on kuumeessa ja tulehdus päällä jossakin.

Kiitos tsempeistä, suuntaan katseen jo seuraavaa hoitokierrosta kohti, vaikka pieni toivo elää! Parempaa onnea kaikille muille! Seurailen palstaa ja tiedotan, mitä tapahtuu!
 
Rive onnea!!! Liimaa ja sukkia!! :wink

Vivian ja Tuutikki voimia ja jaksamista! Kurja tilanne :sad001 Mulle kans tuli ekasta siirrosta tulehdus. Nyt vain parantentelette itsenne ja sit uutta tuulta purjeisiin! Tsemppiä!
 
Voi tuutikki ja vivian pahoittelut teille tulehduksesta. Vivianilla kuitenkin kyytiläinen mukana, ei vielä kirvestä kaivoon! Ja tuutikilla odottelee sitten seuraavaa kiertoa.

Nennulle kans tsemiä piinapäiviin.

Rive, hienoa. Nyt tarrasukkia pienelle!

on: piinailu alkaa olemaan aikamoista, tänään siis pp10. Menin keskiviikkona ja tänään tekemään ovistestit (tiedän että tyhmää, mutta mulla oli jäänyt niitä pari kaappiin... :)) keskiviikkona aika vahva viiva ja tänään lähes kontrolliviivan vahvuinen viiva. Ja siis mää en saa ovistakaan juuri koskaan kiinni. Joku muukin oli käyttänyt ovistestiä r-testinä. Mutta siis aikaisintaan vasta maanantaina teen r-testin eli odotellaan...
 
Junttura, mulla vahvistui ensin raskaustesti ennen kuin ovistesti näytti plussaa. On sulla rautaset hermot, en mä vaan olis pystynyt noin kauan olee testaamatta... :) toivottavasti nyt pikkuinen on tarttunut mukaan! :Heartred
 
Tuutikki ja Vivian tsemiä teille! Ja niin hyvät määrät oli soluja teillä, mutta ikävä ku ei sitte hedelmöittyneet! Ihme kyllä miten ei tehty icsiä kaikille, jos on aiemminki kato käyny ivf:llä?? Toivottavasti ne yhdet nyt jaksais jatkaa ja vivianilla tulehduksesta huolimatta. Paranemisia teille molemmille!

Ihanaa Rive, ihanaa! Nyt se onnistuu :Heartred

Juntturalla kans lupavaa :)

Onnea matkaan kaikille muillekki, ja plussatuulia!

Täälä kolmas päivä menopur piikittelyä.. Hitto että on ikävää ainetta ku käy nii kipiää sen pistäminen. Olo on alkanu piikkien myötä hellittään, oli kyllä mahottomat vaihevuosioireet.. Hikoilua ja palelua vuoron perään ja sitte se pääkipu. No ne on tosiasn ohi, mutta mulla alko menkkatiputtelu tänään uudestaan! Ne siis oli ennen nollaultraa pe-ti, ke ultra jossa hyvä tilanne -limakalvo 5mm ja 5+5 follikkelia-, että mitähän tiputtelua se sitte on? Onko muille käyny näin? En ehtiny klinikallekkaan tänään soittaa..

Muksaa viikonloppua kaikille!
 
Muurahainen ei mulla oo hyvät hermot vaan hermostuttaa ihan vietävästi. :) Sitä toivoo niin kovasti ja sit pelkää sitä lopputulosta. Kolmas ivf on tulossa jos tästä ei tuu mitään.
 
Voi Junttura jännitän sun puolesta täällä :wink meillä myös kolmas icsi jos nyt ei nappaa.

Rivelle myös liimaa ja tarroja!!

Plussatuulia!! Puuh!!
 
Muokattu viimeksi:
Vivian ja tuutikki molemmille pikaista toipumista ja tsemppiä! Ei tarvitsisi enää tässä kohtaa mitään vastoinkäymisiä. :sad001

Rivelle ja juntturalle kunnon piinailuja ja plussatuulia!

Täällä tänään kp24, uusi kierto ja ivf lähestyy! :) Ja tietty pitää vähän elätellä toiveita, ettei tarviskaan. :wink Tiistaina testaan ja negan tullen apteekkiin ostaan lääkkeet.
 
Tipu toivottavasti ei tulisi mitään ongelmaa tuon tiputtelun kanssa! Tsemppiä munafarmille! :happy:

Junttura kuulostaa tosi lupaavalta! Kaikki peukut pystyssä!:)

Voi kuinka huono tuuri Vivian ja Tuutikki :sad001 Jospa ne yhdet solut kuitenkin riittäisivät! Pikaista paranemista!

Toivottavasti piinailijoiden päivät etenevät super nopeasti!!

On: mulla ei oo oireen oiretta.. huolestuttaa, että kaikki ei oo hyvin. Ar ultra vasta 2 viikon päästä:bored:

Auringonkukka H 5+3
 
Heippa

On: 2kk pään selvittely tauon jälkeen keskiviikkona olisi siirto ja pakkanen tyhjä.
Hieman jännittää miten pää kestää jos tulee nega. Marraskuun negasta itkin 2 viikkoa kotona ja henkisesti erittäin raskasta aikaa.
Miehen kanssa ollaan jo puhuttu että jos ei nytkään tärppää se olisi tässä sitten.
Tää henkin hyvinvointi on kyllä koituksella kun pitkään näitä hoitoja joutuu käymään.

Onko kenellekkään määrätty pikku disperinia ennen siirtoa tueksi? Mulle lääkäri sanoi että voisin nyt syödä vaikka ns varmaa näyttöä hyödystä ei olekkaan.

Tsemppiä teille kaikille eri hoidon vaiheissa ja muistakaa että ette ole yksin, täällä meitä riittää tausta tuen antajia ja tsemppareita.
 
Siirisi: toivotaan että tästä siirrosta tärppää :) Tuosta disperin-hommasta olen lukenut ja kyllä sitä kannattaa kokeilla! Määrättiinkö siulle muuta tukilääkitystä?
 
Voi Siirisi, toivotaan että tärppäis tästä siirrosta. Mikä oli teidän historia, kun en muista?

on: pelottaa huominen r-testin teko ihan sikana. Mitään oireita ei ole. Alavatsalla välillä pientä juilimista ja sellasta krapulan poikasta :) Tissit ihan vähän hellät. Paleltaa, mutta niin mua paleltaa aina. Ei oo usko kovinkaan korkealla. Ovisplussan perusteella tänään pitäis alkaa vuoto niin oon ihan hermorauniona koko ajan ramppaamassa vessassa tarkistamassa tilannetta. Mulla on tullu lutinusten läpi vuoto yleensä menkkojen alkamispäivänä.
 
Junttura alko ihan jännittään sun puolesta! Pitää tulla heti aamusta tarkasteleen sun testituloksia! Pidän peukkuja plussan puolesta! :)

Mun piti testata tiistaina ja sitten negan tullen hakea lääkkeet apteekista ivf-kiertoon. Tänään on kuitenkin tullut jo vähän tuhrua, joten ehkä hoidankin nuo jo huomenna alta pois. Pakko olla pari pv etuajassa, että ehtivät tilaamaan mulle lääkkeet jos niitä ei olekaan.. Muuten menee liian jännäksi.
 
Takaisin
Top