Inseminaatio/muut hoidot 2018

Uusi inssiläinen ilmoittautuu:happy:
Olen 34 ja mies myös 34 ei löydettyä syytä lapsettomuuteen.
Reilu vuosi yritystä takana, ja kunnalliseen päästin nopeasti ja kaikki sujunut ongelmitta.

1.inseminaatio
Tukena
Gonal pistokset 9kpl
Ovitrelle irroitus 10.3
Inseminaatio 12.3
Luget 1xaamuin ja illoin 14-25.3
Testipäivä 26.3

Toivottavasti tärppää:smiley-bounce016

Teil on näköjään lähetty hyvin liikkeelle tukee kiertoa lääkkeillä alusta asti! :happy119 onks siellä ollu mitään tuntemuksia vielä?
 
Täällä on myös piinapäivät. Tai en mä tiedä lasketaanko mua, kun ei oo vielä inssiäkään ollut :pompus::stop:. Tässä kierrossa oli siis aukiolotutkimus ja näillä näkymin maanantaina varailen ekaa inssiaikaa... Eli menkat odotettavissa viikonloppuna.

Miten se onkin, että nämä viimeiset päivät odottelua kehittelee itselleen ajatuksia siitä, että jospa olisikin onnistunut :smiley-bounce013. Vaikka todennäköisyys on niin pieni, kun ei ole onnistunut aikaisemminkaan...

Mulla on ollut pienoinen mörkö tuo vuosi 2020. Nyt taitaa olla viimeinen kierto, jotta lapsi syntyisi tällä vuosikymmenellä... Onko muilla tällaisia hassuja rajajuttuja, joista pitää päästä eteenpäin?

Tsemppiä hirmuisesti kaikille tasapuolisesti :happy093Mä jatkan piinailua ja lauantaina aamulla testaan...


Mullaki on muka olevinaan oloja vaikka tärppi ei oo mitenkään päin mahdollinen :laughing025

Mulle lääkäri sillon aukiolo tutkimuksen jälkeen sano et ei muutakun pökköä pesään et on hyvät tärppi mahikset kun on tuubat auki tutkimuksen jäljiltä että ihan hyvin oot piinailijoissa
:blob7:blob7:blob6
Onks teil ollu viel mitää puhetta et tuleeko lääkkeellinen tuki kiertoon vai meettekö luomuna inssiin?
 
Inssi tehtiin 6 päivää sitten, toisena päivänä inssistä alkoi mahan nippailu ja menkkakipumainen tunne, sitä oli pari päivää ja nyt ollut tällä viikolla satunnaista nipistelyä mahassa. Tänään ruoka maistui saippualta:confused004. Mieheni söi samaa ruokaa, eikä hän maistanut mitään ja maistatin vielä omaa ruokaanikin hänelle, mutta ei huomannut saippuan makua. En tiedä olenko niin raskaushuuruissa ja toiveissa, että alkaa kuvittelemaan jo kaikkea. Myöskin kova väsymys iski eilen ja jatkuu tänään, päikkärit ollut pakko nukkua, en varmaan kolmeen vuoteen ole päikkäreitä nukkunut...

Vielä piinaa jäljellä 23.3 testipäivä:smiley-bounce013
 
Miks se lääkäri epäili ettei torstaina kaikki sujuis?

Onks se sun kasvain myooma? Mulla meinaa on kans myooma kohdussa ja se on sielä matkustanu mukana jo tovin...lääkäri totes että niil ei oo tapana muuttua hyvän laatusista pahan laatusiks ja jos se ei vaivaa mitenkään ( aiheuta kipua / kuukautisiin ongelmia ) ni siellä se sit on. Puhu aiheesta aikanaan vähän niinku rasvapatista olis puhunu. Itsehän olin jo mielessäni leikkaamassa kohtua pois ja ikuisesti jäämässä lapsettomaks:smiley-ashamed005 mut niin mulle hoitojen alussa vannottiin ettei oo ongelmaa raskaudelle siitä... Joten mä ainaki haluun uskoo siihen että nää lääkärit osaa asiansa koska kyseessä on erikoisala ja pakko niillä on joku ammatti kunnia olla joka ajaa niitä eteenpäin, että jos ne jotain sanoo ni sitten niin sen on oltava...tosin joskus tuntuu että jotku lääkärit vois käydä jonkun kurssin että näin kohdataan ihminen ja näin sille kerrotaan asioita:pompus: ja onhannekin tietty erehtyväisiä ihmisiä.
Luulis kuitenkin että jos ne totee kasvaimen olevan hyvä laatunen eikä haittaa menoo ni uskottavahan se on. Ite oon kyllä niin kova googlen käyttäjä ja millon mitäki sairastamassa :smiley-ashamed004

Mutta onneks se nyt löyty niin nyt sitä voidaan sitten seurata :bag: ja hulluna tsemppiä torstaille!

