Inseminaatio/muut hoidot 2018

Murr, missä ne ketjun plussat viipyvät!!!

Mä aloitan tänään myös hormoonien sekoittamisen. Eli tänään alkavat viralliset hoidot ja eka gonal pistetään.. Sitä on määrätty kp 5-10. Sen jälkeen ultra ensi viikon tiistaina kp 11. Osaakohan kukaan arvailla yritetäänkö mulle inssiaikaa perjantaille kp 14 vai maanantaiksi kp 17??? Normikierrolla mulla menisi todennäköisesti tuonne kp 17, mutta nyt on nämä lääkkeet... Kierto on aika usein 28-30.
 
Murr, missä ne ketjun plussat viipyvät!!!

Mä aloitan tänään myös hormoonien sekoittamisen. Eli tänään alkavat viralliset hoidot ja eka gonal pistetään.. Sitä on määrätty kp 5-10. Sen jälkeen ultra ensi viikon tiistaina kp 11. Osaakohan kukaan arvailla yritetäänkö mulle inssiaikaa perjantaille kp 14 vai maanantaiksi kp 17??? Normikierrolla mulla menisi todennäköisesti tuonne kp 17, mutta nyt on nämä lääkkeet... Kierto on aika usein 28-30.


Miulla oli pe kp 14 ja kierto luomuna aika sama kun sulla... torstaina pistin ovitrellen niin lauantaina oli ovis... eli mä veikkaan pe inssiä
 
Terolutit on ja niitä mä vähäsen veikkaan :confused1
Mulla tuli jokatapauksessa sen verran vahvat ohjeistukset testaamisesta, et teen huomisaamuna joka tapauksessa uuden testin kun toi tän aamuinen oli selkeesti viallinen.

Kurjaa toi hormonien sekaisin meno :shifty: toivottavasti selviäis pian, se epätietosuus on tosi inhottavaa.


Mitä se testi näytti? :bag::love7
 
Haaveilija mä veikkaan kans pe :angelic:

Von maikki negaa näytti ja menkat loistaa edelleen poissa olollaan, mä soitan huomenna aamulla taas hoitajalle jos ei ala nyt ens yönä, tää on todella hämmentävää, tosin toi oli eka hoitokierto, mut silti tää on hämmentävää :confused005
 
Haaveilija mä veikkaan kans pe :angelic:

Von maikki negaa näytti ja menkat loistaa edelleen poissa olollaan, mä soitan huomenna aamulla taas hoitajalle jos ei ala nyt ens yönä, tää on todella hämmentävää, tosin toi oli eka hoitokierto, mut silti tää on hämmentävää :confused005


Samma här testit negaa ja kuukautiset on ja pysyy pois:smiley-chores020 vaikka menkkaoireita on muille jakaa... No kai se on sit ruvettava huomen vetää sitä keltarauhas nappia naamariin:angryfire laskeskelin vaan et hienosti tulee sit pääsiäinen vastaan inssi ajankohtaan :BangHead
 
Muokattu viimeksi:
Menkathan ne alkoi tänään ja sellaisella vuodolla että huh huh. Paljon normaalia runsaampina ja hirveän isoja verihyytymä.

Edellisessä inssissä lääkärin kanssa juteltiinkin, että seuraava inssi uusiksi vaan seuraavasta kierrosta, jos ei tärppää. Keretään just ennen pääsiäisen pyhiä.
 
Mulla nyt inssistä 9vrk välillä mahaa nippailee ja ikinä en kärsi päänsärystä mutta tänä aamuna klo 4.00 heräsin aivan kauheeseen päänsärkyyn, lähti onneks nopsaa kun otin porepanadolin ja herätin miehen hieroo ohimoa:smug:
Ens tiistaina olisi testin aika:dance008
 
Menkathan ne alkoi tänään ja sellaisella vuodolla että huh huh. Paljon normaalia runsaampina ja hirveän isoja verihyytymä.

Edellisessä inssissä lääkärin kanssa juteltiinkin, että seuraava inssi uusiksi vaan seuraavasta kierrosta, jos ei tärppää. Keretään just ennen pääsiäisen pyhiä.

