Inseminaatio/muut hoidot 2018

Täällä ei oireita on ainoa "oire"... On kyllä enemmänkin sellainen oletus, että huomenna alkaa menkat. Testaan kuitenkin huomenna aamulla, kun illalla mennään syömään ja voi sitten ottaa pari lasia viiniä.

Mua jännittää ihan hirveästi se aikatauluttaminen, joka alkaa hoitojen myötä. Miten saan soittettua polille salassa, miten saan säilytettyä lääkkeet piilossa (mulla kaksi uteliasta teiniä), miten saan pistettyä salassa? Miten pääsen lääkärikäynneille töistä. Ja sata muuta ihmettelyn aihetta :banghead: Kaihan nämä järjestyy asia kerrallaan, mutta en halua puhua tästä ulkopuolisille enkä edes niille omille lapsille, kun kaikki on niin epävarmaa...
 
Täällä ei oireita on ainoa "oire"... On kyllä enemmänkin sellainen oletus, että huomenna alkaa menkat. Testaan kuitenkin huomenna aamulla, kun illalla mennään syömään ja voi sitten ottaa pari lasia viiniä.

Mua jännittää ihan hirveästi se aikatauluttaminen, joka alkaa hoitojen myötä. Miten saan soittettua polille salassa, miten saan säilytettyä lääkkeet piilossa (mulla kaksi uteliasta teiniä), miten saan pistettyä salassa? Miten pääsen lääkärikäynneille töistä. Ja sata muuta ihmettelyn aihetta :banghead: Kaihan nämä järjestyy asia kerrallaan, mutta en halua puhua tästä ulkopuolisille enkä edes niille omille lapsille, kun kaikki on niin epävarmaa...


Toivotaan ettei ala :angelic: mäkin oon ollu purjeessa ton aikatauluineen kanssa... toki olen kampaaja yrittäjä että voin laittaa listan kiinni mutta sitten sen näkee kyllä tilipussissa että siellä vapaa ja täältä vapaa jne... Mut isoin haaste tulee aina siitä kun pitäis osata ennakoida noita ultra inssi päiviä etukäteen :dead: ja kropan retale renkuttaa sen minkä ehtii ja sotkee kaikki aikataulut! eikä viitti asiakkaitten aikojakaan perua.

Sitten meillä on vielä tää matka on sairaalalle 45min eli simppojen purkitus on ihan minuutti peliä :jimlad: mut jotenki vaan sain suht kunnial puljattua ekan hoitokierroksen :chicken:
 
Meillä tänään vuosi siitä, kun sain keskenmenon. Yksi raskaus on siis alkanut viime vuonna Letrozolien avulla tässä lähes viiden vuoden yrittämisen aikana.
 
Nyt illalla tuli jonkunlaista tuhruvuotoa, eli huomenna varmaan sitten menkat alkaa kunnolla. :sorry: En ehtinyt vielä testailla, kun ollut hirveää kiirettä, niin en ole päässyt apteekkiinkaan asti.

Edit seuraava päivä: testi negatiivinen.

Eli tästä siirrytään sitten ivf-puolelle.
 
Muokattu viimeksi:
Moi,

Annika12, oireet kuulostaa mun korvaan lupaavilta, toivotaan parasta :smiley-bounce012

Aristokatti, miten se lääkäri noin :smiley-angry019
Ei tollei saa kertoo uutisia, kuulostaa ihan karseelta ja ymmärrän hyvin jos sen jälkeen ei paljoa kuuntele.

Viviansylvia, oi kaksoset :Heartred pidetään peukut pystyssä.

Haaveilija****, Pahoittelut negasta, ja tsemppiä hoitoihin.

Mirumaru, osanotot raskaasta päivästä/ viikosta. Ja onnea hoitoihin.

Omia kuulumisia,
Mulla ei oo minkäännäköisiä oireita kuulunu/ näkyny.
Mitä nyt "vähän " normaalia voimakkaammat PMS- oireet, mut uskoisin sen menevän Teroluttien piikkiin, kun noi on mulla normikierroissakin. Yritän olla ajattelematta liikaa ens viikon testipäivää ja sit löydän itteni hypistemästä vauvanvaatteita kaupassa käydessä :rolleyes: et joo kyllä sen huomaa minne aivot on menny :whacky011

Mä oon kans kehittänyt itelleni melkein joka kierrossa aiemmin raskausoireet, joten nyt yritän vähäsen hillitä, ettei tulis niin lujaa alas jos menkat alkaa. Toisaalta haluun uskoa onnistumiseen kun tää on kummiskin eka hoitokierto.

Kyllä ne tähdet vielä osuu oikeeseen asentoon meille kaikille :blob7:blob6:blob3

Yritetään pysyä toiveikkaina vaikka se onkin välillä epäinhimillisen vaikeeta.
 
Mä tein tänään tommosen early pc ja nyt on menos dpo10...niin onko tossa mitään? Ja voiko joku esim ovitrelle vaikuttaa näihin?
 

Liitteet

  • 20190318_183341.jpg
    20190318_183341.jpg
    25.9 KB · Katsottu: 246
Muokattu viimeksi:
Mä tein tänään tommosen early pc ja nyt on menos dpo10...niin onko tossa mitään? Ja voiko joku esim ovitrelle vaikuttaa näihin?
Mulle lääkäri sano inssissä että jos nyt tekisin testin ni ovitrelle näkyis plussana, mutta ei vaikuta enään jos inssistä 10 päivää... eli näyttäs että tuossa tikussa tuolla reunassa punertavaa? Toivottavasti vahvistuu!
 
