Imettävät kuumeilijat

Ihana kun vauva leikkii tissillä, paidan alle piiloon sit nostetaan paitaa ja nauretaan, maistetaan ja takas piiloon ^^ Voi tätä imetystä :D :Heartred

Hahahah :D ihana:Heartred
Meillä ei enää imetetä, mutta nyt poika keski että ne tissit on siellä siltikin.. käsi pitäisi olla paidan sisällä haahuilemassa ja puristelemassa vähän väliä :hilarious: näinkö niitä tissimiehiä kehittyy?:grin
 
Tänään tein negan, niinkuin arvasinkin :D
Flo ennustaa menkkoja alkavaksi lauantaina (mun arpoman ovispäivän avulla) ja Womanlog taas vasta maanantaina (jätin siihen sen laskeman ovispäivän). Katotaan kumpi on oikeassa.. vielä vähän toivoa siis, mutta oon jotenkin vaan varma ettei oo tällä kertaa tärpännyt :D
 
Kiitos Twisted:Heartred kyllähän se harmittaa jopa itkuun asti, jos täti tulee, mutta ei se vaan auta rypeä mieli maassa. Koitan ajatella aina niin, että kyllä se sieltä tulee ajan kanssa :)
 
Tervetuloa uusille!

Täällä selkeesti eletään oviksen jälkeistä elämää. Nyt sit vaan ootellaan. Ens viikon alussa vois olla kiinnittymässä mikäli jotain kiinnittyy, jännää.. Tällä kertaa meinasin testata vasta kun menkat myöhässä eli ens viikon lopulla vasta.
Zoria kp26/28-34? dpo2
 
Tsemppiä piinailuihin Zoria! Toivottavasti nyt ois pieni matkassa :) On kyllä fiksua odotella että menkat myöhässä.. itse oon niin hätäinen ja malttamaton, etten vaan pysty :D
 
Vaiana jospa ei vaan näkyisi vielä testissä ja menkkoja ei kuuluisi:Heartred
Ääh täällä vieläkin tilanne että mitään ei kuulu. Mitähän se gyne höpötti kierron käynnistymisestä vaikka mitään ei kuulu :sad001
 
Kiitos, toivotaan niin :)

Mihinkäs se gyne perusti sen, että kierto olisi käynnistynyt? On kyllä outoa ettei mitään vieläkään ole tapahtunut! o_O
 
Myös täällä testattu tänään nega. En kyllä saanut ovista kiinni tässä kierrossa, itseasiassa toinen viiva ei lähtenyt tummumaan missään vaiheessa. En tiedä tapahtuiko tässä kierrossa yhtään mitään. Menkkoja nyt odottelen ja sit uuteen kiertoon. Jotenkin taas tuntuu kamalalta ajalta odottaa että pääsee taas piinailemaan.

Tsempit kaikille!
 
Eilen yöllä hirveetä menkkajomotusta ja tänään testattu nega. Uuteen kiertoon jo henkisesti siirrytty :)

Meillä vähän mietinnässä oli että halutaanko yrittää ensi kierossa, kun laskettuaika olisi sitten sama kuin esikoisella.. eli samoille päiville menisi syntymä. Päätettiin kuitenkin että lapsi on lahja, ja mikäli meille päättää taas heinäkuun vauva ilmaantua, niin sitten se on tarkoitettu :)
 
Heippa kaikille! Täällä ihan newbie palstalla ja ketjussa ja mukaan tulisin kuumeilemaan. Toinen siis haaveissa ja ykköstä edelleen imetän lapsentahtisesti uuuseita kertoja/vrk. Öisin etenkin maito maistuu erityisen hyvin. Kierto käynnistynyt keväällä josta asti yritystä. Lämpöjä mittaillut nyt pari kiertoa ja aika hiljaista on ollut.. Mites te muut öisin imettävät ajoitatte lämmön mittauksen? Meillä tunnin välein syönnit alkaa klo 2-6 välillä ja kestää about kasiin, niin mihin tässä sitten ajoittaisi mittauksen..?
 
Hampova, räkäinen vauva täöllä valvottaa äitiä. Pitäis siivota näyttöä varten ja tänne ei varmaan tuu kun välittäjä. Pitäis kyetä ruokkiin isot lapset ja käyttää ne treeneissä. Oh my god.. Onneks on syysloma. :D

Esikko1 jospa ne aktiiviset munasarjat siellä kypsyttelee jotain kunnon munasoluja :D

Tervetuloa gunvor, minkäikäinen tissihiiri siellä on?

Vaiana, menkää silleen et jos tulee niin toivottavasti syntyy samalle päivälle kun esikoinen niin sit yhdillä juhlilla pärjää :D ei vaan, yrittää toki, lapsi on lahja :)

Onko ketään testailemassa?

Kadonnut, me etkö varhaisultraan? :)
 
Esikko1, okei okei.. no jospa ne siellä ottaa aikansa sitten kypsyttelyyn :D

Gunvor, tervetuloa! Itsellä ei oo kyllä kokemusta lämpöjen mittailusta. Hankalaahan tuo on, kun eikö periaatteesa pitäisi olla 3 (vai 5) tuntia olla nukkunut putkeen enne aamulämmön mittaamista. Toki aika tulkinnanvaraista vissiin tämäkin :D

Twisted, huh! Tsemppiä kauheesti tuohon rumbaan ja paranemisia pienelle:Heartred mitenkäs on näytöt muuten menneet? :)
Yhdet juhlat olisi kyllä aika hyvä, näin äidin kannalta ;D
 
Gunvor, mä en enää öisin imetä, mutta herään aamuöisin lapsen ääntelyyn ja oman kipeän olkapään takia. Mulla on nyt sellainen epävirallinen mittauskausi. Mittaan, kun herään. Toinen mittari kainalossa ja toinen kielen alla :). Kolmena aamuna on tullut sama tulos, 36,3 eli mulla ovulaatiota ennen lämpö. Ei vieläkään kiertoa täällä.
Eilen kävi melko köpelösti, kun jäi hässäkässä hoitolaukku (sis lompakko ja eväät jne) kotiin. Sain vitkutettua lounasta 1,5 tuntia tarjoamalla oletetusti rutikuivaa rintaa. Ehkäpä sieltä tuli elämäneliksiiriä sen verran, että pärjättiin takas kotiin :wink
 
Tissihiiri :D on 1.3v. Nyt on vähän välillä koitettu jos isä nukkuisi hiiren vieressä perhepedissä ettei tissi olisi ensimmäinen vaihtoehto tyynnytyksessä, mutta aika haasteellista on. :p

Kiitos kommenteista lämmönmittaukseen. Himpun on tosiaan haastellista ja täytyy varauksella suhtautua tuloksiin. Tunne vaan jotenkin on, ettei ovulaatiota tapahdu vaikka ennakkomerkit on ihan kunnolliset. Varmaan myös limakalvot on vielä vähän vajavaiset että toki siinäkin voipi olla selitystä. Mitäs kaikkea teillä on käytössä limakalvoille? Jostain luin myös disperiinin käytöstä. Onko teillä asiasta tietoa tai kokemusta?

Kiitokset myös tsempeistä ja kaikille myös täältä peukut pystyssä :thumleft
 
Takaisin
Top