Oho mä nyt kyl niin kateellinen menkoista tällä hetkellä! Mutta mahtavaa et teil otetaan heti seuraavaan kiertoon uus yritys:love7
 
Mulla nyt inssistä 9vrk välillä mahaa nippailee ja ikinä en kärsi päänsärystä mutta tänä aamuna klo 4.00 heräsin aivan kauheeseen päänsärkyyn, lähti onneks nopsaa kun otin porepanadolin ja herätin miehen hieroo ohimoa:smug:
Ens tiistaina olisi testin aika:dance008

Omg ny menee jännäks :wav kuulostaa kyllä niin hyville oireille :thumleft
 
Kyllä vähän jänskättää ja saa nähdä pystynkö pitää näpit erossa testeistä ennen tiistaita:oops:
Oireet ei sinänsä tuo mitään ihmeempää toivoo kun kaikki raskausoireet on kyllä kokenut tässä vuoden sisään joka kierrossa:excited001 on se ihmismieli jännä!
 
VonMaikki: Toivottavasti tekin pääsette vielä uudelle kierrokselle ennen pääsiäistä, jos tämän kierron suhteen kaikki toivo on jo mennyt :grumpy:

Tiistaina otetaan tähän ketjuun plussa eikös vaan!!!

Meillä pistettiin just eka pistos ever. Oli se jännää :bored: Mies tyrkkäsi neulan varmoin ottein :wideyed: huomiseksi toivoin hieman hellempää toimintaa :angelic: Hyvin meni kuitenkin, eikä kukaan pyörtynyt!!
 
Haaveilija mä veikkaan kans pe :angelic:

Von maikki negaa näytti ja menkat loistaa edelleen poissa olollaan, mä soitan huomenna aamulla taas hoitajalle jos ei ala nyt ens yönä, tää on todella hämmentävää, tosin toi oli eka hoitokierto, mut silti tää on hämmentävää :confused005


Sanoko ne mitään neuvoa antavaa sulle?
 
Täällä elellään myös jänniä aikoja! Olemme 32v naispari ja hoidoissa yksityisellä puolella.
Inssi nro 2 tehtiin reilu kaksi viikkoa sitten (7.8) ja nyt menkat pari päivää myöhässä :) Ensimmäisestä inssitä tuloksena biokemiallinen raskaus, joten hieman varauksella suhtaudutaan mahdolliseen tulevaan raskauteen mikäli saadaan plussat näkyviin. Onko muilla kokemusta kemiallisista raskauksista? Meillä ensimmäinen raskaus kesti vain noin viikon :/

Nyt tästä kierrosta tietty paremmat mahdollisuudet raskautua, koska oli kypsynyt kaksi hyvän kokoista follia, jospa toinen edes pysyisi kiinni kohdussa :) Lääkäri varoitteli kaksosriskistä, varsinkin kun mahdollinen tuleva äiti on itse myös kaksonen :) meille olisi kyllä kaksosetkin tervetulleita.. no mutta tsemppiä kaikille, vaatii aika paljon hermoja ja sinnikkyyttää näissä hoidoissa ravaaminen!
 
Sanoko ne mitään neuvoa antavaa sulle?

Sori kun kesti vastata, tässä on menty vuoristorataa.

Ensinäkin mä unohdin soittaa klinikalle silloin pe aamulla, tosin luulen et tilanteen ollessa tämä mä soitan jokatapauksessa ma.

Mä tein siis tossa sen viime maanantaisen vuodon (dpo 11, joka oli siis ilmeisesti kiinnittymisvuoto, tosi myöhäinen vaan) lähes joka päivä testejä kun ohjeet oli et testaa menkkoihin asti. No eilisaamuna sieltä sit tuli hailura, tosi haalea mut nähtiin se miehen kaa molemmat mut...

Se ei jaksanu ilmeisesti pitää kiinni, tänä aamuna tyylipuhdas nega, ja nyt 4 päivää myöhässä olevien menkkojen alkaminen vyörymällä ja hitonmoisilla kivuilla. Itkettää :sad010
 
Sori kun kesti vastata, tässä on menty vuoristorataa.

