Imettävät kuumeilijat

Ah, se ensimmäinen kunnon kolaus on kyllä kamala :D meillä nousi silloin mojova mustelma otsaan.. oli tää äiti kanssa sydän syrjällään. Paranemisia pienelle kuumeiselle:Heartred

Kiitos! On tässä puolensa, kun päikkäreitä neiti vetelee nyt useammat niin saa ite omaa aikaa vähän enemmän :wink

On se mieli kummallinen, kun tunnistaa erilailla oireita, kun oikein haluaa jotakin :D
 
Mie oon miettiny et kirjotanko mitään vielä, kun en oikein tiedä ees mitä ajatella. Miulla alko menkat 29.9. kesti normaalit 5 päivää, ihan normaali vuoto jne. Mutta maanantaina r-testi näytti positiivista, hcg verestä kuitenkin vain 6. Ens maanantaina uus verikoe, et nähään tapahtuuko mitä. Pelkään et on ku tai jotai muuta vialla, ei miulla oo onnistuneissa raskauksissa vuodellu tippaakaan, ja nyt tuli ihan kunnolla, hyytymiä ja kaikkee. Testit kyllä vahvistuu, et kai jotain tapahtuu. Tänään pitäs olla rv5+0. Tässä tältä aamulta..
c97fb1db63c10d46938ad107d4915a2b
 
Ooh Mannikka :Heartred
Toivotaan, että kaikki hyvin ja pikkuinen olisi matkassa ja oikeassa paikassa. On varmasti vaikea odottaa maanantaihin, mutta viivan vahvistuminenhna on hieno asia! Toivon niin sinulle pientä syliin asti! Iso hali :Heartred

Vaiana: jep, mullakin toi kosteus oli kyllä ehdottomasti hyvä merkki :wink

Haba ja pikkuinen rv18. Meillä imetys jäi nyt lapsentahtisesti pois, kun ei enää pyytänyt aamumaitoaan moneen päivään. Ihanan lapsentahtisesti meni. Nyt sitten hetki odotellaan seuraavaa pientä imetetettävää.

Paljon plussatuulia kaikille ihanille imettäjille :Heartred
 
Twisted, susta ei saa huonoa äitiä tekemälläkään. Ei sitä kiinnostais asia yhtään. Tekevälle sattuu ja nyt riskit on onneksi niin pienet, että taidatte päästä pälkähästä. Tietty moista stressaa mut koita vähän edes antaa itsellesi anteeksi ja olla armollinen itsellesi.

Mannikalle varovaiset onnittelut, toivotaan että kaikki olisi hyvin. Jos siellä onkin ollut kaksi ja toinen tullut pois.. Mutta ei onneksi enää montaa päivää ja saat asialle varmuuden.

ON: Taitaa se ovis olla vielä tulossa, limat on sen tyyliset ja kohdunnapukastakin päätellen. Näyttäisi että vähän viivästynyt on nyt ovis. Toivotaan et se tässä viikonloppuna tulisi ni pystyisi sen hyvin hyödyntää
Zoria kp20/28-30
 
Se verikoehan ei oikeestaan kerro kuin nouseeko hcg vai ei.. sit saa alkaa jännää ja oottaa ultraa, jos siis hcg on noussu tarpeeks. :S

Anteeks, menee vaan napailuks.. koitan päästä taas paremmin perille teinki kuulumisista.
 
Voi mannikka:Heartred miten raastava tilanne. Toivon kovasti että kaikki on kunnossa, pieni siellä voi hyvin ja on oikeassa paikassa kyydissä. Tsemppiä ihan hirmuisesti:Heartred ja varovaiset onnittelut tietysti. Ja todellakin saat omanapailla niin paljon kun huvittaa :)

Kiva kuulla susta HaBa! Toivotaan, että kosteus täälläkin lupailisi kyytiläistä :wink Ja hei mahtavaa että jäi lapsentahtisesti pois! Meilläkin jäi juuri noin, ja oli kyllä helpotus omatunnolla, että ei tarvinnut rueta itse sitä lopettamaan. Ootkin jo noin pitkällä! Muiden raskausajat aina tuntuu menevän vauhdilla :D hyviä vointeja sinulle ja pienelle:Heartred

Zoria, Noniin hienoa että bongattu oireita. Toivottavasti pääsette tallettelemaan! :)
 
Mannikka :Heartred

Twisted, mullekki on käyny toi hunajamoka! Lapsi oli sillo vissii 9kk ja olin iha rikki. Vahinkoja sattuu :Heartred

Omaa napailua: mä oon taustaillu nyt pitkään. Oltiin ihan kuilu pohjalla jo, rahat lopussa ja imetys stressasi. No pidettiin sit vahingossa kuukausi taukoa klinikalta, kun ovulaatio meni huti ultrista huolimatta :dead: edelleen imetän 2v1kk ikäistä myös öisin, meillä on ihan villiinnytty tissin kanssa:shifty:

Nyt kuudes inseminaatio takana kaks viikkoa sitten ja tänään tein positiivisen testin:nailbiting:
 
Nyt mä vollotan täällä ensinnäkin teän ihania sanoja ja kadonneen ja mannikan positiivisia testejä :Heartred

Voi kun kaikki menis hyvin nyt loppuun saakka ja sieltä tulis nyytit kummallekin syliin saakka, myötäelän teän jännityksessä :Heartred

Kadonnut, mä yöllä herätin poikaa, kun tapahtumasta oli 16h ja testasin oliko veltto, mut jäntevä poika oli :) Nyt vielä varmaan toisen vuorokauden seuraan tiiviisti mut oon jo melko varma että ei täällä botulismia oo.

Zoria, joo annoin itselleni anteeks, nyt ei vaan smoothiee ollenkaan kuukauteen ettei vahingossakaan :D

Kiva kuulla Habasta, millon teillä on rakenneultra? Oliko teillä kumpi ennestään ja kysyttekö sukupuolta? :)

Taskis, mä oon joskus kuumeisten lasten kans salaa onnellinen et ne on päivän pari niin rauhallisia :D

Vaiana, joo ei ne aina ihan tajua. Meillä oli taannoin riitaa kerran kun poika oli mun kans kaatunut muutaman kerran, niin mies oli et "miten sulla aina sattuu" sit kauhee riita. Lopuksi sen leikissä poika kolautti pään ja kohta mies pyyteli anteeks et ei tajunnu et vaikka vieressä istuu niin se pää voi kolissa :D BTW, toivotaan et sulla on siellä kyytiläinen :Heartred
 
Onnea, oi onnea kadonnut! Ihanaa :)

Twisted, kuulostaa niiiin tutulta! Meillä tapahtunut ihan samoin ;D aina ei ehdi napata kiinni kaatuvaa!
 
Ooh, varovaiset onnittelut mannikka ja kadonnut :Heartred toivottavasti kaikki on ja menee hyvin!

Meillä mies meinas kuitata tosta päänkolautuksesta, mutta tajus onneks olla hiljaa. Näki ehkä ilmeestä, että nyt ei kannata sanoa mitään :D
 
Onnea Kadonnut :Heartred

Twisted: luulen et turhaan mietit tuota hunajaa. Kauhea olo varmasti tulee, mutta riskit on onneksi tosi pienet!

Meillä rakenneultra on parin viikon päästä. Tyttö 1v3kk on ennestään enkä tiedä vielä kysytäänkö sukupuolta
 
En nyt löytänyt mistään uudestaan, mut oon lukenu et suurin osa 6kk vauvoista vois jo syyä hunajaa. Mut sit ihan varoilta on se 1v raja. Eli tuskin tosta mitään haittaa on:)

Onnea Kadonnut!

Tsempit oviksen metsästykseen zoria!

Vaiana, useemminkin kun kerran käyny niin et o-testit loppuu just kun niitä eniten tarviis :D
 
Mannikka, Hahah.. tuntuu jo menevän niin :D aina ku jotain tarttis ni loppu! No eipä siinä mitään, jatketaan talletteluja ;D

Tissejä edelleen aristaa ja oon super hyvällä tuulella koko ajan(se on erittäin outoa :hilarious: ). Onko kenelläkään ollut, näin karkeasti sanottuna, armoton panetus raskausoireena? :grin:bored: Kestänyt jo monta päivää. Tai sitte se olikin vaan se ovis :D
 
Mannikka, joo mies löysi joltain jenkkisivulta että oikeastaan kielletty täysin imeväisikäisiltä koska niiden suolistossa ei ole kunnon bakteerikantaa ja pH on korkeampi entä jo kiinteitä syövällä. Ja olishan se absurdia että päivää vailla 1 vuotias sais tartunnan mut 1 vuotias ei, eli sen rajan täytyy olla paljon aiemmin kuin 1v mut varuillaan ollaan ja siks ikäraja nostetaan kunnolla :)
 
Vaiana, mulla oli kyllä selkeesti ovisoire se panetus, ei millään muotoa houkuttelevaa raskausaikana. Mutta meitähän on monenlaisia, oireinemme ja himoinemme :)
Mä alottelin sitten kiertoa odotellessa Gelee Royalin ja keskiviikkona myös Ovestinin, että josko tässä kuntoutuisi joskus synnytyksestä yms. Paikat on kovin arat, mutta tiiän että tekniikan mies hoitaisi minut hellästi, jos vaan limiksiin saan vahvuutta. Että sitä odotellessa :)
Imetystahti on nyt alle 1 krt /vrk, lähinnä yöllisiin kriiseihin henkisesti. Välillä tyttö kurkkii paidan alle, mutta tykkää kovasti myös maitopullosta eli ei itkuja täällä päässä.
Tsempit kaikille ja odotellaan lisää meheviä plussia!!
 
Takaisin
Top