Imettävät kuumeilijat

Ja tosiaan myöhemmin selvisi sitten syykin miksi hän alkoi ajatella toisin. Hänellä oli toinen nainen jota kävi panee sillon tällön...
 
Blackwood: Onnea vain sillekin miehelle..:mad: Suututtaa niin tuollaiset ihmiset... Onneksi pääsit siitä eroon ja löysit uuden ja paremman isän lapsillesi:Heartred


Meillä mies sitä mieltä että ens kesänä vois seuraava saada alkunsa, ellei mieli muutu:wink
 
Joo oli todellakin parempi, että pääsin siitä ihmissonnasta eroon.. Vaikka sen aikaiset keskenmenot tuntu tosi pahalta, niin nyt ajattelen että oli vain parempi ja niillä oli tarkotus. Ajatus helpottaa kun mietin, että eipä ole elinikäistä sidettä siihen mieheen mikä olisi ollut jos lapsi olisi tullut..

Meillä esikoinen oli 6kk kun kuopus ilmotti tulostaan. 1v 2kk tuli heille ikäeroa.
 
Onneksi tosiaan pääsit siitä miehestä eroon blackwood!:mad:

Kyllä pikkutassunen tollainen pistää mietityttämään, toivottavasti asiat selviää:happy:

Eihän sitä tiedä Nitsa jos muuttaisi mielensä, että jo tänä kesänä:wink
 
Olisihan se ihanaa että sais pienellä ikäerolla, oma veljeni on vajaa 2vuotta vanhempi, lapsena oli ihanaa kun oli aina leikkitoveri. Sitä toivoo sitten omillekkin (: Tämä 5kuinen yrittää jo kovasti liikkeelle päästä niin ei helpota vauvakuumetta kyllä yhtään :grin
 
Ite tahtoisin alle 2-vuoden ikäeron lapsille. Maximissaan ikäeroa 2,5-vuotta. Saa nähdä milloin kakkonen ilmoittaa tulostaan, eihän se mahdottomuus ole vaikkei menkat ole vielä alkaneet.
 
Ite tahtoisin alle 2-vuoden ikäeron lapsille. Maximissaan ikäeroa 2,5-vuotta. Saa nähdä milloin kakkonen ilmoittaa tulostaan, eihän se mahdottomuus ole vaikkei menkat ole vielä alkaneet.

Jep, ei ole mahdottomuus. Meillä siis nyt jo 2.5v ja 1.5v lapset. Kuopus syntyi vaikka ei ollut menkat alkaneet synnytyksen jälkeen.
 
Tervetuloa Nitsa! Vauvakuume on kyllä ihan hassu tunne, kun nuo pikkuiset alkaa niin äkkiä tuntua kauhean isoilta vaikka vielä pieniä onkin. Omani alkoi vaivata jo synnäriltä ja kroonistui lapsen ollessa 3 kk :shy:

Minä haluan uskoa, että jotenkin elämässä asiat menevät niin kuin niiden on tarkoitettu! Että päästään eroon vääristä kumppaneista ja niin pois päin. Hyvä siis Blackwood että olet päässyt moisesta eroon ja löytänyt parempaa tilalle, ehkäpä se exäsi on sitten juuri oikea kumppani jollekin toiselle tyypille :hilarious:Oma mies on edellisessä liitossa ehtinyt vuoden yrittää lasta tuloksetta ja onkin sanonut, että jälkeenpäin ajatellen hyvä, ettei tärpännyt.
 
Mä uskon kans, että asioilla on tosiaan tarkoituksensa. Mut en usko, et eksä on kenellekkään oikea. Ainakaan niin kauan kun käyttäytyy tuolleen. Viimeksi kun kuulin hänestä niin sama meno jatkuu vaikka meidän erostakin on jo 6 vuotta. Ja tämä ihminen vaikuttaa vieläpä politiikassa!! On arvot kyllä hänellä täysin pielessä verrattuna siihen mitä edustaa :D
 
No huhhuh, ehkä jotkut ihmiset ei vaan sovi parisuhteeseen! Tai sitten ne tarvii jonkun ihmisen, joka lyö niitä lekalla otsaan (kuvainnollisesti :hilarious:) ja saa muuttamaan omaa käytöstä!

