Ilmaiset näytetuotteet vauvalle

RockQueen

Vauhtiin päässyt keskustelija
Kauhean vaikea oli otsikoida! Vauvalle tuntuu olevan useampiakin tälläisiä ilmaisia tuotepakkauksia (äitiyspakkauksen lisäksi) niin täällä voisi vinkata ja keskustella niistä.

Itse hain Lastentarvike-ketjun Babyboxin tänään. Tuo on siis se mistä on bannerimainoksia täällä foorumillakin. Sisältö oli kiva, löytyi tuttipulloa, kuolaliinaa, sukat, vaippoja ja trikooliina.

Liberollakin taitaa olla joku oma klubinsa johon liittyessä saa oliko se nyt hoitolaukun. Tilasin sen jo mutta muistelin että noutokuponki saapuu vasta lähempänä laskettua aikaa.
 
Muokattu viimeksi:
Liberolaukun saa kun liittyy liberokerhoon, joskus rv 36 + saa ilmeisesti koodin jolla sen saa cittarista. Jotkut neuvolat jakavat vielä Ainun paketteja(tutti, tuttipullo, lanoliinia pikku näyte jne) ja muumi paketteja(vaippoja), mut suurin osa ei enää kun neuvolat eivät saisi jakaa mitään mainostuotteita.. Tosin kunta päättää jaetaanko niitä vai ei. Sit o toi vau - kirjakerho jossa ainakin esikoisen aikana se eka kirja setti oli ilmainen. Me saatiin esikoisen syntymän jälkeen postissa sellanen mainos lappunen minkä mukana tuli vaippa näytteitä ja jotain alennuskuponkeja mm smartphotolle.
 
Ai, Liberolaukkuako ei enää saakkaan synnäriltä?

Ainun paketti saatiin neuvolan kotikäynnillä vielä viime vuonna syntyneelle ainakin täällä meillä. Oli kiva :)

Vau-kirjalta kannattaa tilata ainakin ne ilmaiset näytekirjat (postikulut oliko reilu 5 € pitää tosin maksaa), mulle jo tulikin ne :) Ihan kivoja.

Vauva-lehdestä saa tilata ilmaisen näytenumeron, mä bongasin sen mainoksen varmaan jostain foorumilta, mut ehkä sen lehden sivuilta löytyy myös?

Muumivaipoista saa tilata näytteitä niiden sivuilta.

Ainu-kerhoon kun liityin joskus (2013), niin sieltä sai sellaisen pupun. Tai se tuli sille vauvalle, joka ei ikinä saanut nähdä päivänvaloa, mutta on nyt unikaverina tuolle nuorimmalle.

Tuo babyboxi on ihan höhlä kun se on vaan joidenkin paikkakuntien ihmisille tarkoitettu :/ Viimeks tilasin, mut hakemattahan se sitten jäi kun totesin, että lähimpään hakupaikkaan on meiltä 160 km :sad001 ja sellaiseen ilmansuuntaan, mihin ei oo vahingossakaan asiaa. Toinen olis ollu oikeammassa ilmansuunnassa, mut edelleen liian kaukana kun 230 km...

Nyt on jotenkin huonosti noita ilmaisia juttuja jaossa kun muistan et esikoiselle -07 ja kakkoselle -09 sai vaikka mitä ja mistä... Pilttipiiristä sai jotain ja Naperokerhosta ainakin... Ja... En muista kaikkia, mutta monenlaista oli.
 
Ainu kerho vissiin loppu (Ainun sivuilla luki et loppuu kesäkuussa 2016), tai ainakin muuttu et pitää ostaa ainu tuotteita jolla kerätään koodeja ja niillä koodeilla saa sit tilattua tyyliin lusikan.. Pilttipiiri toimii samalla tavalla, eli ostamalla piltin tuotteita saa koodeja ja niillä koodeilla sit jotain. Noissa onneaan se et niitä koodeja sanoilla ihan hiton monta et saa edes sen lusikan..

Joo liberolaukkuja ei saa enää jakaa synnärillä koska ovat mainosrahoitteisia ja ohjaavat juuri synnyttäneiden äitien ajatuksia omiin tuotteisiin jne. Samoin kuin neuvolat ei sais jakaa mitään mainosrahoitteisia tuotteita eikä niitä tutteja/tuttipulloja koska sotivat WHO:n imetys ym suosituksia vastaan. Joissain pienemmissä sairaaloissa ja paikkakunnilla noita vielä jaetaan, mutta esim Helsingissä, Turussa ja Tampereella ei enää jaeta mitään tai jos jaetaan niin ne on niitä varastoon jääneitä.
 
Ainu kerhon pisteitä saa suhteellisen helposti jos vauva syö tutti/tuttipulloa. Vaivalloista vaan on ollut kun on pitänyt syöttää ne tuotteet sinne sivuille ja sen lisäks kuvata kuitit ja lähettää ne sähköpostin liitteenä jne... Toivottavasti tulee nyt jotkut koodit. Ja ainukerholla on ollut myös ihan hyviä juttuja siellä. Esim. tytön ainu pupu ja unirätti on niillä pisteillä.