En osaa sanoa.. Ei mitään muistikuvaa mitä lääkäri sano. Sen jälkeen kun ensin nauroi ja sitten totesi että Jaa katsos sullahan on kasvain täällä. Sen jälkeen jotain mainitsi ettei oo vaarallinen mutta sen järkytyksen jälkeen ei kyllä kuullutkaan mitään.:oops:
Mutta täytyy toivoa että olisi nuista kyse niin voisi huokaista helpotuksesta. Inhottavaa tyyliin kyllä sen lääkäri kertoi meille. :sour: pitää huomenna kysellä lisää. :)
Onko sulla useampi myooma ja isojakin?

Ja lääkäri epäili että ei torstaina onnistu inssi jos ei munasolut olisikaan kypsyneet tarpeeksi kun ovulaatio myöhässä viime kertaan nähden. :confused:
 
Teil on näköjään lähetty hyvin liikkeelle tukee kiertoa lääkkeillä alusta asti! :happy119 onks siellä ollu mitään tuntemuksia vielä?

Eilen inssin jälkeen järkky ovis jomotukset, tänään koko aika nippailee mahasta...
Lääkäri ultrasi ja kaksi oli siellä odottelemassa ja inssi tehtiin kuulemma juuri oikeaan aikaan, sanoi että tupla mahis onnistua ja riski kaksosiin:happy8
 
Von Maikki: tulee lääkkeellinen tuki inssikiertoon. Mulla on aika säännölliset menkat, eli kai ovuloin joka kierrossa. Toivottavasti lääkkeet eivät kypsytä ylimääräisiä munasoluja, koska en ehkä uskaltaisi lähteä inssiin, jos siellä on enemmän kuin yksi... Mulla on verenpainetauti enkä uskalla ottaa enempää riskiä :wideyed:

Mulla on kuvitteelliset oireet myös ei oireita osastoa. Patas oire, minkä olen tähän kiertoon keksinyt on puuttuvat PMS raivot :joyful: Hieman epätoivoista :bored:

Tämä ryhmä on kyllä kiva! Ja plussia tänne olisi myös kiva!!
 
En osaa sanoa.. Ei mitään muistikuvaa mitä lääkäri sano. Sen jälkeen kun ensin nauroi ja sitten totesi että Jaa katsos sullahan on kasvain täällä. Sen jälkeen jotain mainitsi ettei oo vaarallinen mutta sen järkytyksen jälkeen ei kyllä kuullutkaan mitään.:oops:
Mutta täytyy toivoa että olisi nuista kyse niin voisi huokaista helpotuksesta. Inhottavaa tyyliin kyllä sen lääkäri kertoi meille. :sour: pitää huomenna kysellä lisää. :)
Onko sulla useampi myooma ja isojakin?

Ja lääkäri epäili että ei torstaina onnistu inssi jos ei munasolut olisikaan kypsyneet tarpeeksi kun ovulaatio myöhässä viime kertaan nähden. :confused:


Eikö ne voinu määrätä mitään lääkettä kasvattamaan niitä folleja? :hungover:

Mä yritin käydä kollaamassa omakannassa sen myomaan koko infoa mut ei löytyny ny ens hätään mut yks on ja koko jos en kauheen väärin muista ni alle 2cm ja sit nyt viimesimmäs ultras oli niitä kysta munasarjassa oikeella puolella ...sekään kuulemma menoa haittaa :wtf:
 
Eilen inssin jälkeen järkky ovis jomotukset, tänään koko aika nippailee mahasta...
Lääkäri ultrasi ja kaksi oli siellä odottelemassa ja inssi tehtiin kuulemma juuri oikeaan aikaan, sanoi että tupla mahis onnistua ja riski kaksosiin:happy8


Ooooh kaksoset:love7 täällä kirjoitteli se peruna nimimerkillä jolla tärppi kävi kaksosiin! Ja jos oikein ymmärsin ni oli hoitojen ansiota:bounce

Mut jotenki ihana kun lääkäri on noin positiivisella mielellä ni lähtee varmaan itekkin kotiin onnellisena piinailemaan onnistunutta inssiä:king
 
