Ilmaiset näytetuotteet vauvalle

Tilkku, mistä sen olis voinut noutaa Kaarinasta? Mä siis asun Kaarinassa mut hain Turusta Lastentarvikkeesta.
 
Itse hain babyboxin ihan vaan sen viaplay koodin takia, mutta eipä meillä sellaista ollut. Eikä kyllä sukkia tai kuolalappua jne mitä olin kuullut olevan... Joku vihreä liina, pari vaippaa, tutti....
 
Onkohan osa nimennyt just sen vihreän liinan kuolalapuksi? Meillä on se vihreä liina kuopuksella huivina ulkona näin syksyllä ja keväällä. Ihan sama sisältö oli reilu vuosi sitten kuopuksen paketissa kuin nytkin. Oli niitä vaippanäytteitä, tutti, ViaPlayn kortti (muistaakseni pankkikortin tapainen kortti missä joku koodi), sukat, se vihreä huivi, pieni pussukka missä Natusanin jotain näytteitä.
 
Janna joissain paketeissa on me&i: n kuolalappu mukana(sellanen ruskea autokuosinen). Toki osa on voinut aatella sen vihreän liinan kuolalapuksi, mut musta se on aika epäkäytännöllisen kokoinen siihen hommaan. Muutenkin se vihreä liina on jokseenkin hassun kokoinen, no kaitpa sen voi vauvan pään alle pistää.
 
Joo, niin tosiaan me&i kuolalapusta olen kuullut. Eikä meillä ollut sitä Natusanin näytepussiakaan.... Noh mitäpä sitä ilmaisesta valittamaan, mutta se viaplay olis ollut mahtava.
 
Jotenkin kuitenkin outoa jos samaan aikaan on jaossa erilaisia paketteja... Sen ymmärtää et väillä vaihtuu tuotteet mutta luulis kaikkialla sit vaihtuvan kun edelliset paketit loppuu.
 
Liberon näytepaketti haettu citymarketista pari viikkoa sitten. :) Mietinkin jo että milloinkahan se kuponki oikein tulee...
 
Onkohan osa nimennyt just sen vihreän liinan kuolalapuksi? Meillä on se vihreä liina kuopuksella huivina ulkona näin syksyllä ja keväällä. Ihan sama sisältö oli reilu vuosi sitten kuopuksen paketissa kuin nytkin. Oli niitä vaippanäytteitä, tutti, ViaPlayn kortti (muistaakseni pankkikortin tapainen kortti missä joku koodi), sukat, se vihreä huivi, pieni pussukka missä Natusanin jotain näytteitä.
Me haettiin Vantaalta lastentarvikkeesta ja oli juuri tuo sisältö
 
Tilasin just sen Muumi-vaippanäytteen (lähettääkö ne yhden vaipan vai useamman?), katsotaan milloin saapuu :) Libero-lappua odotellessa edelleen, toivottavasti se tulis jo kohta!

32+5
 
Tilasin just sen Muumi-vaippanäytteen (lähettääkö ne yhden vaipan vai useamman?), katsotaan milloin saapuu :) Libero-lappua odotellessa edelleen, toivottavasti se tulis jo kohta!

32+5

Mä muistaakseni sain 2 vaippaa. Yhden kokoa 1 ja toisen kokoa 2. Ja sit siin oli kertakäyttöalusta mukana ja en muista oliko yhdet liivinsuojat kans.
 
Tilkku, mistä sen olis voinut noutaa Kaarinasta? Mä siis asun Kaarinassa mut hain Turusta Lastentarvikkeesta.

Sori siis Turustahan mäkin sen hain! ajatuskatkos...juuri siitä kuralasta. Eikä mun laatikossa ollut viaplayta.. Eikä sukkia.
 
No höh... Mä hain omani jo ihan alkuraskaudesta, onko sisältö sit vaihtunut sen jälkeen. :sad001
 
Mä hain samasta paikasta tänään omani, ja ei tosiaan ollut mullakaan Viaplay-lahjakorttia tai sukkia. Höh, olin vähän laskenut sen Viaplayn varaan Suomen lätkän World Cupin seuraamisen. Täytyy nyt sitten varmaankin nöyrtyä ja ostaa katseluoikeus.
 
Mä hain kans vähä aikaa sitten Libero-laukun ja tilasin Muumi-vaipat. Babyboxia en oo vielä ehtiny hakea. Onko vielä jotain muita ilmaisjuttuja? :p
 
Eikös viaplayta saa kokeilla muutenkin kuukauden ilmaiseksi? Ihan sellainen mielikuva mulla. Tolla babyboxin kortilla muistaakseni oli 2 kk kokeilu.

Meidän laatikossa oli viaplayn lisäksi se vihreä liina, tutti, kirja, vaippanäytteitä ja puhdistuspyyhkeitä pari pakettia. Olikohan jotain vielä... Mainoksia tietty. Vantaalta haettiin se joskus keväällä.
 
Siinä muumivaippa näytepaketissa oli vain muutama vaippa. Tilasin sen jo joskus keväällä. Olisi kiva saada muitakin näytteitä.. Mutta mahtaneeko niitä olla saatavilla..
 
Eikös viaplayta saa kokeilla muutenkin kuukauden ilmaiseksi? Ihan sellainen mielikuva mulla. Tolla babyboxin kortilla muistaakseni oli 2 kk kokeilu.

Meidän laatikossa oli viaplayn lisäksi se vihreä liina, tutti, kirja, vaippanäytteitä ja puhdistuspyyhkeitä pari pakettia. Olikohan jotain vielä... Mainoksia tietty. Vantaalta haettiin se joskus keväällä.
Kyllä saa. Monissa paketeissa on kuukauden kokeilu. Tai ainakin mulle tulee jatkuvasti tarjouksia sähköpostiin.
 
Takaisin
Top