Piltin pisteitä en oo jaksanut kerätä kun niitä pitää tosiaan olla tsiljoona kun ei yhdestä hedelmäsosepurkista paljon pisteitä saa... Siis oishan niitä pisteitä kerääntynyt vaikka ja miten paljon, on meilläkin sen verran purkkiruokaa syöty, mut se kun joka purkista naputtaa koodin sinne sivuille, niin se vaatii kyllä enemmän viitseliäsyyttä kuin mitä mulla on.
 
Yks on kans liberokerho, mut sinnekin saa kerätä hullunlailla noita vaippapakettien ym koodeja. Kerhon liittymislahja on vissiin just toi laukku kun sitä ei synnäriltä enää saa.
 
Meillä näyttää neuvolasta saavan sellaisen Pampers-laatikon. En vielä kehdannut napata sitä, kun siinä lapussa lukee, että vastasyntyneen perheelle. :) Taidan kyllä ensi kerralla jo napata sen, jos vaikka niitä ei tulekaan sinne lisää. *ahne* :oops: :grin

Sen babyboxin tilasin, täytyy noutaa se samalla kun lähden tutustumaan noiden lastenrattaiden ihmeelliseen maailmaan.
 
Täällä Babybox jo haettu, ihan tarpeellisen oloinen sisältö oli. Meillä ei tosin löytynyt paketista tuttipulloa, niinkuin joku aiemmin mainitsi, mutta tutti oli, pikkusukat, vaippoja, Natusan-puhdistusliinoja, kuolalappu ym. hyödyllistä.

Libero-kerhoonkin taisin jo liittyä, mutta paketin hakua pitää jaksaa hieman odotella vielä
Myös Muumivaippojen näytteet jo tilasin, mukana tuli myös liivinsuojuksia ja vaipanvaihtoalusia.
 
Babybox myös täällä haettu ja sehän oli oikein kiva pikku paketti. :)
Meillä oli kans tutti tuttipullon sijaan.
 
Minä kans liityin noihin täällä kerrottuihin kerhoihin. Babyboxinkin hain, kun sattui ajomatkalle. Samalla katseltiin ekaa kertaa vaunuja ja istuimia. Voi kun joku tekisi päätökset niistä mun puolesta. No, mies varmaan alkaa tutustua testituloksiin, kun auto on nyt jo päätetty. Mun babyboxissa ei muuten ollut sukkia.
 
Täällä tilattu kanssa noi kolme aiemmin mainittua pakettia, eli Muumivaipat, Liberokerho ja Babybox.

Menee ihan kivasti, Muumeja meillä jo nyt ensisijaisesti käytetään jos kertiksiä tarvitaan. Ja Liberoita jos Muumeja ei saa, Pamperseissa on hassu tuoksu.
 
Mulle ei ole vielä tullut muumivaipat, vaikka useampi kuukausi sitten näytteet tilasin. Liberot taisi muistaakseni tulla n. kuukautta ennen laskettua aikaa.
 
Laitoin muumivaipat juuri tilaukseen, mutta nettisivujen mukaan toimituspalvelu on lomalla 8.8. asti joten saadaan odottaa vaippojamme hetki.. :)
 
Mää hain sen baby boxin vaikka meinasin etten moista ota. Esikoiselle en ottanut ja nyt vähän harmittaa etten silloin ottanut. Siä oli aika paljon kaikenlaista mm pienet sukat, tutti, vaippa näytteitä jne muuta hyödyllistä. No laitoin kans tilaukseen muumivaipoista näytteet, samalla tilasin esikoiselle näytteen. Liberokerhoon päivitin lasketun ajan niin sieltä pitäis about 4vkon päästä tulla se lappunen millä saa sen laukun cittarista.
 
Mulle tuli tänään postissa Libero-kerhosta lahjakortti, millä voi hakea ilmaisen Libero-laukun K-kaupasta. Kun liityin kerhoon joskus loppukeväästä, niin tuntui kauhean pitkältä odotusajalta, mutta tässä ollaan (rv 34).
 
Mie olin yllättyny tuon Libero-kassin koosta! Siitä on tietty useempi vuos kun oon viimeks nähny, mut tää oli paljon isompi. Ja ihan kivasti käyttökelposta tavaraa sisälti.
 
Onkohan tuossa babyboxin sisällössä kauheasti eroja eri paikkakunnilla...?? Itse hain kaarinasta, ja oli pakko sanoa, että paketti oli mielestäni aika nuiva. Siellä oli tutti, öljynäyte, joku vihreä liina, kosteuspyyhkeitä, muutama vaippa, ja kasa mainoksia... Onneksi liberolaukku oli hakemisen arvoinen.
 
Takaisin
Top