Muokattu viimeksi:
Von Maikki: tulee lääkkeellinen tuki inssikiertoon. Mulla on aika säännölliset menkat, eli kai ovuloin joka kierrossa. Toivottavasti lääkkeet eivät kypsytä ylimääräisiä munasoluja, koska en ehkä uskaltaisi lähteä inssiin, jos siellä on enemmän kuin yksi... Mulla on verenpainetauti enkä uskalla ottaa enempää riskiä :wideyed:

Mulla on kuvitteelliset oireet myös ei oireita osastoa. Patas oire, minkä olen tähän kiertoon keksinyt on puuttuvat PMS raivot :joyful: Hieman epätoivoista :bored:

Tämä ryhmä on kyllä kiva! Ja plussia tänne olisi myös kiva!!


Mut kyllähän hormoonit vähän oikaisee noita pms tuntemuksia että ihan vois raskausoireesta mennä laughing7 ite ainaki toivoisin hyvän tuulisuutta alkuraskaus oireeksi....voisin luopua tästä "hullun lehmän taudista" mikä vaivaa aina myöski viikkoa ennen menkkoi:silent

Mulla oli ainaki ihan persläpi vasteet ekalla lääkekierrolla et en oo ihan varma mitä mieltä oon niistä omalla kohdalla :scratch
 
Ooooh kaksoset:love7 täällä kirjoitteli se peruna nimimerkillä jolla tärppi kävi kaksosiin! Ja jos oikein ymmärsin ni oli hoitojen ansiota:bounce

Mut jotenki ihana kun lääkäri on noin positiivisella mielellä ni lähtee varmaan itekkin kotiin onnellisena piinaamaan onnistunutta inssiä:king

Kaksoset olis kyllä aika ylläri:whacky011
On ollut kyllä ihan huippu lääkärit ihan ekasta kerrasta asti:love017 laitan tänne heti testituloksia kun piinapäivät ohi:hello2
 
Inssi tehtiin 6 päivää sitten, toisena päivänä inssistä alkoi mahan nippailu ja menkkakipumainen tunne, sitä oli pari päivää ja nyt ollut tällä viikolla satunnaista nipistelyä mahassa. Tänään ruoka maistui saippualta:confused004. Mieheni söi samaa ruokaa, eikä hän maistanut mitään ja maistatin vielä omaa ruokaanikin hänelle, mutta ei huomannut saippuan makua. En tiedä olenko niin raskaushuuruissa ja toiveissa, että alkaa kuvittelemaan jo kaikkea. Myöskin kova väsymys iski eilen ja jatkuu tänään, päikkärit ollut pakko nukkua, en varmaan kolmeen vuoteen ole päikkäreitä nukkunut...

Vielä piinaa jäljellä 23.3

:smiley-angelic003

Omg tääl on jännät paikat kuun loppupuolella :nailbiting: mä uskon kyllä teidän tärppi mahiksiin kun on niin hyvät lähtökohdat inssiin ollu :smiley-angelic003
 
Apuaa miten sulla voi olla jo tiistaina odotettavissa menkat kun eiks me oltu melkein perättäin insseissä..ja mä saan vasta testata ens pe :sorry: ja sit viel ne terot:mad:

Onks seuraava steppi sit ivf? Eiks enää inssei? Mä kyl toivoisin et ylläri plussaisit:smiley-angelic001 jos toi oireettomuus olis "raskausoire" :love017


Joo, ei me enää neljättä kertaa inssiä lähdetä kokeilemaan vaan suoraan sitten ivf-hoitoihin. Alun perinhän ajattelimme, että emme sitten lähde niihin, mutta nyt viiden vuoden yrittämisen ja kolmen inseminaation jälkeen tuntuisi ihan tyhmältä jättää kesken, kun vielä olisi mahdollisuus kokeilla eri keinolla. Ja kun ivf paras onnistumisprosenttikin. :)
 
Vahvistan muistikuvat eli kaksosia tosiaan odotan viikoilla 19+5 ja kolmannella inssillä tärppäs! :love7 Ens viikolla on rakenneultra! :nailbiting:

Paljon tärppionnea kaikille piinapäiviin ja tuleviin insseihin! Ja pahoittelut kp 1:istä ja muista huonoista uutisista!
Jatkakaa uskomista tärppiin! Joskus ne kuut ja tähdet väkisinkin on kohillaan! :Heartred

Seurailen tilanteita täällä taustalla! :)
 
