Inseminaatio/muut hoidot 2018

Maikki, toivotaan tsemppiä, siellä kuitenkin mitä? 3 vaihtoehtoa, että ei ne ehkä kaikki samaan aikaan poksahda! Eli voi olla ihan ajallaan. Tsemppiä.

Itselläni nyt sitten 3 inssikierros menossa, eli katsellaan, josko tästä sitten. Mutta seurataan.
 
Maikki, toivotaan tsemppiä, siellä kuitenkin mitä? 3 vaihtoehtoa, että ei ne ehkä kaikki samaan aikaan poksahda! Eli voi olla ihan ajallaan. Tsemppiä.

Itselläni nyt sitten 3 inssikierros menossa, eli katsellaan, josko tästä sitten. Mutta seurataan.

No joo kroppa on ihan kevättä rinnassa kun "kypsyy ja poksuu"vähän turhanki ripeesti :laughing001

Eli siis onks sulla 3 inssikierto vielä "kesken" vai kurvasko menkat kylään :sorry:? Tai onks tuleva kierto lucky number 3:smiley-angelic003
 
Joo menkat tuli ja näin päättyi toinen kierros.. Mutta aloitetaan tästä nyt seuraava kierto vaan sinnikkäästi inssille eli Lucky number 3.
 
Maikki teillähän on hyvä tilanne jos follejakin oli noin monta, tsemppiä :)

Aristokatti miten teillä meni ultra? Oliko kaikki kunnossa? Täällä jännitetään hulluna tulevaa ultraa! Vielä pitäis yli viikko jännittää..
 
Maikki teillähän on hyvä tilanne jos follejakin oli noin monta, tsemppiä :)

Aristokatti miten teillä meni ultra? Oliko kaikki kunnossa? Täällä jännitetään hulluna tulevaa ultraa! Vielä pitäis yli viikko jännittää..


Kiitos kysymästä. Hyvinhän se meni. Ennen VU:ta olin aivan paniikissa mutta sitten purskahdettiin molemmat isännän kanssa kyyneliin kun sieltä näkyi 1cm pituinen pötkylä ja syke. :love017
Eilen oli ensimmäinen neuvolakäyntikin jossa myös ultrasivat ja vähän huolestuin kun siellä ultra antoi eri tiedot kuin naistenpolille ultra. Ja oli niin huono kuva ettei osaa sanoa oliko sykettä vai ei. Hoitaja kyllä sanoi että olis mutta en tiedä. Tiistaina nyt sit lääkärille joka saa ultrata ja tarkistaa tilanteen :scared001oireidenvähentyminenkin on tässä alkanut huolestuttamaan kovasti. :confused005

Kauheasti teille tsemppiä tulevaan ultraan. Pidän peukkuja pystyssä :thumleft onko teillä koska aika ultraan? :dance008
 
Voi miten kiva kuulla että teillä meni niin hyvin eka ultra :) alkuraskaudesta on ilmeisesti aika vaikea ultrata, varsinkin hieman vanhemmilla laitteilla. Kaikki teillä varmasti hyvin, vaikkei neuvolassa kovin tarkasti sykettä näkynytkään, oon kuullut että nimenomaan neuvolan laitteilla on ollut hankalaa mitata sikiötä, koska laitteet ei oo parhaimmasta päästä.. Tuu ihmeessä kertomaan jatkossakin miten teillä raskaus etenee :) meillä eka ultra 13.5 klo 15.00..
 
Maikki teillähän on hyvä tilanne jos follejakin oli noin monta, tsemppiä :)

Aristokatti miten teillä meni ultra? Oliko kaikki kunnossa? Täällä jännitetään hulluna tulevaa ultraa! Vielä pitäis yli viikko jännittää..

No tänään oli oikeen super hyvä kerta/päivä :smiley-angelic001...siel oli kaikki follit tallella ja limis hyvä! Sekä miehen pesutulos super hyvä :sign19 et jäi kyllä ihan eri into jäädä odottelemaan inssin tulosta:smiley-angelic001:smiley-angelic003

Tsemppiä teille paljon ultraan :love7
 
Oon seuraillu teidän tarinoita ja iloja ja suruja taustalla, mutta nyt on pakko kyllä kirjoittaa tänne itsekin.
Ollaan isännän kans pian 6 vuotta yritetty esikoista ja yksi hoitojakso takana. Toinen hoitojakso alkoi helmikuussa (ja yllättäen muut kierrot lauantai ovisplussilla), mutta viime pe kävis ntplkl ultrassa ja sieltä ei löytynyt 1 vaan kaks melkein 20mm [emoji85]
Maanantaina sain ovisplussan ja käytiin isännän kanssa inseminaatiossa.
Nyt pitäis 15pvään asti jännätä ennen verikoetta tai menkkoja. Pitää keksiä paljon tekemistä että kestää oottaa sinne asti.
Toki kiehtoo ajatus mahdollisista kaksosista, mut eniten innostaa ajatus suuremmasta todennäköisyydestä tulla raskaaksi.
Silti koko ajan on mukana pelko, ettei taaskaan onnistu vaan menkat tulee jälleen.
Anteeks pitkä vuodatus, mutta oli pakko päästä paahtamaan jonnekin. Sen verran pitkä yritys takana, että alkaa useammin ja useammin usko loppua.
 
