Huhtikuun jutut

Kiitos todella ihanista viesteistä. :)
Minulla on hyvä tukiverkosto, olen kertonut raskaudesta miltei kaikille läheisilleni ja ystäville. He ovat ottaneet asian todella hyvin ja ovat halukkaita auttamaan.
Tässä hyvä muistutus siitä, että älkää unohtako teidän ystäviä ja lähimmäisiä myöskään itselle hyvällä hetkellä. He ovat tärkeimpiä henkilöitä mitä maa päällä lantaa.:3some
 
Onks täällä kellään muuten migreeniä? Miten on reagoinut raskauteen? Mua vähän etukäteen pelotti, kun e-pillereitä syödessä kohtauksia oli 4-5 kuussa ja ilman niitäkin vielä 1-3 kuukaudessa. Hormonit siis pahensi tilannetta entisestään, mikä ei viittaa hyvää raskauden suhteen.

Nyt näyttäisi olevan noin viikon välein kohtauksia ja eihän siihen se suositus 1g Panadol auta mitään. Sumatriptaania saisi lääkärin mukaan ottaa, mut neuvolatäti sanoi, ettei kannata. Enkä kyllä haluakaan, vaan yritän pärjätä muuten. Toivottavasti pysyy tällaisena ja toivon että loppuisi kokonaan keskiraskaudessa, kuten joillekin voi käydä...

Migreeni löytyy täältäkin. Tuossa oli pari vuotta jolloin kohtauksia oli 3-4 viikossa, mutta nyt viime syksystä asti on ollut helpompaa (kohtauksia 1-2 kuukaudessa). Esikoista odottaessa migreenit helpotti, ja satunnaiset kohtaukset talttui parasetamolilla, mitä kyllä edelleen ihmettelen. Nyt täytyy vain toivoa että sama homma jatkuu tälläkin kertaa.

Tuo hormonaalinen migreeni on kyllä paha raskauden suhteen, mutta pidän peukkuja että ei äidy sulla sietämättömäksi! Mä muutes kysyin tuosta sumatriptaanista teratologisesta tietopalvelusta, ja sanoivat että voi käyttää satunnaisesti mutta ei säännöllisesti. Itekin kyllä pyrin pärjäämään ilman, mutta kuitenkin hyvä tietää, että tuokin oljenkorsi on käytettävissä, jos iskee paha kohtaus.
 
Jokohan nyt uskois ja lopettais testaamisen ku sai kunnolliset leffaviivat. Ei ollu ku vast seittemäs testi tuo tänpäivänen. :wacky: Ihanku se testaaminen mihinkään vaikuttas kuitenkaan mut se on jotenki tyydyttävää kattoa ku ne viivat piirtyy. :grin

Pitäs kai tänään edistää asiaa ja soittaa neuvolaan. Nyt just tosin pitäs edistää itsensä hammaspyykille ja sit hammaslääkäriin. Paikkaavat 3 reikää yhellä kerralla, eli tänään ollaan turpa puuduksissa pitkään.
 
Jokohan nyt uskois ja lopettais testaamisen ku sai kunnolliset leffaviivat. Ei ollu ku vast seittemäs testi tuo tänpäivänen. :wacky: Ihanku se testaaminen mihinkään vaikuttas kuitenkaan mut se on jotenki tyydyttävää kattoa ku ne viivat piirtyy. :grin

Pitäs kai tänään edistää asiaa ja soittaa neuvolaan. Nyt just tosin pitäs edistää itsensä hammaspyykille ja sit hammaslääkäriin. Paikkaavat 3 reikää yhellä kerralla, eli tänään ollaan turpa puuduksissa pitkään.
Täällä toinen joka ei tahdo uskoa todeksi ja testien määrää en halua ees tietää :hilarious: itken turhaan asioille kuten koira on niin söpö :hilarious: mä varasin neuvolan ja pääsen samalla kurkkaamaan onko siellä jpkin otus :nailbiting:
 
Täällä toinen joka ei tahdo uskoa todeksi ja testien määrää en halua ees tietää :hilarious: itken turhaan asioille kuten koira on niin söpö :hilarious: mä varasin neuvolan ja pääsen samalla kurkkaamaan onko siellä jpkin otus :nailbiting:

Miul ois tuol viel yks testi jälel mut aattelin et säästän sen ni on sit millä testaa jos tulee joku epätoivon hetki. :grin Mie joudun menee yksityiselle varhaisultraan mut onneks meil on Perhe-Arte tarpeeks lähellä ni pääsee siedettäväl hinnal.
 