On tämä lapsen omaan sänkyyn opettelu sitten rankkaa. Päiväunirytmitkin nyt aivan sekaisin ja aamulla saatetaan herätä puoli kuudelta tai nukkua seitsemään... Ja joka yö on pitänyt tassutella ja rauhoitella puoli tuntia - tunti siinä noin 1-2 aikoihin. :shifty: nyt vielä mies lähti töihin niin pitää yksin hoitaa sekä yöheräily että aamu, hirvittää jo valmiiksi kun tiedän että olen karmea ihmisperse väsyneenä. Ja sillä kurjalla on sitten vielä työpaikan meno, eli tulee vasta päivän normaalia myöhemmin töistä kotiin. Apua :dead:

Joka ilta oon miettiny että oisko tää se yö kun tuo laps nukkuis koko yön heräämättä. Mutta pakko se on nyt koittaa taistella, jos sattuisin nyt piakoinkin raskautumaan niin suurella todennäköisyydellä se alkuraskaus on jotain ihan hirveää:bag: :nailbiting:
 
Meillä nukkuu noi 2 ja 1 vuotiaat läpi yön. Esikoinen omassa huoneessaan ja kuopus on meidän vieressä omassa sängyssä. Kumpikaan ei luojan kiitos ole koskaan oppinut yöllä heräämään. Nukkuneet vastasyntyneestä asti tänne päivään saakka läpi yön. Toki on yksittäisiä öitä esim kun ovat kipeitä tms, mut ne ei kyl kuormita itseäni ollenkaan. Meillä nukutaan 21 - 9-11. Itekkin saan pitkään nukkua.
Me tehtiin tän kuopuksen kanssa niin, että unikoulun piti iskä. Lähin esikoisen kans muutamaks yöks pois kotoo, jollon ei ollu tissi saatavilla eikä äitikään. Me ollaan opetettu kummatki heti synnyttyään omaan sänkyyn. Kuopusta imettäessä yhdellä yösyönnillä aina vaan tunnollisesti nostin sieltä sängystä viereen ja kun lopetti, niin takaisin omaan sänkyyn. Näin meillä ei tissiä käytetty tuttina ollenkaan. Yleensä vain imas nopeesti mitä tarvitsi ja sit päästi itse irti.

Tsemppiä huomio! Kyllä ne yöt vielä rauhottuu, maltti on valttia ja muistat vain olla johdonmukainen ja tiukka. :)
 
Meilläkin on nukuttu omassa sängyssä vastasyntyneestä lähtien satunnaisia öitä lukuunottamatta, mutta sitten tuli välissä yhtä aikaa liikkumiset ja tihentyneet yösyönnit ja kun pinniksen pohja oli pakko laskea alas ettei kiipeä laidan yli (oli sivuvaununa meidän sängyn vieressä) niin en yksinkertaisesti jaksanut monta kertaa yössä nostaa tissille ja takaisin omaan sänkyyn :oops: varsinkin kun mies oli töissä ja sängyssä tilaa. Unikoulu pidettiin n. 9 kk ikäisenä, jolloin yösyötöt loppui hyvin näppärästi (mies hoiti ekat yöt) ja alkuun näytti että nukkuu taas omassa sängyssäänkin. Mutta sitten kun mies lähti töihin, valvoin neljä yötä ja tassuttelin suunnilleen tunnin välein ja nukutin omaan sänkyyn kunnes vikana yönä tyttö ei enää suostunut rauhoittumaan omaan sänkyyn ollenkaan ja kolmelta aamuyöstä luovutin ja nostin viereen ja nukuttiin aamuun asti.