Joo menkat tuli ja näin päättyi toinen kierros.. Mutta aloitetaan tästä nyt seuraava kierto vaan sinnikkäästi inssille eli Lucky number 3.

Joo se on kato kolmas kerta toden sanoo! Mekin päädyttiin vielä 4 inssiin jos tästä ei nappaa kun ollaan kerta "vauhtiin" päästy:shy: + et oon käyny lueskelemassa noita ivf puolen tarinoita ja kyllä ne hoidot tuntus ihan eri kaliiperia olevan :stop: toki myös onnistumis prosentiltaan, muuuuuutta kyllä mä silti uskon tän inseminaation voimaankin :smiley-angelic006joten kulkekaamme kohti lucky number 3 :happy093.
 
Mikki, joo noi ivf hoidot on hieman pidempi, kipeämpiä ja kalliimpia, mut tosiaan onnistumisprosentti on Kait sit vähän parempi.. Mut periaatteessa jos tavarat on kunnossa niin kyl se inseminaatiolla ja luomulla tullee. Kai.

1haaveissa! Tsemppiä.kovasti ja onnea yritykseen. Kyllä se pikkunen vielä tulee!
 
Limoja en itse juuri huomannut, mutta lääkäri kommentoi, että limat olis just hyvät ovislimat! :woot:

Limis 11mm ja ovulaatio oli jo tapahtunut, eli follikkeli lytyssä. Ajoitus kai siis ihan jees!


Onko ilmaantunu mitään oloja/oireita? :love7:smiley-ashamed005
 
Onko ilmaantunu mitään oloja/oireita? :love7:smiley-ashamed005

Kiitti Maikki kysymästä! Oon näköjään sikahuono palstailemaan! :meh:

Oloja ei oo mitään; ei tissit kipeät, ei erityistä väsymystä, ei huonoa oloa, ei mitään! Ainut, mitä voi pitää oireena (tosin vain Terolutista), että alavatsa on ollut monta päivää kipeä ja siellä on paineentunnetta. Mutta siis niin oli viimeksikin Terolutin kanssa, eli tuttuja ei mistään kertovia -oireita! :sad001 PMS-kiukkua on tosin ehkä jo vähän ilmassa, mikä on hassua, sillä Teroluttiahan voidaan myös siihen määrätä, että ei näytä minun kohdallani siihen mikään lääke auttavan! Tänään mulla siis 11 päivää inssistä.

Mites on Maikki oma piinailu alkanut?

Lilli, inssillä on kyllä hyvät mahikset onnistua (ennemmin tai myöhemmin), jos molempien tavara on kunnossa! Me mennään IVF/ICSI-hoitoon viimeistään syksyllä, jos nyt ei onnista, kun mulla ikää ja miehen tavara ei mitään priimaa!

1Haaveissa; onpa teillä pitkä lapsettomuus takana! Sormet ja varpaat ristiin, että tää on teidän kierros! :thumleft

Tsemppiä meille kaikille tähän (raskaaseen) äitienpäiväviikkoon! Mulla ainakin tekee tää aika vuodesta tiukkaa, vaikka oma äiti, jota juhlia, ihana onkin!
 
Kiitti Maikki kysymästä! Oon näköjään sikahuono palstailemaan! :meh:

Oloja ei oo mitään; ei tissit kipeät, ei erityistä väsymystä, ei huonoa oloa, ei mitään! Ainut, mitä voi pitää oireena (tosin vain Terolutista), että alavatsa on ollut monta päivää kipeä ja siellä on paineentunnetta. Mutta siis niin oli viimeksikin Terolutin kanssa, eli tuttuja ei mistään kertovia -oireita! :sad001 PMS-kiukkua on tosin ehkä jo vähän ilmassa, mikä on hassua, sillä Teroluttiahan voidaan myös siihen määrätä, että ei näytä minun kohdallani siihen mikään lääke auttavan! Tänään mulla siis 11 päivää inssistä.

