Ilmaiset näytetuotteet vauvalle

Höh! Libero-laukku oli vähän pettymys tuon Baby-boxin jälkeen. Vaipat mutta sitten loppu olikin ihan höttöä. Noh, ilmaista tavaraa, ei saa valittaa :).
 
Eilen 33+6 tuli Libero-lappu ja tänään sen hain. Babyboxin olin hakenut jo aiemmin. Tällaiset sisällöt. Ihan fine - kun en mitään osannut odottaa, niin ei tullut pettymyksiäkään. Teidän mainitsemat Muumi-näytteet on vielä etsimättä ja tilaamatta. Collage 2016-09-10 14_55_06.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Napu sulla on se kuolalappu siä. Kuosi näköjään vaihtunut pilviksi niiden traktoreiden sijaan.
 
Baby box oli kyl mulle pettymys, vaippoja ja joku vihreä, huonosti ommeltu "rätti" :-D Kirja ja tutti oli ihan kivoja, mutta odotin vähän enemmän. Kuolalappu ois ollu kyllä kiva. Näin siis Pirkanmaan suunnalla.
 
Me haettiin Lielahden lastentarvikkeesta ja mun mielestä se oli ihan kiva. Siä oli sukat, tutti, toi vihreä liina, vaippa näytteitä, natusanin pussukka missä oli näytteitä ja se viaplayn 2kk kokeilujakso-koodi.
 
Mä hain kans Lielahdesta ja oli paljo surkeampi sisältö meillä, aika outoa! Ei ollu viaplayn koodia, ei sukkia, eikä mitää pussukkaa. Olen pettynyt :-/
 
Hö, onpa kummallista, että sisältö vaihtelee näin paljon. Ei mullakaan ollu viaplayn koodia, ei sukkia, ei kuolalappua... Se vihreä liina ja vaippoja sekä tutti. Odotin kans erityisesti sitä viaplayn koodia.
 
Se viaplayn koodi on voimassa vain tän vuoden loppuun niin voiskohan olla ettei ne enää tässä vaiheessa vuotta laita niitä uusiin bokseihin, siltä varalta jos jäävätkin hyllyyn pölyttymään ens vuoteen asti?
 
Tai sitten jaossa on vanhoja ja uusia boxeja sekaisin, ja niistä saa tuurilla jommankumman.
 
Nythän se viaplay koodi olis ollut ihan huippu, kun on World Cup, tätä ei ihan joka vuosi ole. :D ja muutenkin lätkäkausi alkaa. Ei tietenkään kaikkia kiinnosta, mutta hyvä hetki olis laittaa niitä koodeja jakoon, luulis menevän käyttöön!
 
Mun mielestä se koodi ei koske muutakuin sitä leffa puolta ja world cup tulee sieltä sport puolelta. En tosin oo tästä ihan varma.
 
Viaplay-koodista puheen ollen, Onnibus lahjoittaa nyt kans 2kk katseluoikeutta. Eilen just ostin liput ja sain sen aktivoitua.

Tänään tuli Muumi-näytteet. Ei yhtään vaippaa, öö? Pari liivinsuojia ja kaks kertakäyttöistä hoitoalustaa. Niitä vaippoja mä oisin halunnut sovitella vauvalle sitten et ei ihan putkeen menny :D
 
Viaplay-koodista puheen ollen, Onnibus lahjoittaa nyt kans 2kk katseluoikeutta. Eilen just ostin liput ja sain sen aktivoitua.

Tänään tuli Muumi-näytteet. Ei yhtään vaippaa, öö? Pari liivinsuojia ja kaks kertakäyttöistä hoitoalustaa. Niitä vaippoja mä oisin halunnut sovitella vauvalle sitten et ei ihan putkeen menny :D
Miten niin ei vaippoja?!? Tilauksen yhteydessä kysyttiin, et minkä kokoisia haluat. Aika onnetonta, jos on vaipat jättäneet pois. Niiden vaippojen takiahan noita näytteitä pyydetään, et pääsee kokeilemaan mitkä sopii omalle vauvalle.
 
RockQueen, Eikä, mitä ihmettä!! Mulle tuli kyllä noi samat ja sit viel kaks vaippaa. Aika tökerö moka niiltä!

Hei Viaplayn käyttäjät! Tiiättekö kannattaako mun aktivoida ensin se 1 kk ilmainen kokeilujakso joka on siis kaikille tarjolla, pystynkö sen jälkeen käyttämään vielä sen 2 kk kokeilun joka tuli babyboxin mukana? Vai kannattaako ottaa suoraan se 2 kk vaan? Yritän tässä maksimoida ilmaisen käyttöoikeuden, vaikka eipä sitä tiiä miten tässä syksyllä tulee edes telkkaria katseltua, voi olla parempaakin tekemistä! :wink
 
Takaisin
Top