Sitten nukutettiin jonkin aikaa alkuyö omassa sängyssä ja otettiin viereen kun levottomuus alkoi, tai nukutettiin kokonaan perhepedissä ja aateltiin, että kokeillaan myöhemmin uudestaan. Meillä isoin ongelma on tuo liikkuminen, lapsi lähtee unissaan konttaamaan ja nousee seisomaan. Vaarallinen kaveri perhepedissä, vaikka sänky on niin että vain yhdeltä laidalta voisi pudota ja itse nukun sillä puolella :dead: mutta pinnasängyssä laidat vetää puoleensa kuin magneetti, ihan sama kuinka unessa on... Kaiholla muistelen sitä aikaa kun tyyppi kävi kaks kertaa tissillä ja nukkui muuten koko yön.

Itse en ole mikään perhepetityyppi, vaan nukun äärimmäisen huonosti lapsen kanssa samassa sängyssä (selkäkin menee kipeäksi kun jotenkin olen niin jännittynyt). Nyt olen nukkunut siinä mielessä paljon paremmin kyllä, vaikka tuo heräily ja pinnasängyn laidan yli tassuttelu tuskaa onkin. Mutta ehkä se tästä, toivon. :shy:
 
En tiedä onko ilo liian aikainen, mutta ei tarvinnut viime yönä tassutella ollenkaan! :smiley-bounce015 tosin itse tietenkin heräsin 2.30 odottamaan että koskahan se herää ja sama puoli kuudelta. No ennen kuutta piti sitten vähän tassutella, mutta nukahti vielä uudelleen ja herättiin 7.20 :dance018:dance011

Toivottavasti tämä ois pysyvä kehityssuunta! Muutaman kerran piti tuttia laittaa takaisin suuhun, siinä olisikin sitten seuraava homma, mutta jääköön miehen kesälomalle. Tai sitten nakitan mummin siihen hommaan kun on tutille kerta opettanukin! :hilarious:

Hyvä sunnuntaiaamu! Mites muilla? :p
 
En tiedä onko ilo liian aikainen, mutta ei tarvinnut viime yönä tassutella ollenkaan! :smiley-bounce015 tosin itse tietenkin heräsin 2.30 odottamaan että koskahan se herää ja sama puoli kuudelta. No ennen kuutta piti sitten vähän tassutella, mutta nukahti vielä uudelleen ja herättiin 7.20 :dance018:dance011

Toivottavasti tämä ois pysyvä kehityssuunta! Muutaman kerran piti tuttia laittaa takaisin suuhun, siinä olisikin sitten seuraava homma, mutta jääköön miehen kesälomalle. Tai sitten nakitan mummin siihen hommaan kun on tutille kerta opettanukin! :hilarious:

Hyvä sunnuntaiaamu! Mites muilla? :p
Tosi hienoa että unikoulu tuottanut tulosta! Toi fiilis on niin siisti kun pikkunen alkaa vihdoin nukkumaan yöt paremmin. Toivottavasti ens yönä osaat jo itekin nukkua.

Oltiin loppuviikko reissussa, poika nukkui levottomasti meidän keskellä ja heräs kaikkina aamuina 5.40 kun aurinko nousi. Nyt kotona nukkui yön heräämättä omassa sängyssä ja herätys oli vasta 8 aikoihin, kiitos pimennysverhot! Meillä pojan sänky on täynnä tutteja ja saa ollakin jos nukkuu niiden kanssa yöt heräämättä, usein lupsauttaa tutin pois kun on nukahtanut niin en jaksa niistä kantaa huolta tässä vaiheessa (poika 13kk). Imetys meillä jo historiaa, pari kk sitten lopetin eikä oo sen jälkeen tissin perään kysellyt. Täällä taka-alalla seurailen ketjua, lähinnä mielenkiinnosta että miten pikkuisia tarraa mukaan imetyksen aikana/ kuinka pitkään menee imetyksen loputtua että kyytiläinen hyppää matkaan. Meillä yritystä nyt reilu puoli vuotta mutta vielä melko rennosti suunnilleen tähtäillään oviksen ajankohdalle tallettelut. Ens kierrossa olis mielenkiintoista testata ovista tikuilla, sais ehkä vahvistusta oman kehon tuntemiseen.
 
