Ikä?

Ehkäpä mäkin uskallan tänne ikäni ilmoittaa, vaikka tää kuumeilu onkin ihan hiljaista ja
epämääräistä kun yritystä ei olla ihan vielä aloittamassa..

Pikkukakkosta kuumeilen, minä 23v ja mies ..öö.. 26v.

Ensimmäistä kuumeilin 18-vuotiaasta asti, ja siitäpä sitten kehittyikin krooninen
vauvakuume :D Tyttö tosiaan nyt 1,5v :)
 
Mies 29v Minä 31v pillerit jäi pois elokuussa. Kummatkin eronnut keväällä pitkistä parisuhteista. (minä 7v ja mies 12v) meillä yhteistä taivalta vasta vähän(7kk) ja esikoista toivomme =) opiskelen ja valmistunut kesäkuussa. Mies vakkariduunissa. Oma tupa ja tilaa temmeltää. Kummallakaan ei ole lapsia ennestään tai edes ollut vauvakuumetta. Eli tunne tuli puskasta kummallekin . Toiveissa lapsia 2-4. =D
 
Minä 30 ja mies 32. Yhdessä oltu kohta 13 vuotta, esikoista yritetään, yritetty jo parisen vuotta. Lapsettomuustutkimuksissa ollaan oltu, miehen simpat huonolaatuisia, minulla kaikki ok. Luomuraskaus, pieni ihmeemme, päättyi keskenmenoon 08/11 rv:lla 7+1. 2 epäonnistunutta IVF/ICSI-hoitoa sen jälkeen, uutta yritystä ollaan tekemässä kohta puoliin jos suinkin mahdollista :) Minä roikun enimmäkseen tuolla "pidemmän kaavan mukaan yrittäneet"-sivulla :D
 
Minä 39v ja mieheni 38v. Yhteistä taivalta tassuteltu 19 vuotta ja saatu kaksi nyt jo esimurrosikäistä poikaa. Takana yli 2 vuotta aktiivista iltatähtösen yritystä, tyttöä... tai poikaa ; )
 
Täällä 22 vuotias nainen ja  28 vuotias mies, yksi keskenmeno takana. nyt poistatettu ehkäsykapseli ja ekat luomu menkat takana. Mies vaki töissä. mulla yks tutkinto takana, toista suorita pätkätöiden ohella.


plussatuulia :)
 
Minä olen 31 ja mies 34. 
Ja kuten allekirjoituksista huomaa, niin ei olla ensimmäistä kertaa asialla emoticon

 
Empä tiedä oonko jo vastannu..mutta siinä tapauksessa uusinta... 
Sain esikoisen 29v. 

Ja nyt odotan toista miehen ekaa olen 35v. ja mies 34v. 
 
23 täytin maaliskuussa ja mies 24 :) Tavallaan yrityksessä mutta tavallaan ei,tulee jos on tullakseen. Aijemmasta suhteesta mulla on kohta 3.vuotta täyttävä tytär,miehelläni ei ole yhtään lasta. Kovasti tuntemuksia on..kai kiinnittymiskipuja,yleensä menkkakivut ei mulla tuu näin aikaseen,viikkoa ennen menkkoja ja outoa tässä onkin,että nykyään mulla ei ees tule kuukautiskipuja,ne vaan pöllähtää pöksyyn aina kun on aika,mutta juilii alavatsaa ja välillä ala selkää ja kuvotuksen tunnetta on muutamiin päiviin ollu,mitä ihmettelen _tässä_vaiheessa jos on vasta jotain kiinnityskipuja....jos.. :confused013
 
Molemmat täyttävät tänä vuonna 24 ja ensimmäinen yrityksissä. Vauvakuumeetta ollut jo parisen vuotta ja km vuonna 2010, jonka jälkeen yritykset jäihin ja mielenkiinto opiskeluihin. Vuoden päästä valmistuminen. Hormonaalinen jäi vuosi sitten ja varsinainen yritys alkoi viime vuoden lopussa. Vieläkin hormonaalisen ehkäisyn jälkeen kierto ollut pielessä eli se hankaloittaa hieman lapsihaaveita. On oma tupa ja oma piha, jonne jo niin mielellään rakentelis hiekkalaatikon, silläkin uhalla että opiskelut hieman viivästyisi. :smiley-ashamed004
 
Mulle esikoinen suntui kun olin 18 ja miehelle esikoinen kun olin 21 ja mies 23
Nyt on 3 lapsi yrityksessä kun ollaan kohta täyttämässä vuosia taas lisää eli toivon mukaan kuopus syntyisi 22vuotiaana. :)
 
Mä oon 31v ja mieheni 47v. Ensimmäistä lasta yritetään ja yritystä on aloitettu virallisesti viime marraskuussa.
 
28-vuotias olen, avomieheni vuotta nuorempi. Ei vielä yhtäkään lasta, toivottavasti lähivuosina ensimmäinen. :)
 
Kaippa sitä itekki uskaltautuu :) Ite oon 18 ja avopuoliso 25 esikoista odotellen. Nyt on viikon verran ollut oireista et nyt sit pitäs uskaltautua tehä e testi. :) Yhdessä noin vuosi ja siitä yli puolet vauvakuumeessa.
 
Takaisin
Top