Nonniin nyt on neuvola ja varhaisultra varattu. Ultra menikin miehen syntymäpäivälle, en edes tajunnut kun varasin. Tuli kommenttia jälkeenpäin. :hilarious:
 
Taidan minäki käydä muutaman pc-paketin hakemassa, että sais metsästettyä ne leffaviivat :shifty: neuvolaki pitää varailla ajoissa, että saa jonku fiksun ajan.
 
Jeilei, hae ihmeessä. :happy8

Huvittaa nää omat höyryämiset. Itkin äsken vähän ku rupesin miettimään, etten varmaan taaskaan näe uudenvuodenraketteja ku oon varmast synnyttämäs. :laughing002
 
Jeilei, hae ihmeessä. :happy8

Huvittaa nää omat höyryämiset. Itkin äsken vähän ku rupesin miettimään, etten varmaan taaskaan näe uudenvuodenraketteja ku oon varmast synnyttämäs. :laughing002

Pitää pyytää jos ne vois synnärillä sen verran kaihtimia raottaa :hilarious:
 
Jos nyt yhtään lohduttaa niin kun on synnyttämässä, sitä keskittyy niin omaan napaansa että muu ympäriltä unohtuu.
 
Pitää pyytää jos ne vois synnärillä sen verran kaihtimia raottaa :hilarious:

Joo, toivottavast on ikkuna hyvään suuntaan. :grin

Jos nyt yhtään lohduttaa niin kun on synnyttämässä, sitä keskittyy niin omaan napaansa että muu ympäriltä unohtuu.

Juu ei se varmaan siinä hetkessä harmita. Eikä varmaan jälkeenpäinkään. Nää on vaan näitä höyryjä. Olin viime uutenavuotenakin raskaana, ja itkin tuhannen muun syyn lisäksi ihan samaa asiaa kun ajoin kolarin just ennen vuodenvaihdetta ja olin lanssissa tutkittavana kun vuosi vaihtui. :smiley-ashamed004 Ihanku ne raketit ois maailman tärkein asia. :hilarious:
 
Tiiättekö, VU huomenna 12.30 ja jännittää niin etten mitään saa aikaiseksi. Mies vaan hokee "älä jännitä" ja lähinnä haluaisin motata sitä:arghh: voispa tuo kello liikkua hiukan rivakammin:angry1
 
Tiiättekö, VU huomenna 12.30 ja jännittää niin etten mitään saa aikaiseksi. Mies vaan hokee "älä jännitä" ja lähinnä haluaisin motata sitä:arghh: voispa tuo kello liikkua hiukan rivakammin:angry1

I feel you. Täällä samaa jännitystä vielä torstaihin.
 
Täällä jännitystä olis vielä 2 viikkoa :banghead: ja siitäkin on sitten vielä matkaa varmemmille vesille :nailbiting:
 
2 viikkoa ja kolme päivää ultraan miulla.. Mitenhän akalla pää kestää tuon odottamisen. :hilarious: Vaan ei auta.
 
Mulla 2 päivää, 1 tunti ja 30 minuuttia ultraan. :D Asensin puhelimeen laskuri applikaation. Helpottaa odottelua, kun siitä voi katsoa, kun aika vähenee.
 
Millä viikoilla muilla tuo ultra on mulla osuu jonnekkin 8-9 viikkojen ajalle kun veikkaan että tämä otus on tarttunut myöhemmin ja laskettuaika siirtyy vielä myöhemmäksi :sad001
 
Millä viikoilla muilla tuo ultra on mulla osuu jonnekkin 8-9 viikkojen ajalle kun veikkaan että tämä otus on tarttunut myöhemmin ja laskettuaika siirtyy vielä myöhemmäksi :sad001

Miulla oviksesta lukien 7+0, menkoista 7+5.
 
Mulla 7+6 ultra, nyt 7+1 ja oviksesta lasken, menkoista olis jo jotain 11+ :confused:
 
Takaisin
Top