Inseminaatio/muut hoidot 2018

Hyviä uutisia varhaisultrasta! Alkio oli kasvanut hienosti ja vastasi viikkoja 7+2, eli oli jopa pari päivää edellä kehityksessä :) ja syke oli lääkärin mukaan oikein hyvä :) huh!

Voi että kun ihanaa:love7 nyt te pääsette oikeen odottamalla odottamaan :happy093
 
Kiitos Maikki! Pitkä tie meillä vielä edessä, mennään päivä kerrallaan.. mitäs teille sinne kuuluu? Onko oireita?
 
Huippuja uutisia Amma86!! :)

Minulla oli tänään kp10 folliultra, vasemmalta puolelta löytyi 21mm kokonen johtofolli ja pari pienempää follia. Inssi tehdään huomenna. Letroja söin kp 3-5 ja niiden pitäs riittää, irrotuspiikkiä en saanu. Kyselin luteaalivaiheen tuesta kun mulla yleensä tuhruttaa muutama päivä ennen menkkoja, lääkäri oli toosi nihkeä ja kyseli että mitäs keskustelupalstoja oon menny lukemaan.. Plaah! Määräs kuitenkin Terolutit jos haluan niitä kokeilla, kuulema niistä ei ole mitään tutkittua hyötyä.
 
Ihania uutisia Amma! :happy:

Olipa oudon nihkeä lääkäri Aanu! Meillä Terolutit syötettiin automaattisesti osana hoitoa, myös siinä ekassa inseminaatiossa, jossa onnistumisen mahdollisuuksia huonon sperman vuoksi ei edes juuri ollut!

Täällä odotellaan polin varhaisultraa, vielä kolme viikkoa siihen! Tein tänään viikkonäytöllisen testin, joka näytti jo tulosta 3+, vaikka huomenna on inseminaatiosta se kolme viikkoa. Mukava, että hormonitasot nousevat, vaikka eihän se mitään takaa! Tänään siis virallisia viikkoja 4+6.:rolleyes:
 
Ihania uutisia Amma! :happy:

Olipa oudon nihkeä lääkäri Aanu! Meillä Terolutit syötettiin automaattisesti osana hoitoa, myös siinä ekassa inseminaatiossa, jossa onnistumisen mahdollisuuksia huonon sperman vuoksi ei edes juuri ollut!

Täällä odotellaan polin varhaisultraa, vielä kolme viikkoa siihen! Tein tänään viikkonäytöllisen testin, joka näytti jo tulosta 3+, vaikka huomenna on inseminaatiosta se kolme viikkoa. Mukava, että hormonitasot nousevat, vaikka eihän se mitään takaa! Tänään siis virallisia viikkoja 4+6.:rolleyes:

Niinpä! Ehkäpä haen terot, eikai niistä haittaakaan ole. Hoitaja teki tänään inssin ja nyt sitten ootellaan, käyn verikokeessa testaamassa tuloksen parin viikon päästä.

Vitsi miten jännää Yarn! :) helpottaa varmasti mieltä kun testi näytti jo enemmän viikkoja.
 
Tänään kp10 ultrassa näkyi 28mm folli. Sinänsä pelottavaa tosiaan, koska yleensä kp 10 folli ollut max 18mm. Lääkäri kysyi voisiko olla kysta, toivon niin ettei !! :shifty: Huomenna ovitrelle ja samalla inssi. Sitten kesä letroilla ja syyskuussa vielä yksi inssi. Jotenkin helpottaa, että tämä jatkuva ravaaminen lääkärissä hetkeksi loppuu, vaan toisaalta taas.. :sorry:
 
Miulla on huomen testipäivä ja oon täs jos jonkun näköstä tikkua uittanu ja negaa on + Ei mitään oloi! Pesutulos oli 7miljoonaa ja folli oikeel 21mm ja vasemmal 18mm limakalvo 10mm... kp 12 oli inssi mut ovis on kuitenki lipunu kp 15... :pompus: sit viel yks inssi ois meilläki edessä! Pidän peukkusia muille kovasti!!:3some
 
Vehka, me saadaan kyllä piinailla samaan aikaan, mennään niin samoissa päivissä! Ja molemmilla taitaa olla toinen inssi takana. Onpas ollu iso folli, ei ne varmaan tosta isommaks voi kasvaa!! Luulis, että on ollu just irtoomassa. Onko sulla jotain tukilääkettä loppukiertoon?

Von maikki; pesutulos, limiksen paksuus ja follien koko kuulostaa kyllä ihanteellisilta.. Voi kun muuttus vielä plussaks.
 
Onnittelut plussanneille!
Meikäläisellä oli tänään inssi ja nyt sit aletaan piinailemaan, toivottavasti tällä kertaa onnistuisi. :rolleyes:
 
Lilli90, meitä on sitten kolme jotka piinaillaan lähes samassa tahdissa. Toivotaan että nyt ois kuu ja tähdet kohdillaan :Heartred
 
Juu olis kyl mahtavaa ku onnistus. Tän kesän yritän aktiivisesti tätä, mutta sit täytyy pitää vähän taukoo syksyllä yrittämisestä. Joten syytä olis onnistua.. :wacky:

Tsemppiä jokaiselle yrittäjälle ja piinaajalle! Ja tämän harkitsijoille! :rolleyes:
 
Miten muilla piinailijoilla menee? :)

Mä oon vähän ihmeissäni, eilen kp 21 tuli ihan pientä vaaleanpunaista vuotoa.. Yleensä mulla alkaa menkat aina tuhruvuodolla paria päivää ennen menkkoja, mut nyt ois kyllä liian aikaista :sad001 inssi tehtiin kp11 ja viime kierrossa tiputtelu alka vasta kp 27. Muita oireita ei oo ollu, oon kyllä koittanut olla tarkkailematta liikaa.
 
Miten muilla piinailijoilla menee? :)

Mä oon vähän ihmeissäni, eilen kp 21 tuli ihan pientä vaaleanpunaista vuotoa.. Yleensä mulla alkaa menkat aina tuhruvuodolla paria päivää ennen menkkoja, mut nyt ois kyllä liian aikaista :sad001 inssi tehtiin kp11 ja viime kierrossa tiputtelu alka vasta kp 27. Muita oireita ei oo ollu, oon kyllä koittanut olla tarkkailematta liikaa.

Tuossa voi olla kyse kiinnittymisestä. Eli ihan positiivista saattaa olla.
Toki kp11 ja nyt kp 21.. Noo oikeastaan menkat saattaa alkaa 4-5 pv päästä.. Mut siis ei hätää vielä. :)

Itellä siis sama. Että pitäs si pe alkaa jos alkaa. La viimeistään. Itellä nää ollu aika tarkkoja. Mut toivottavasti ei ala. XD
 
Nuo mystiset vuodot on aina kurjia, kun ei voi tietää, mistä ne tosiaan johtuvat... Ja paljonhan naisen elämässä on myös tosiaan niitä ihan selittämättömiäkin vuotoja!

Tsemppiä viimeisiin piinapäiviin Aanu ja Lilli! Toivottavasti kaikki vuodot pysyvät poissa!

Täällä vietellään raskausviikkoa 6+3. Veristä vuotoa tuli yhtenä päivänä viime viikolla (rv 5+5) ja se kyllä säikäytti! Alavatsa kipuilee, välillä enemmän ja välillä vähemmän, rinnat ovat kipeät ja aaltoilevaa huonoa oloa on alkanut ihan viime päivinä olemaan. Väsyttää myös ihan tautisesti; mitään ei jaksaisi tehdä ja voisin viettää vaikka koko päivän sängyssä! :hungover:

Mihinkään odottajien keskusteluun en kuitenkaan ole uskaltanut liittyä, kun se, että voisi vauvan saada syliin asti, tuntuu vieläkin ihan uskomattomalta. Ei myöskään ole kerrottu läheisille raskaudesta. Kai sitä jotenkin itseään koittaa suojella, tai jotain! Päivä kerrallaan siis mennään! :)
 
Tuossa voi olla kyse kiinnittymisestä. Eli ihan positiivista saattaa olla.
Toki kp11 ja nyt kp 21.. Noo oikeastaan menkat saattaa alkaa 4-5 pv päästä.. Mut siis ei hätää vielä. :)

Itellä siis sama. Että pitäs si pe alkaa jos alkaa. La viimeistään. Itellä nää ollu aika tarkkoja. Mut toivottavasti ei ala. XD

Minäkin jo mietin kiinnittymisvuotoa, mutta olis turhan myöhäinen ajankohta siihen.
Minullakin pitäs alkaa menkat ens la. Mennään ihan samoissa päivissä kyllä! Toivotaan ettei ala!! Tosin mä saan varmuuden jo keskiviikkona kun käyn verikokeessa. Pitääkö sun käydä verikokeessa vai määrättiinkö testaamaan kotona/odottamaan menkkojen alkuun saakka?
 
Nuo mystiset vuodot on aina kurjia, kun ei voi tietää, mistä ne tosiaan johtuvat... Ja paljonhan naisen elämässä on myös tosiaan niitä ihan selittämättömiäkin vuotoja!

Tsemppiä viimeisiin piinapäiviin Aanu ja Lilli! Toivottavasti kaikki vuodot pysyvät poissa!

Täällä vietellään raskausviikkoa 6+3. Veristä vuotoa tuli yhtenä päivänä viime viikolla (rv 5+5) ja se kyllä säikäytti! Alavatsa kipuilee, välillä enemmän ja välillä vähemmän, rinnat ovat kipeät ja aaltoilevaa huonoa oloa on alkanut ihan viime päivinä olemaan. Väsyttää myös ihan tautisesti; mitään ei jaksaisi tehdä ja voisin viettää vaikka koko päivän sängyssä! :hungover:

Mihinkään odottajien keskusteluun en kuitenkaan ole uskaltanut liittyä, kun se, että voisi vauvan saada syliin asti, tuntuu vieläkin ihan uskomattomalta. Ei myöskään ole kerrottu läheisille raskaudesta. Kai sitä jotenkin itseään koittaa suojella, tai jotain! Päivä kerrallaan siis mennään! :)

Kiitos! Toivottavasti sielläkään ei vuotele tuon enempää! Nuo kuulostaa aika tyypillisiltä raskausoireilta, osaltaan varmaan helpottaa mieltä kun tietää että oireet vahvistaa kaiken olevan totta. Voin vain kuvitella miten uskomaton fiilis on! Kannustan nauttimaan onnesta päivä päivältä enemmän :Heartred
 
Minäkin jo mietin kiinnittymisvuotoa, mutta olis turhan myöhäinen ajankohta siihen.
Minullakin pitäs alkaa menkat ens la. Mennään ihan samoissa päivissä kyllä! Toivotaan ettei ala!! Tosin mä saan varmuuden jo keskiviikkona kun käyn verikokeessa. Pitääkö sun käydä verikokeessa vai määrättiinkö testaamaan kotona/odottamaan menkkojen alkuun saakka?

Koti asia, varsinkin kun yksityisellä käyn niin mielelläni odotan sinne vkloppuun. Sillä verikokeet verottaa rahapussia ihan hyvin. Mutta tosiaan, en tiedä olisiko tuo nyt niinkään "myöhässä". Sillä itse "tiputteluvuoto" saattaa tulla myöhässä. Kiinnittyminen riippuu monesta ja ainahan voi olla päivän heittoja. Mut pian tiedetään, ja jos nyt vuotoa tuntuu tulevan enemmän ni tiedä sitten mitä tarkoittaa.
 
Takaisin
Top