Mulle lääkäri sano inssissä että jos nyt tekisin testin ni ovitrelle näkyis plussana, mutta ei vaikuta enään jos inssistä 10 päivää... eli näyttäs että tuossa tikussa tuolla reunassa punertavaa? Toivottavasti vahvistuu!


Tällänen havainto mullakin kyl on :sad001 no saas havaita :bored:
 
Itkua taitaa tulla täällä, kierto jäi jostain syystä ilmeisesti käsittämättömän lyhyeksi koska menkat vaikuttais alkavan nyt (dpo 11) :smiley-angry017keltarauhashormonista huolimatta.

Seuraava kierto onkin sitten välikierto :sad010
Täällä yritetään keräillä itseä kasaan.
 
Itkua taitaa tulla täällä, kierto jäi jostain syystä ilmeisesti käsittämättömän lyhyeksi koska menkat vaikuttais alkavan nyt (dpo 11) :smiley-angry017keltarauhashormonista huolimatta.

Seuraava kierto onkin sitten välikierto :sad010
Täällä yritetään keräillä itseä kasaan.


Ou nouuu :sad001 *sympatiat *

Miks joillakin on välikierto kun tuntuu että tää on muutenkin yhtä odottamista? Mulle taas lääkäri sano että ei muuta kun uutta putkeen :wideyed: mut voihan se olla että kun se viime inssi meni niiin reisille:bag:
 
pöh, ei vieläkään plussia :sad001

Mä oon tikuttanu ovista ja luulen että huomenna tulee ovisplussa, tänään (kp 12) oli jo melko vahvat viivat. Oli puhetta että soitan polille kun saan ovisplussan ja sovitaan inssi ovisplussaa seuraavalle päivälle. Mies ilmoitti joutuvansa lähtemään työreissulle huomenna aamulla eli se siitä inssistä sitten :sad001 edellinen oli välikierto ja nyt näin.. Saas nähdä päästäskö vihdoin seuraavassa kierrossa inssiin.
 
Kiitos sympatiasta Von maikki, me ollaan julkisella puolella, vaikuttaisko se?

Aanu, todella kurjaan saumaan työmatka, tsemppiä.

Täällä on ilmeisesti hormonit laittanu kropan aika hyvin sekaisin, kun menkat päätti ilmeisesti viettää jonkinnäköisiä välipäiviä, ei oo siis vuotanu ton maanantaisen "hulahduksen" jälkeen. Soitin klinikalle eilen aamulla et mitä tehdään, ja sain ohjeen testata ja odotella kunnon menkkoja, no kyllä mä sen testin tein, mut ilmeisesti kyseessä oli jonkinlainen suutari.
No jatketaan odottelua ja uusi testi huomisaamuna.

:confused004 mita ihmettä tää on olevinaan.
 
Kiitos sympatiasta Von maikki, me ollaan julkisella puolella, vaikuttaisko se?

Aanu, todella kurjaan saumaan työmatka, tsemppiä.

Täällä on ilmeisesti hormonit laittanu kropan aika hyvin sekaisin, kun menkat päätti ilmeisesti viettää jonkinnäköisiä välipäiviä, ei oo siis vuotanu ton maanantaisen "hulahduksen" jälkeen. Soitin klinikalle eilen aamulla et mitä tehdään, ja sain ohjeen testata ja odotella kunnon menkkoja, no kyllä mä sen testin tein, mut ilmeisesti kyseessä oli jonkinlainen suutari.
No jatketaan odottelua ja uusi testi huomisaamuna.

:confused004 mita ihmettä tää on olevinaan.

Voisko olla kiinnittymis vuoto?:angelic:
 
Muokattu viimeksi:
Mä mietin tota kans, mut kuulostaa niin hirmuisen myöhäiseltä ajankohdalta :confused1 tottakai sitä toivoisi mutta hankala uskoa tämänhetkisen perusteella

Mä täällä odotan kans menkkoja alkavaks kun on oloja ollu kohta jo viikon ja r testit kyl tyylipuhdasta negaa... Mut mä luulen et mullaki on kroppa sekasin ja joudun ne terolutit alottaa pe ja niillä sitten "käynnistää " menkat


Ps.. Oliks sul joku lääke tukemassa tota loppukiertoa? Koska netin uumenissa saa lueskella liiallisesta keltarauhashormoonin aiheuttavan kuukautis häiriöitä / vuoto häiriöitä... mutta tiedä niistä sit :scratch
 
Muokattu viimeksi:
Mä täällä odotan kans menkkoja alkavaks kun on oloja ollu kohta jo viikon ja r testit kyl tyylipuhdasta negaa... Mut mä luulen et mullaki on kroppa sekasin ja joudun ne terolutit alottaa pe ja niillä sitten "käynnistää " menkat


Ps.. Oliks sul joku lääke tukemassa tota loppukiertoa? Koska netin uumenissa saa lueskella liiallisesta keltarauhashormoonin aiheuttavan kuukautis häiriöitä / vuoto häiriöitä... mutta tiedä niistä sit :scratch

Terolutit on ja niitä mä vähäsen veikkaan :confused1
Mulla tuli jokatapauksessa sen verran vahvat ohjeistukset testaamisesta, et teen huomisaamuna joka tapauksessa uuden testin kun toi tän aamuinen oli selkeesti viallinen.

Kurjaa toi hormonien sekaisin meno :shifty: toivottavasti selviäis pian, se epätietosuus on tosi inhottavaa.
 
Takaisin
Top