Inseminaatio/muut hoidot 2018

Toivon kaikille onnea hoitoihin, oli ne millaisia tahansa! Ja vaikka elämä hankaloituu hoitojen myötä, niin palkinto niistä on kaiken vaivan arvoinen! :Heartred
 
Onnea plussasta peruna ♡

Meillä tauko kierto hoidoista. Tänään kp 12 ja mulla on lisäksi pissitulehdus :sad001
 
Inssit jatkuu, eka vasta takana. Suunnitelma lääkärillä oli että 3-4 inssiä sit aukiolotutkimus ja sen jälkeen ei oo suunnitelmaa tehty. Meistä kunnastakaan ei ole syytä löytynyt.
 
Inssit jatkuu, eka vasta takana. Suunnitelma lääkärillä oli että 3-4 inssiä sit aukiolotutkimus ja sen jälkeen ei oo suunnitelmaa tehty. Meistä kunnastakaan ei ole syytä löytynyt.

Okei! No ehkä jo seuraava inssi yllättää positiivisesti! :) Onnea hoitoihin!
 
Voi onnea paljon!! Oliko sulla mitään oireita ennen plussaa, että tiesitkö oikeestaan jo ennen?
 
Voi onnea paljon!! Oliko sulla mitään oireita ennen plussaa, että tiesitkö oikeestaan jo ennen?

Kiitos! :)

Itse asiassa tällä kerralla (esikoisesta en osannu oireita tutkiskella) mulla oli fiilis, että nyt on tärpännyt! Viimesen reilun viikon mun on tehnyt koko ajan mieli salmiakkia (raskaana ei saa syödä ja normaalisti en syö), sit oon ollu tosi väsynyt, mun aivot on ollu aivan muusia ja oon ollu tosi hajamielinen! Tehnyt ihan idiootteja asioita kuten ajoin kaks kertaa punaisia päin, parkkeerasin selvästi kielkettyyn paikkaan, unohtelen perusasioita...
Ja sit odotin testausta, niin että menkat oli kaikilla laskutavoilla myöhässä!

Nyt toivotaan, että raskaus jatkuu elokuulle asti! :Heartred
 
Okei! No ehkä jo seuraava inssi yllättää positiivisesti! :) Onnea hoitoihin!

Kiitos. Jospa inssi nro 2 tosiaan toisi plussan. Mä en oo ikinä saanut o-plussaa Tikkuun niin joudun pistää irrotuspiikin. Folliultra yleensä kp 12. Tää kierto jäi välikierroksi siksi kun ovis mahdollisesti nyt viikonloppuna.
Mulla tosiaan ovis tapahtuu mutta milloin se on ihan kysymysmerkki. Kumminkin ennen kp 16 .
 
Kiitos. Jospa inssi nro 2 tosiaan toisi plussan. Mä en oo ikinä saanut o-plussaa Tikkuun niin joudun pistää irrotuspiikin. Folliultra yleensä kp 12. Tää kierto jäi välikierroksi siksi kun ovis mahdollisesti nyt viikonloppuna.
Mulla tosiaan ovis tapahtuu mutta milloin se on ihan kysymysmerkki. Kumminkin ennen kp 16 .

Onko sulla säännöllinen kierto? Ilmeisesti ei kovin... Kun mietin, että onko vaarana, että ovis ois taas vkl:nä? Mulla meni keväällä kaksi kiertoa keturalleen kun ovis osui viikonlopulle. Sit pyysin lääkäriltä e-pillerit, että siirrän kuukautiset alkaan hyvään aikaan ja tällä hetkellä nautitaan ton oikeeseen aikaan olleen oviksen tuloksista! :) Lisäksi oon kuullut, että e-pillerien lopetuksen jälkeen hedelmällisyys ois korkeella.
 
Minun kierto vaihtelee 26-30 päivää. Nyt ollut 27 päivää. Ennen keskenmenoa oli 30 päivää
 
Hurjasti onnea plussasta peruna86:love7 Toivotaan että kaikki menee loistavasti:gen014 Jospa niitä plussia tulis lisääkin lähiaikoina:wink

Täällä vielä viikko piinaillaan ja ihmetellään oireita ja samalla yritän tehdä päätöstä IVF:n ja vielä yhden inssin väliltä..

-Komitar-
 
Mulla tulee nyt keskiviikkona tasan kaks viikkoo inssistä, eli tarkottaako se että voin sillon jo testata? Ainakin lääkäri sano et tasan kahden viikon päästä voi testata. Mulla oli letrozolit alkukierrossa ja ultralla seuratiin kypsymisiä ja irrotuspiikki laitettiin inssin jälkeen, eli tarkottaa että mulla olis nyt keskiviikkona vasta kp 24? Normaalisti kierto on 28-32. Nopeuttiko ne letrozolit sitte sitä ovulaatiota niin paljon, ei oo ikään ollu meinaa nuin aikasin. Vai pitääkö mun vielä oottaa siihen vkl että testaa? Yleensä mulla alkaa menkkakivut jo viikkoa ennen kun pitäs alkaa, nyt ei oo ollu mitään mahakipuja. Jännittää!

Niin ja mulla oli oikealla puolella 22mm folli ja vasemmalla 16mm. Voiko olla mahdollisuus kaksosiin? :O
 
Mulla tulee nyt keskiviikkona tasan kaks viikkoo inssistä, eli tarkottaako se että voin sillon jo testata? Ainakin lääkäri sano et tasan kahden viikon päästä voi testata. Mulla oli letrozolit alkukierrossa ja ultralla seuratiin kypsymisiä ja irrotuspiikki laitettiin inssin jälkeen, eli tarkottaa että mulla olis nyt keskiviikkona vasta kp 24? Normaalisti kierto on 28-32. Nopeuttiko ne letrozolit sitte sitä ovulaatiota niin paljon, ei oo ikään ollu meinaa nuin aikasin. Vai pitääkö mun vielä oottaa siihen vkl että testaa? Yleensä mulla alkaa menkkakivut jo viikkoa ennen kun pitäs alkaa, nyt ei oo ollu mitään mahakipuja. Jännittää!

Niin ja mulla oli oikealla puolella 22mm folli ja vasemmalla 16mm. Voiko olla mahdollisuus kaksosiin? :O

Minä kiertopäivänä sulle se inssi tehtiin? Eikä sillä oikeestaan ole väliäkään, kun jos ultralla on todettu, että kohta ovuloi niin mitä sitä kiertopäiviä miettiin. Jos inssistä on se kaksi viikkoa, niin voi hyvin testata. Mulla tehtiin kans keskiviikkona inssi ja siitä 2 viikkoa ja 2 päivää myöhemmin eli perjantaina testasin. Plussa tuli, mutta aika haalea, jos tosiaan ois ollu jo dpo 16. Luulen siis, että ainakin mulla ovis ja hedelmöityminen on tapahtunut vähän myöhemmin. Siksi toi mun perjantai oli ehkä vasta dpo 14.

Mutta siis yhteenvetona sulla joko alkaa menkat ke-to tai sit plussa tulee näkyviin! Perjantaina aivan varmasti halvimmatkin testit näyttää positiivista, jos sellainen on tuloillaan!

Tsemppiä viimesiin piinapäiviin! :)
 
Takaisin
Top