Huhtikuun huohotukset

Minä olen ymmärtänyt niin,että salasella puolella saap olla aktiivinen osallistuja tai näkyy kengänkantaa ja pohja. Olisin ehken halunnu kanssa sinne salaiselle puolelle, mutta en koe itseäni kovinkaan aktiiviseksi kirjoittajaksi, joten ajattelin tämän riittävän minulle. Toivon kuitenkin, että ne ketkä siellä aidan toisella puolella enempi hengaa, ni kävis välillä huikkaamassa viisauksia tämän puolen kysymyksiin :)
 
Lilja samaa aatellut ite etten hirmu aktiivinen kyllä ole ollut mutta kun tämä puoli on nyt hiljentynyt niin laitoin sinne salaselle puolele hakemuksen :D katotaan saako sieltä sit potkut :D
 
Mä liityin kans sinne salaiselle puolelle. Mä olisin halunnut liittyä johonkin fb ryhmään jossa ollaan ihan oikeilla nimillä niinku tuosta taaperosta olen. Mut en löydä mistään mitä kautta vois liittyä. Meitä mammoja on siellä fb ryhmässä 44hlöä ja ollaan tosi aktiivinen ja läheinen porukka. Meillä on siellä tosi hyvä yhteishenki ja ollaan tavattukin jo neljästi. Kaksi kertaa vauvojen kanssa ja kerran oli mammojen viikonloppu vuokratussa kesähuvila paikassa. Ens elokuussa on jälleen mökki varattuna. Voi mä jo niin ootan sitä viikonloppua :) Tosin joudun ottaa vauvan mukaan ku enhän mä niin pientä voi vielä jättää :)
 
Kannattaa tulla tuonne salaiselle puolelle. Siellä on hyvä yhteishenki ja tsemppi päällä! Vaikka ollaankin nimimerkkien takana niin on tiivis porukka. :) ja avoimet rennot jutut (ja juttua tulee PALJON!:D).
 
En mäkään mikään superaktiivi oo, mut salasella puolella hyvin mukana :) ja meille ei face ryhmää tehty, koska monikaan ei käsittääkseni sinne halunnu juurikin siksi, että siellä ollaan omilla nimillä ja naamoilla :) täällä saa olla oikeesti anonyyminä ja rauhassa kysyä tyhmiä :)
 
Äkkiä se 10 viestiä tulee ainakin siellä puolella kun on niin aktiivista keskustelu :)
 
Onpa outoa olla neuvolassa venailees. Oon käyny enemmän sairaalassa ku täällä :D
 
Muokattu viimeksi:
Mullakin on hiljenyt foorumin käyttö, osa syynä tää kevät, keksii koko ajan muuta puuhaa ja sit musta on tullut hirveen läheisyydenhaluinen ja kun mies on kotona niin en halua olla jatkuvasti puhelin kädessä täällä foorumilla niin kuin tossa silloin, kun olin aktiivisimmillaan täällä. Just oli melkeen viikon tauko, kun en täällä käynyt, mutta toi salainen puoli on kiva. Mulla on kirjoittelu aikalailla jäänyt täällä julkisella puolella, pääasiassa kirjoitan ja luen nykyään vain salaisenpuolen juttuja. Ollaan "läheisimpiä" siellä ja voidaan jutella avoimemmin. Ei tarvitse pelätä jos joku tuttu tunnistaakin nimimerkistä. :)

Fb ryhmään en itse ole ollut kovin innokas lähtemään mukaan, jotenkin on mukavempi, kun täällä saa ihan tosissaan jutella anonyymisti ja olla vaan se nainen sen nimimerkin takaa. :) Tai sit se fb ryhmä tarttis olla sellainen, että sielläkin olis ne aktiivisimmat, eikä niin, että kuka vaan lueskelemassa huvin vuoksi. Mut toistaiseksi musta ollu kiva, kun kaikki on täällä foorumilla ja toi salainen puoli on vähän kuin fb, ja helpompi, kun kaikki aihe alueet saa erikseen omiin "kategorioihin".:)
 
Mä oisin liittyny tonne salaiselle puolelle vähän aikaa sit mutku mä oon aina puhelimella niin en tiedä kuin pääsen laittaa hakemuksen :D
 
Mä laitoin yksityisviestin Miramarialle. Tosin en ole vielä saanut kuittausta pääsystä salaiselle puolelle... Mun puhelinsovelluksessa pystyi lähettämään viestin kun klikkas toisen nimimerkkiä ja sitten ylhäältä ns. toimintopainiketta (kolme pistettä) :)
Janna, ohje löytyy täältä: http://forum.vau.fi/index.php?threads/1581759/
 
No kyllä tää mun mielestä on pikkusen outo palsta, eka ollaan poistamassa listoilta kun muka en ole kirjoittanu ja sitten kun tänne kirjottaa niin täällä ei oo ketään. Ja hei mulla kyllä on elämä!
 
Sitäpaitsi suurin osa kirjoittaa nykyään enimmäkseen salaiselle puolelle, niin minäkin.
 
Takaisin
Top