Vahvistan muistikuvat eli kaksosia tosiaan odotan viikoilla 19+5 ja kolmannella inssillä tärppäs! :love7 Ens viikolla on rakenneultra! :nailbiting:

Paljon tärppionnea kaikille piinapäiviin ja tuleviin insseihin! Ja pahoittelut kp 1:istä ja muista huonoista uutisista!
Jatkakaa uskomista tärppiin! Joskus ne kuut ja tähdet väkisinkin on kohillaan! :Heartred

Seurailen tilanteita täällä taustalla! :)
Hei muistatko vielä kaikki oireet inssin jälkeen ja milloin testasit ja tuliko haamuja vai vahva viiva? Kaikki kiinnostaa:bookworm:
 
Hei muistatko vielä kaikki oireet inssin jälkeen ja milloin testasit ja tuliko haamuja vai vahva viiva? Kaikki kiinnostaa:bookworm:

Irrotuspiikistä meni n. 36 tuntia, kun tunsin selkeen ovulaation. Inssi tehtiin 16 tuntia piikistä. Muuten ei sitten mitään oireita ollutkaan. Mulla ei ole koskaan ollut myöskään ennen menkkoja mitään oireita. Menkat alkaa aina säryllä ja vuodolla, ilman mitään tuhruilua. Plussakierroissa (kolme kertaa raskaus alkanut, yksi km) on menkkajomot alkaneet normaalisti, mutta pysyneet alavatsassa, eikä säteillyt häntäluuhun niinkuin normimenkoissa.
Testin olen aina tehnyt vasta, kun menkkojen olisi kuulunut alkaa ja sillon on tullut selvä viiva, haamuja en ole saanut koskaan.

Alla tämän kaksosraskauden testit. Ylempi kuva otettu dpo16 ja alempi dpo20.
 

Liitteet

  • 20190314_171908.jpg
    20190314_171908.jpg
    25.2 KB · Katsottu: 280
Plussatuulet saisi kyllä alkaa puhaltamaan tähän ketjuun! Nyt on niin monella jännät paikat että toivotaan hyviä uutisia :Heartred
 
Joo, ei me enää neljättä kertaa inssiä lähdetä kokeilemaan vaan suoraan sitten ivf-hoitoihin. Alun perinhän ajattelimme, että emme sitten lähde niihin, mutta nyt viiden vuoden yrittämisen ja kolmen inseminaation jälkeen tuntuisi ihan tyhmältä jättää kesken, kun vielä olisi mahdollisuus kokeilla eri keinolla. Ja kun ivf paras onnistumisprosenttikin. :)

Saa sitten luvan olla kolmas kerta toden sanoo plussaus :love7
 
Mä toivon kans sormet ja varpaat ristissä niitä plussia tähän ketjuun :smiley-angelic001 vahvistaa omaakin uskoa hoito taipaleelle!

Osaako joku sanoa että kun mun luomu menkat pitäis hiipiä kp 28 eli ensviikon to mut mulle on annettu testipäiväks ensviikon la... ja siitä sit terolut kuuri menkkojen alotukseen.. Ni voisko olla mitään mahista et menkat alkais kp 28 luomusti ajallaan... vai jyrääkö noi lääkkeet ne ja kierto venyy :smiley-ashamed008 mä niin en välittäis mistään 10pvä terolut kuuristaaa
 
Irrotuspiikistä meni n. 36 tuntia, kun tunsin selkeen ovulaation. Inssi tehtiin 16 tuntia piikistä. Muuten ei sitten mitään oireita ollutkaan. Mulla ei ole koskaan ollut myöskään ennen menkkoja mitään oireita. Menkat alkaa aina säryllä ja vuodolla, ilman mitään tuhruilua. Plussakierroissa (kolme kertaa raskaus alkanut, yksi km) on menkkajomot alkaneet normaalisti, mutta pysyneet alavatsassa, eikä säteillyt häntäluuhun niinkuin normimenkoissa.
Testin olen aina tehnyt vasta, kun menkkojen olisi kuulunut alkaa ja sillon on tullut selvä viiva, haamuja en ole saanut koskaan.

Alla tämän kaksosraskauden testit. Ylempi kuva otettu dpo16 ja alempi dpo20.
Mulla oli 38h irrotuspiikistä inssiin, ultran mukaan olivat siellä vielä hyvissä asemissa, eka vähän pelkäsin että menikö liian myöhäseks inssi....
 
Takaisin
Top