Meillä tämä ei vaan tajua laittaa itse sitä tuttia takaisin suuhun (tai ei viitsi kun palvelu pelaa :rolleyes:) Jos et käy tulppaamassa niin neiti vaan silmät kiinni kitisee ja oottaa tuttia. Olisi varmaan pitänyt opettaa...

Pimennysverhot on kyllä ihan must! Ei pärjättäisi ilman. Niillä säädettiin vuorokausirytmi heti vastasyntyneenä jo kohdilleen. Oon Lapin likkoja niin meillähän tuo aurinko kiusaa touko-heinäkuussa ihan kiitettävästi yölläkin :hilarious: verhon avulla meillä on makkarissa kesät talvet pimeää kuin tontun persauksessa jouluaattona :p

Hih, minulla ovis olisi näillä näkymin ensi viikonloppuna, mies tulee sopivasti töistä kotiin :angelic: jännittää kun tietää, että mahdollisuudet talletella oikeaan aikaan on varsin hyvät :nailbiting:
 
Meillä tämä ei vaan tajua laittaa itse sitä tuttia takaisin suuhun (tai ei viitsi kun palvelu pelaa :rolleyes:) Jos et käy tulppaamassa niin neiti vaan silmät kiinni kitisee ja oottaa tuttia. Olisi varmaan pitänyt opettaa...

Pimennysverhot on kyllä ihan must! Ei pärjättäisi ilman. Niillä säädettiin vuorokausirytmi heti vastasyntyneenä jo kohdilleen. Oon Lapin likkoja niin meillähän tuo aurinko kiusaa touko-heinäkuussa ihan kiitettävästi yölläkin :hilarious: verhon avulla meillä on makkarissa kesät talvet pimeää kuin tontun persauksessa jouluaattona :p

Hih, minulla ovis olisi näillä näkymin ensi viikonloppuna, mies tulee sopivasti töistä kotiin :angelic: jännittää kun tietää, että mahdollisuudet talletella oikeaan aikaan on varsin hyvät :nailbiting:
Luin sujuvasti et pimeää kun possun persauksessa jouluaattona. Mistä tuo sun sanonta tulee vai onko joku sun oma läppä?
 
Varmaan siellä possun persauksessakin pimeää on! :hilarious::joyful: En kyllä enää muista, mutta jostain se on tarttunut matkan varrelta mukaan, en ikävä kyllä voi viedä kunniaa tästä sanonnasta!

Mutta se kuvastaa kyllä täysin tuota tunnelmaa tuolla makkarissa kun pistää oven kiinni :p

Jee, ei herätyksiä viime yönäkään, mitä nyt yksi apina tikkana pinnasängyn laidalla 4.45 :wacky: onneksi se nukahti kuitenkin vielä uudestaan ja heräsi sitten vasta 7.20. Mutta mukava maata itse sängyssä ja miettiä viideltä että ei kyllä nukuta enää yhtään :facepalm:
 
Siis kuinka hitaasti aika voi kulua :arghh:

Tää on kyllä ehkä tylsin vaihe kiertoa, kp 11 ja ovista kohti mennään mutta vielä ei oo kuulunu (ja hyvä sikäli kun ukko kotiutuu vasta perjantaina). Tosin mielelläni olisin talletellut jo koko viikon ihan tallettelun ilosta, eilen lenkillä kaikki soittolistan kappaleetkin kertoi vaan juurikin siitä mistä puute :angelic:

Piiitkä aika vielä siihen, että pääsis jännäilemään...

Unikoulukuulumisia, eilen nukuttiin koko yö ilman yhtään herätystä edes aamulla :nailbiting:ja itse heräsin 7.36 ja totesin että pitää nousta ylös jos meinataan neuvolaan ehtiä! :p
 
Jep, täällä myös tylsää vaihetta elellään kp 13. Ovista ootellaan loppu- tai alkuviikolle.

Hei ihan mahtavia unikoulu kuulumisia.:smiley-bounce016
 
Takaisin
Top