Ensinäkin mä unohdin soittaa klinikalle silloin pe aamulla, tosin luulen et tilanteen ollessa tämä mä soitan jokatapauksessa ma.

Mä tein siis tossa sen viime maanantaisen vuodon (dpo 11, joka oli siis ilmeisesti kiinnittymisvuoto, tosi myöhäinen vaan) lähes joka päivä testejä kun ohjeet oli et testaa menkkoihin asti. No eilisaamuna sieltä sit tuli hailura, tosi haalea mut nähtiin se miehen kaa molemmat mut...

Se ei jaksanu ilmeisesti pitää kiinni, tänä aamuna tyylipuhdas nega, ja nyt 4 päivää myöhässä olevien menkkojen alkaminen vyörymällä ja hitonmoisilla kivuilla. Itkettää :sad010


Voi eiiii :sad001 Ompas ny kurja juttu :sad001 pahoittelut!! No ainakin sielä jotain tapahtuu että mahdollista raskautua! Onkohan mitään mikä tukis sitä tarrautumista loppukierrosta jatkossa?
 
Voi eiiii :sad001 Ompas ny kurja juttu :sad001 pahoittelut!! No ainakin sielä jotain tapahtuu että mahdollista raskautua! Onkohan mitään mikä tukis sitä tarrautumista loppukierrosta jatkossa?

Empä tiedä, pitää kysyä lääkäriltä, tosin muistan lueskelleeni että suurimmassa osassa noita kemialliasia/ ihan alussa kesken menneitä saattaa olla taustalla jakautumishäikkää yms.

Kyllä tän yrittää positiivisena ottaa kun se hailura oli kyllä selkein plussa tän yrityksen aikana.

Tukena mulla oli noi terolutit kun lugeja ei uskalla käyttää hengenvaarallisen pähkinäallergian takia, mut pitää kysyä olisko niillä vielä jotain ehdotuksia tän välikierron jälkeen. Pystyiskö niitä vaikka jatkaan vähäsen pidempään kun toi kiinnittyminenkin oli selkeesti aika myöhään :rolleyes:

Oliko sulla kuulunu niitä menkkoja vielä?

Ja Viviansylvia mullakin toi hailura tuli vasta 3 päivää sen jälkeen kun menkkojen olis pitäny alkaa, eli se ehtii sieltä kyllä tulla.
 
No mun menkat alko aikalailla 10min sitten ja maailman oudointa on että oon syöny vasta 3 päivää teroluttia 10päivän kuurista....että tuota tarviikohan mun enää sit jatkaa niitä kun ne oli määrätty vaan ja ainoastaan kuukautisten käynnistämiseen :confused004 osaako joku sanoo?

Mut mie oon niin onnellinen kun pääsen uuteen yrityskiertoon :notworthy kun olin ihan varma et kroppa teki ny oharit:salut

Edit: klinikalta sanottiin et terolutit jäi siihen... Ja folli ultran sain 4.4 :pompus: pääsee taas uuteen yritykseen:angelic:
 
Muokattu viimeksi:
Täällä elellään myös jänniä aikoja! Olemme 32v naispari ja hoidoissa yksityisellä puolella.
Inssi nro 2 tehtiin reilu kaksi viikkoa sitten (7.8) ja nyt menkat pari päivää myöhässä :) Ensimmäisestä inssitä tuloksena biokemiallinen raskaus, joten hieman varauksella suhtaudutaan mahdolliseen tulevaan raskauteen mikäli saadaan plussat näkyviin. Onko muilla kokemusta kemiallisista raskauksista? Meillä ensimmäinen raskaus kesti vain noin viikon :/

Nyt tästä kierrosta tietty paremmat mahdollisuudet raskautua, koska oli kypsynyt kaksi hyvän kokoista follia, jospa toinen edes pysyisi kiinni kohdussa :) Lääkäri varoitteli kaksosriskistä, varsinkin kun mahdollinen tuleva äiti on itse myös kaksonen :) meille olisi kyllä kaksosetkin tervetulleita.. no mutta tsemppiä kaikille, vaatii aika paljon hermoja ja sinnikkyyttää näissä hoidoissa ravaaminen!


Ootteko raaskinu testata jo? :smiley-angelic006
 
Takaisin
Top