Ikä?

Ekaa yrittämässä; minä 25v, mies 28v.
Alle 30v:nä haluaisin kyllä lapsen (tai lapset), tämä tuntuu nyt sopivalta kohdalta/iältä, muutama vuosi sitten oli itsekin vielä niin kakara ettei olis kyllä kannattanut :D
 
Minä 26 ja isäntä täyttää tässä kuussa 30.. Ensimäistä ollaan yritetty heinäkuusta 2012 eli vuosi tuli täyteen ;( Mulla on kierto säänöllinen ja ny alkanu maha kasvaa eilen alko menkat tai sii jotain ihme vuotoo tulee ( 2vk myöhässä testi näytti negaa) Mietin et pitäiskö tehä uus testi .. Väsyttää ihan hulluna ja pahoinvointia
 
Heips kaikille :)

Täällä 23.v N ja 28.v M, ihan ensimäisestä lapseta haaveillaan yhteiseloa 5 vuotta. Lapsien hankinta ollut aina haaveissa, jos elämä olis ollut reilassa aikaisemmin niin olis mun puolesta saanut lapsi tulla jo kun olin 15 vuotias :) Ehkäisy jätetty pois vuoden vaihteessa, nyt kesäkuussa diagnosoitiin PCOS. Niin ja nuista ammateista, Mies on peltiseppä tosin nyt lopettamassa työt ja siirtyy koulunpenkille (AMK) itsellänin yksi tutkinto alla ja toista suoritan töiden ohella, asutaan omistusasunnossa ei paljoa velkaa enään. Itse haaveilen 4 lapsesta miehelle "riittäisi" kaksikin... noh tulis nyt edes se yksi :) mieheni ja minun suvussa kaksosia joten ei ole pois suljettua etteikö meillekkin semmoinen onni suotasi, sitä me oikeastaa tässä vauva kuumeessa salaa toivommekin mutta kyllä me raskastetaan sitä yhtäkin jos on tullakseen :Heartred
 
Itse olen kuumeillut tuolta 18 vuotiaasta asti, välillä kovemmin ja välillä vähemmän. Ikää nyt 27. Exän kanssa ilman ehkäisyä vuosia, eikä tärpännyt. Nyt uuden miehen kanssa puoli vuotta seurusteltua tulin raskaaksi, mutta meni kesken.
 
Täällä on 25 vuotias nainen ja ukko 23 v. Yhdessä oltu reilu 2 vuotta ja nyt haaveissa ensimmäinen oma lapsukainen. Ehkäisy just jätetty pois, joten eka kierto menossa. EI siis toivoakaan vielä, että raskaana oltaisiin. Aika näyttää. :)
 
Täällä vuosimallia -89, mies vuotta (3kk) vanhempi :D Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta ja siitä nyt sitten 2 vuotta yritetty ensimmäistä saada mutta ei ole ollut plussan plussaa tässä muuta kun kerran kaksi ovulaatio tikussa. :'( Lastenhoitajana toimin alle 3-vuotiaiden kullannuppujen kanssa :Heartred
 
Olen 19 vuotias ja mies on 3 vuotta vanhempi :) Plussaa odotellaan. Ollaan aivan pian asuttu yhdessä 2 vuotta. Kummatkin ollaan työelämässä, mutta vain miehellä vakituinen työpaikka.
 
Itse olen 18 pian 19. Mies 20 alkuvuodesta 21 :) yhdessä ollaan oltu 3 vuotta ja puoli vuotta kihloissa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä yks 22 vuotias. Ekan sain 10kk sitten ja nyt jo kuumeiluttaa ku näkee ihan vastasyntyneitä :) Olis se ihanaa saada tuolle pienelle leikkikaveriks sisko tai veli, mutta jos nyt viittis pari vuotta odotella seuraavaa, toivotaan kuitenkin että sellainen sieltä jsokus tulee :)
 
Täällä ollaan 26 ja mies 29 :) ensimmäistä ollaan yritetty heinäkuusta..

Sent from my HTC Desire C using Vau Foorumi mobile app
 
Oon 23 ja mies 24, toka yk menossa ja parin viikon päästä taas odotellaan vastauksia. Molemmat opiskellaan, mies töiden ohella. Toivoisin noin viittä lasta, mutta jos ensin tulisi tämä ensimmäinen :)
 
Mä oon 22v ja mies 23v. Mitään ihan mahdottoman kovaa kuumetta ei ole, mutta ehkäisyn jätin pois kesäkuussa periaatteella "tulee kun tulee". Kyllä sitä huomaa silti jotenkin aina hieman pettyvänsä kun ne menkat alkaakin, eli pian kai tämä menee jo ihan yrittämiseksi :) Molemmilla vakityöpaikka ja kummilapsia, joiden myötä se oma halu saada lapsia on varmasti tullutkin.
 
Täytän helmikuun 14.päivä ystävänpäivänä 20-vuotta. Olen noin 2 kk poikaystävää vanhempi. Opiskelen viimeistä vuotta media-assistentiksi ja valmistun keväällä 2014.
 
Täällä vanhus :wink 41 vee tuli vasta täyteen, mies on paljon nuorempi. Kohta 9 vuotta oltu yhdessä, 5 vuotta sitten olin raskaana mutta se oli tuulimuna. Sen jälkeen ei mitään. :) Mulla on 2 lasta aikaisemmasta liitosta. Ne raskaudet alkoi ekasta yrittämästä. En ihan vielä heitä kirvestä kaivoon, mutta on tässä ollut usko moneen kertaan koetuksella.
 
yrityksen alkaessa minä 22, mies 25 ja ekaa aletaan yrittämään kesällä häiden jälkeen
 
Minä 23 ja mies 23,5.
Tunnettu 9,5 vuotta, seurusteltu 4 ja viime jouluna mentiin naimisiin. Siitä asti yritetty ja toivottu ensimmäistä :)
Molemmilla vakityö ja muutenkin kaikki kohdallaan.
 
Takaisin
Top