Ikä?

Kiva kuulla, että täällä on kaikenikäistä porukkaa! (:
Itse kuulun näihin nuoriin kuumeilijoihin kanssa, joten kiva kun täällä on muitakin nuoria.
Olen siis 20, ja siippani 25. Ja tammikuussa jätettiin ehkäisy pois, koska emme näe estettä pienokaiselle. Vauvakuumetta olen tosin omannut jo vuoden verran :)
Nyt on käsillä jännät päivät, sillä nyt menossa kp 26/29. huihui. 

Onnea pikkuenkeli67 pienokaisesta!

Onnea kaikille yrityksiin ja plussa tuulia! emoticon  
 
Kiva kuulla, että täällä on kaikenikäistä porukkaa! (:
Itse kuulun näihin nuoriin kuumeilijoihin kanssa, joten kiva kun täällä on muitakin nuoria.
Olen siis 20, ja siippani 25. Ja tammikuussa jätettiin ehkäisy pois, koska emme näe estettä pienokaiselle. Vauvakuumetta olen tosin omannut jo vuoden verran :)
Nyt on käsillä jännät päivät, sillä nyt menossa kp 26/29. huihui. 

Onnea pikkuenkeli67 pienokaisesta!

Onnea kaikille yrityksiin ja plussa tuulia! emoticon  
 
Mä täytin 34 ja mieheni on jonkin verran vanhempi 46. Mulla yksi keskenmeno takana ja miehellä kaksi lasta aiemmasta liitosta, eli saattaa hyvinkin meitä vielä onnistaa.
 
Heippa kaikki!
Täällä neljättä ruvetaan neljättä yrittämään ja minulla ikää 38.v ja
miehelläni 42.v, aikaisemmat lapset ovat 2.v, 3,v ja 10,v.
me ollaan miehenkaa oltu ydessä nelisenvuotta joten vanhin lapseni on
eri suhteesta ja nuorimmat lapset sai alkunsa melko heti tapaamisemme
jälkeen ja 30.4.11. olemme olleet vuodenverran naimisissa ja vielä ainakin
yhdenlapsen haluamme lisää jos vaan onnistaa... muusta ei vielä osaa sanoakkaan.
Joten nyt vaan rupeamme sitä rauhassa yrittelemään...

Onnea vaan myös kaikille muillekkin täällä lapsukaisia yrittäville.
 
Oon varmastikkin nuorin tai ainakin nuorimmasta päästä. Tosiaan itse pikkuista vajaa 18 ja mieheke 18. Yritys alkaa än yy tee nyt! Koetaan olevamme tähän täysin valmiita ja molemmat ollaan kuumeiltu ihan varhaismurkkuiästä asti. :"D
Itselläni 13 ja 7 vuotiaat pikkusiskot, jotka on molemmat kummasti päässyt perille mein suunnitelmista/projektista ja toinen on täysin tuominnut idean ja toinen taas on intopinkeenä tökkimässä mahaa että koska siellä alkaa olla sisältöä.
 
Täällä ikää 38.v ja miehellä 43.v ja neljättä vielä kovasti haluttaisiin
nyt ois yk 4 meneillään ja lauantaina pongasin oviksen...
saa nyt sitten nähdä kuinka meidän käy,
kauheeta tää odottelu viel parisen viikkoa menkkoihin
ei millään jaksa oottaa tulee varmaan tehtyy aikasemmin raskaustesti
jos yhtään vaan rupee tuntuu et vois olla raskaana...
Tsemppiä kaikille vauvakuumeilioille ja
onnea jo tärpäneille
JÄNNÄILLÄÄN TÄÄLLÄ KOVASTI...
 
heissulivei. täällä 19v tyttö, mies on kohtapuoliin 24v :) yritys alotettiin kylläkin jo ennenku täytin 19v :)
 
Terve kaikille!

Minulla ja miehellä on molemmilla ikää 23 vuotta ja esikoista yritämme. Nyt on meneillään yk 4 paraikaa! :) Olin ensimmäisen raskauteni alkaessa juuri täyttämässä 23. Siitä onkin 11kk nyt jo vierähtänyt aikaa. Ensimmäinen raskaus siis päättyi keskenmenoon rv 11+...
 
Olen pian 35 ja avomieheni 40. Esikoinen työn alla ja neljännen kierron jälkeen otin käyttöön ovulaatiotestin, koska säännöllinen kiertoni alkoi heti heitellä. Jännittäviä aikoja tiedossa!
 
Olen 27 v. ja mies kohta 29 v. Menossa vasta yk 2 ja esikoinen siis "työn" allaemoticon   
Tällä hetkellä tulee jos on tullakseen tekniikka päällä, mutta onhan se kovin vaikeaa kun sitä pakostakin miettii,että mikäs toi vihlasu oli tai mikäs nyt on kun on huono-olo jne.
 
 
 
Olen itse 31 vuotias ja mieheni 32. Ensimmäistä päätimme erittäin pitkän harkinnan jälkeen nyt ruveta yrittämään. Ostin jopa ovulaatiotestejä, joten kyllä täälläkin ihan tosissaan ollaan yrittämässä.

Olemme olleet jo yli 10 vuotta yhdessä, mutta totuus on se, että mietintämyssy oli ehkäpä turhan pitkään päällä. Vuoden verran ollaan asiasta paljonkin puhuttu, ja huhtikuussa lopetin pillereiden syönnin. Ajattelin että miksi niitä söisi, kun mietin sitä että voisi olla hyvä saada kierrot tasoitettua jne. ennen kuin ruvetaan yrittämään. Nyt sitten on sovittu aika tullut, ja syyskuun lopulla odotellaan ovista.

Me ollaan varmaankin siinä mielessä aika hassuja, mutta ollaan haluttu analysoida riittävästi, niin että sitten tietää mitä toinen on asioista mieltä.

Miehelläni kesti aika kauan päästä siihen tulokseen että lapsen / lapsia haluaa, mutta nyt se on kyllä totisesti halukas ja innoissaan.

Toivotaan, toivotaan, toivotaan :)
 
Heippa.

Täällä ilmoittaudutaan vauvakuumeilijoiden joukkoon. Olen 24 v. ja mieheni 27 v. Ensimmäistä kertaa asialla ;)
 
Heeeei kaikki!

21v kuumeilija liittyy joukkoonne :D Monennäköstä tarinaa teillä :) Mites on ketjun alottajan tilanne nykyään? =)

Minä siis tosiaan 21v, ukkoseni 23v ja yhteistä taivalta takana kohta 4v  <3 Siitä puolisen vuotta kihloissa <3 Yritystä ollu kesällä jo ja välissä lopettettiin ku pääsin kouluun, mut sitte aateltiin et nääääh, tulkoon jos on tullakseen :D Miehellä kuitenki vakkariduuni ja omatki yliopisto-opinnot antaa kyllä myöden pikku-pallerolle :)

Nyt siis vaan plussia ootellaa! TSEMIÄ MEILLE KAIKILLE!
 
Heissuli vei! Ilmoittaudun kuumeilijoiden joukkoon. Itsellä tosiaan ikää 17 (tammikuu-94) ja miehekkeellä 18 (huhtikuu-93). Kuumeilen mitä kuumeilen mutta toteuttamisen varmuudesta en ole niinkään tietoinen. Valmistumista odotellessa... Vauva tulee jos päättää tulla. (Tervetuloa! <3)
Lempeitä plussatuulia!
xoxo Meliko
 
Takaisin
Top