Huhtikuun huohotukset

Sama täällä, vielä vähän päälle 3 vko!! :grin menin vielä eilen sanomaan että pitäs varmaan käyä kohta tsekkauttamassa paikat, kun supistelee niin paljon ja vauva painaa koko ajan päällään, ja semmonen paineentunne välillä. Nyt ei sit varmaan touhuta :angry1
 
:smiley-chores020:smiley-chores004Vettä sataa, siivouspäiväksi muuttui tämä päivä,en tykkää :confused::happy:Oho ja eloa Laskettu aika 2016 osiossa.... ei voi kun hämmästellä ajan kulua :rolleyes:Mää haluu uun Toverin jo tohon tuhisemaan :love017
 
Täällä tulee kans vettä ihan kaatamalla alas ja koirien kanssa pitäisi lenkille mennä, houkuttaa ihan kauheesti... :rolleyes:
 
täällä paistaa aurinko, ja tuosa aamukahvia keitellessä huomasin että jokikin kimalteli jo auringossa, on siis jäätki jo lähteny! Kesä tulee♡
 
Minä siivonnut kotia. Matot pihalla, imuroitu ja pölyt pyyhitty. Puhtaat valkeat lakanat. Vielä lattioiden pesu. Pitäis noita talvivaatteita pestä pois mutta taidan vielä antaa olla koska satavarmasti niitä kuitenkin vielä tarttee :wink
 
Mmaariaana asutko jossain pohjoisessa? Täällä jo puissa alkaa lehdet mukavasti vihertämään, samoin nurmikko. Jäistä ei oo ollut aikoihin tietoakaan. :)
 
Joo asun, oon täällä kateellisena lueskellu teiän kirjotuksia kukkien kasvusta ja lehdistä puissa, kun meillä alkaa pikkuhiljaa näkymään vasta maa takapihalla :D
 
Meillä kans vettä tulee ku esterin hävyttömästä :/ mä ajattelin tänään pestä vauvan vaatteita :Heartred alkanu pelottamaan et jos syntyiskin niin mitä mä sille puen päälle :D
 
Vettä täälläkin tulee. Muu perhe lähti Heurekaan ja mä saan lepäillä rauhassa. Ajattelin että jos jotain kevyttä siivousta yrittäisin, kun neuvolan täti sanoi että jos lepään to-la, voisi kokeilla jotain kevyttä sunnuntaina.. Tai sitten laitan ensin siman tulemaan ja katson mitä jaksan sen jälkeen..
 
Oulun korkeudella aurinko paistaa ja linnut sirkuttaa. Kunnon kevätsää. Sain varastettua hetken omaa aikaa kun esikoinen lähti mun serkun kanssa uimahalliin ja kuopus on isänsä kanssa mummolassa käymässä. Siivoushommaa ois toki, mutta taidan olla itsekäs ja hyödyntää tätä omaa aikaa kahvittelemalla äitini luona kerranki ilman lapsia, niin saa jutella ajatuksen kanssa. Ku lasten kans jossaki käy niin tuntuu, että koko ajan jää ajatus/lause kesken.:D
 
Täällä keski-suomessa alkoi vettä satamaan. Jee mä sain siivouksen päätökseen. Tosi hyvin jaksoin mut pikkasen alkoi iskiashermoon ottamaan. Taapero nukkuu päikkäreitä vaunuissa ja mä voisin nyt itsekin huilata :)
 
Täällä satanu yöstä asti vettä..tuli nukuttuakin taas jotenkin tosi levottomasti.Tosin oon huomannu että e alkaa jo olemaan ihan normimeininki :grin
 
Juu. Ei auttanut yhtään. :D esikoinen meni yli LA:n vaikka litkin sitä teetä pari viikkoa ahkerasti.
Tein siis itse teen (keräsin ja kuivatin lehdet).
Ja synnytyskin kesti 24h, jotta ei ainakaan tuntunut siltä, että kohtu olis siitä teestä vahvistunut... :rolleyes:
 
  • Tykkään
Reaktiot: E
Hei jos haluatte ottaa synnytykseen valmistelevaa/käynnistys hoitoa niin käykääpä vyöhyketerapiassa! