Huhtikuun jutut

Vähän reilu 1,5h omaan ultraan..
Aurinko paistaa,mutta mieli on jo valmiiksi synkkä,niin ei paljoa lämmitä.
 
Laitetaan nyt tännekin,että kyytiläinen sykkeineen löytyi,ja vastasi viikkoja 7+6.

Aika äkästä noottia sain,että pitäis jättää sen ekan plussan jälkeen testeillä leikkiminen pois..

Mä olin ihan varma,että huonosti käy.. mutta nyt on kyllä fiilikset katossa
 
Laitetaan nyt tännekin,että kyytiläinen sykkeineen löytyi,ja vastasi viikkoja 7+6.

Aika äkästä noottia sain,että pitäis jättää sen ekan plussan jälkeen testeillä leikkiminen pois..

Mä olin ihan varma,että huonosti käy.. mutta nyt on kyllä fiilikset katossa

Onnea hurjasti! :Heartred
 
Kuten sanottua, plussa kuin plussa vaikka haaleakin! Pessimisti ei pety... :wink
Onnittelut!
:)
 
En muista, missä keskustelussa joku sanoi himoitsevansa turkinpippureita, muttei voi syödä niitä. Noh, mies oli ostanut mulle niitä yllärinä, mut innostuin ku tajusin, et ne on onneks niitä värillisiä! Heitin yhden suuhun ja sit muistin, et ei hitsi, niissähän on sisällä se jauhe silti :banghead: Miten mä nyt pystyn olemaan syömättä noita! Mikä siinä salmiakissa olikaan niin vaarallista? Ku ilmeisesti ei pelkästään verenpaineen nousu vaan joku muukin.
 
En muista, missä keskustelussa joku sanoi himoitsevansa turkinpippureita, muttei voi syödä niitä. Noh, mies oli ostanut mulle niitä yllärinä, mut innostuin ku tajusin, et ne on onneks niitä värillisiä! Heitin yhden suuhun ja sit muistin, et ei hitsi, niissähän on sisällä se jauhe silti :banghead: Miten mä nyt pystyn olemaan syömättä noita! Mikä siinä salmiakissa olikaan niin vaarallista? Ku ilmeisesti ei pelkästään verenpaineen nousu vaan joku muukin.

https://www.vau.fi/raskaus/elamantavat-raskauden-aikana/lakritsi-salmiakki-ja-raskaus/

Itehän jauhan vieroitusoireisiin salmiakkipurkkaa :facepalm:
 
Minusta ihan selvää, että pari karkkia ei vielä venettä keikuta, ihan tuon jutunkin perusteella. Tietty jokainen tekee omat ratkaisunsa. Minä esimerkiksi jätän varmuuden vuoksi kofeiinin kokonaan raskauden aikana pois, jopa teen. En muutenkaan juo kahvia, niin ei ole minulle vaikeaa, ja perusteena lähinnä, että muualla maailmassa kofeiiniin suhtaudutaan tiukemmin kuin Suomessa. :cool: Sitten taas toisiin suosituksiin suhtaudun "rennommalla" otteella.
 
Sama täällä, kahvi jäi pois mutta saatan pari pientä kuppia mustaa teetä juoda per viikko. Lakritsaan ja salmiakkiin en koske tässä raskaudessa, aiemmin söin vähän, nyt en ota mitään riskiä senkään suhteen. No eikö se purkka ole vähän sama asia...? Eikö siitäki irtoa elimistöön samoja aineita? Ite oon todennu että pelkkä haisteleminen voi riittää mieliteon fiksaamiseksi. Olen siis salmiakin ja lakritsan suurystävä...
 
Tänään olikin yllättäen vähän kylmempi päivä, ainakin meidän lapset hämmästyivät. Vilahtivat aamulla ulos ja tulivat hetken päästä takaisin sisälle hakemaan takkia, ja ulos. Sitten takaisin sisälle, pukivat ulkohousut. Vilahdus ulos ja takaisin noutamaan pipoa. Jälleen ulos ja sitten tarvittiin kauluri. Lopuksi hanskat. Nauroin tätä ramppausta, ja mietin, millainen meteli olisi tullut, jos olisin heti alkuun vaatinut kaiken tuon päälle puettavaksi. Eipä tullut mullekaan mieleen, ikkunasta näytti lämpimältä ja auringonpaisteiselta. :hilarious:
 
Sain tänään sykkeen kuulumaan dopplerilla, voi että :Heartred Oli tosi pienellä alueella ja katosi herkästi, jos liikahti vähänkin. Ei myöskään vielä kuulunut tosi kovaa, mutta oli ihan selkeä ero muihin aiemmin saamiini esim. omaan sykkeeseeni. Ja kun hetken piti paikallaan, näytti myös mittari pitkään lukemaa 163. Etsin sen vielä hetken päästä uudelleen eli oon aika varma osuneeni nyt oikeaan. Aika huikeeta! Tänään siis vasta 7+6. Ehkä siihen auttoi et oon tosi hoikka, kohtu eteen kallistunut ja että oon eilisen vatsataudin aikana oksentanut kyl taidokkaasti kaiken esteen pois sisältäni suolistosta :sorry:
 
Sain tänään sykkeen kuulumaan dopplerilla, voi että :Heartred Oli tosi pienellä alueella ja katosi herkästi, jos liikahti vähänkin. Ei myöskään vielä kuulunut tosi kovaa, mutta oli ihan selkeä ero muihin aiemmin saamiini esim. omaan sykkeeseeni. Ja kun hetken piti paikallaan, näytti myös mittari pitkään lukemaa 163. Etsin sen vielä hetken päästä uudelleen eli oon aika varma osuneeni nyt oikeaan. Aika huikeeta! Tänään siis vasta 7+6. Ehkä siihen auttoi et oon tosi hoikka, kohtu eteen kallistunut ja että oon eilisen vatsataudin aikana oksentanut kyl taidokkaasti kaiken esteen pois sisältäni suolistosta :sorry:


Täällä kans sykkeet sain kuulumaan viikolla 7+, pitkään sai etsiä ja todella alhaalta mutta löytyi.
Tänään taas kuuntelin ja heti melkein löysin, viikkoja 9+2❤️
 
Tähän sykkeiden kuunteluunhan jää koukkuun. Piti kuunnella vasta viikonloppuna, mutta halusin tänään kokeilla niin että mieskin kuulee. Ja löytyihän ne lopulta illemmallakin, mutta tosi alhaalta tällä kertaa ja katosi helpommin kuin eilen aamulla. Nyt näytti lukemaksi 175, aika korkeeta, mutta vissiin näillä viikoilla normaalia :)

Mitäs teidän vappuun? Mulla taitaa mennä eka vuosi aikoihin kotosalla, kun ei huvita tässä jatkuvassa pissahädässä ja nälässä lähteä ihmispaljouteen.
 
Hyvää vappua! Minkäs merkkisiä dopplereita teillä on?
 
Takaisin
Top