Huhtikuun huohotukset

No kyllä tää mun mielestä on pikkusen outo palsta, eka ollaan poistamassa listoilta kun muka en ole kirjoittanu ja sitten kun tänne kirjottaa niin täällä ei oo ketään. Ja hei mulla kyllä on elämä!


Mä en viitsi edes sanoa tähän asiaan enää yhtään mitään. :gen053
 
Kyllä mä ainakin käyn vielä suht säännöllisesti katselemassa täälläkin puolella jorinoita :) Niin vaihtelevasti ehtii kirjoitella ja puhelimella (ainakin mun) on välillä niin kökköä, kun ei siinä nettikään niin sutjakkaasti toimi..
 
Mä ainakin oon vielä täällä :) Kun en vielä edes pääse salaiselle puolelle :D Ainakin kun oli eilen viidestä eteenpäin pois, niin onhan tänne juttua tullut :wink
 
Hyvä että kaikki oli kunnossa :)

Kyllä näitä julkisen puolen juttuja tulee luettua ja vastattuakin välillä, mut harvoin mitään "omaa" tulee kirjoiteltua.
 
Minä kyllä seuraan ja kirjoitan molempiin. Välillä täytyy vain tarkistaa, kumpi puoli on kyseessä, että miten avoimesti uskaltaa kirjoittaa.. :D
 
Minä oon ollu useamman viikon poissa ja kovasti on tekstiä tullut, en varmasti jaksa kaikkea edes lukea :) Kohta on aikaa täällä olla ja kirjoitella enemmän, saa nähdä liitynkö salaisiin sitten :D
 
Minäkin palloilen täällä :) tosin tällä hetkellä opinnäytetyön teko vie voiton, enää 11 päivää aikaa saada työ valmiiksi. Se onneksi on jo hyvässä vaiheessa ja valmiiksi tulee ajoissa. Huisia, että valmistuminen odottaa ensi kuussa :)
 
Minua ei jotenkin innosta ajatus siitä että pitäisi "sitoutua" olemaan aktiivinen salaisella puolella, kun tiedän että välillä kyllä pystyy tuottamaan vaikka 20 viestiä päivässä mutta sitten tulee niitä aikoja ettei edes vilkaise, ja silloin on hankalaa ottaa kiinni jutusta.

Mutta sellanen mie oon, en edes seuraa mitään televisiosarjoja koska ne sitovat liikaa :laughing001 Siksi meillä on töllössä suoratoistopalvelu mistä maksetaan :laughing002 Ainoa sarja mitä seuraan kun tulee uutta jaksoa on Hakekaa kätilö ja senkin katsoin areenasta aina yhdennellätoista hetkellä ennenkuin jaksot poistui sieltä :smiley-angry007
 
Pääsin salaiselle puolelle mut ei näy mulla tuolla keskusteluissa :/ täytyy käydä läppärillä et josko siellä näkyis :) tänään mulla alko virallisesti mammaloma, otin sen varhennettuna kun en jaksanu taistella työpaikan kanssa sairaslomista :) enää ei tartte niitä ressata :D
 
Täällä on laiskuus iskeny, enkä oo jaksanu kirjoitella saati käydä lukemassa täällä.

Nyt piti tulla kysymään neuvoo teiltä. Onko muita joilla tuntuu, et jalkoväli olis tulessa? Nivuset on joka ikinen päivä niin kipeet, että illalla pääsee itku. Kokeilin panadolia mutta ei auttanu, olisko sit pitäny ottaa pari kerralla, mut otin 1g... Mitähän hittoa tähän keksii? Lisäks käsiä särkee ja sormet+kämmenet on aamusin ihan puutuneet. Suoraan sanottuna alan kypsymään näihin kipuihin :sad001
 
Mitä enemmän on jaloillaan, sitä kipeemmäksi toosa ja välitön läheisalue luineen tulee, kohdun paino on se mikä sen tekee. Minä otan panadolia, käyn vasemmalle kyljelle ja laitan tyynyn reisien väliin niin että polvet ja lonkat on samassa linjassa keskenään, ja lepään sillä viisiin. Kannattaa myös nilkkojen väliin laittaa. Näin kun tekee, ei jalat omalla painollaan väännä lantion luita ja saa hetken rentoutua ja levätä.
 
Kaivelin varastosta vauvan vaatteet esille ja itkuhan siitä tuli kun niitä hypisteli ja muisteli kun esikoista niihin puin...
Täälläkin alkaa tulla taas ihan selväksi miks tätä kutsutaan raskaudeksi eikä keveydeksi... Mut ei enää kauaa mammat, vappu on ens viikolla!
 
Mä kaivelin kans vauvan vaatteita ullakolta esille. Totesin että pitää kyllä ostaa muutama ihan pientä kokoa olevaa kietasubodya ja ois kiva saaha niitä shortsihaalareita lisää. Niitä vaan kaks ja nekin vasta ostin ihan uutena. Taapero kun on marraskuussa syntynyt niin kesäasuja ei ole.

Mä nukun aina tyyny jalkojen välissä, en pysty enään nukkuun ilman. Luut painaa jotenki yhteen. Tuo ongelma tuli taaperon synnytyksen jälkeen ja se tyyny pitää siis olla vaikken ois raskaanakaan.
 
Minä ootan vappua erityisen kovasti, ollaan miehen kanssa päätetty että silloin on viikkoja ja kanavaakin yhä sen verran että ei muuta kuin sänkypuuhiin ilman rajoituksia :wink kauhee kun ei malttaisi odottaa :D on tässä niin kauan oltu et ihan jännittää :D
 
Takaisin
Top