Mites on Maikki oma piinailu alkanut?

Lilli, inssillä on kyllä hyvät mahikset onnistua (ennemmin tai myöhemmin), jos molempien tavara on kunnossa! Me mennään IVF/ICSI-hoitoon viimeistään syksyllä, jos nyt ei onnista, kun mulla ikää ja miehen tavara ei mitään priimaa!

1Haaveissa; onpa teillä pitkä lapsettomuus takana! Sormet ja varpaat ristiin, että tää on teidän kierros! :thumleft

Tsemppiä meille kaikille tähän (raskaaseen) äitienpäiväviikkoon! Mulla ainakin tekee tää aika vuodesta tiukkaa, vaikka oma äiti, jota juhlia, ihana onkin!
APUAAA sähän saat kohta jo testata :pompus::rolleyes:

No mun piinailut on vasta 4 päivää inssissä et viel on kärvisteltävää... :hungry: mut oviksen tunsin tosi selkeänä tällä erää... Ja erinäisistä tuikkimisista päätellen mun oma keltarauhanenkin pelittää myös erinomaisesti :oops: tuntuu et kroppa on heränny kevääseen ja kaikki tuntuu nyt "vahvemmin":woot:
 
Yarn me mennään melkein samoilla päivillä, mulla tänään 11 päivää inssistä. :)

Täällä hiljaiseloa palstailun suhteen, ottanut vähän etäisyyttä ja koittanut tämän kierron olla stressaamatta. Meille kotiutui uusi pieni karvainen perheenjäsen, joka on ollut kyllä parasta terapiaa ikinä.

Inssin tueksi saatiin ovitrelle ja perjataina olis verikokeet, mikä on hoidon lopputulos tällä kertaa. Sinänsä jännä, että viime kierrossa olin jo heittänyt hanskat tiskiin tässä vaiheessa ja olin varma negasta, nyt ei mitään tunteita yhtään mihinkään suuntaan, vaan jotenkin vaan valmistautuu nyt vikaan inssiin ennen kesätaukoa.:dontknow

Pahoittelut 1haaveissa teidän pitkästä yrityksestä. :sad001 Toivotaan että nyt hoidot tuottaisivat tulosta. :Heartred

Tsemppiä teille kaikille erityisesti tähän simpukka-viikkoon. :Heartred Sekundäärisesti lapsettomana en pysty edes kuvittelemaan mitä käytte läpi.:sad010:Heartred
 
Kerrotaanko muuten teille aina enemmän siitä sperma-analyysista? Esim liikkuvia tms? Meille aina sanotaan vaan se määrä mikä on öö.. millissä? Vaan sehän lie pääasia kai.:wtf
 
Kerrotaanko muuten teille aina enemmän siitä sperma-analyysista? Esim liikkuvia tms? Meille aina sanotaan vaan se määrä mikä on öö.. millissä? Vaan sehän lie pääasia kai.:wtf

Meille ainakin kerrotaan määrä miljoonissa ja se a+b prosentti pesun jälkeen :bored: omakannassa on sit lisäinfoa ennen pesua.. Ja sit yleensä lääkäri vertaa sanallisesti että keskivertoa /hyvä/huono..

Esim meillä oli viime inssissä huono koska pidättäytymis aika vaan 1vrk ja nyt oli super hyvä kun oli 3 vrk. :bag: niin sano sitten Että voi varmistella kotona illalla kun pestyt on päässy alta poies ettei se luomu siittiöt jää tien "tukkeeks" pestyille.. Meillä siis hieman paikalla pyörivää kansaa tuppaa noi luomut olla :dead:
 
Muokattu viimeksi:
Onpas kyllä yksityiskohtaisesti kerrottu ainakin siellä. :wideyed: Oispa kiva jos mekin saatas vähän lisäinfoa, vaan kai ne ei pidä sitä tärkeenä.o_O

Tekikö Ovitrelle niitä raskausoireita itsessään? Paleltaa ja väsyttää, laitan sen piikkiin.:wideyed:
 
Onpas kyllä yksityiskohtaisesti kerrottu ainakin siellä. :wideyed: Oispa kiva jos mekin saatas vähän lisäinfoa, vaan kai ne ei pidä sitä tärkeenä.o_O

Tekikö Ovitrelle niitä raskausoireita itsessään? Paleltaa ja väsyttää, laitan sen piikkiin.:wideyed:
Ovitrelle pitäis olla poistunu elimistöstä jo 9pvä -10pvä jälkeen pistosta :love7 et vois kyl mennä jostain oireesta:smiley-ashamed005

Ps eks sä raaski testata?:happy093.
 
Takaisin
Top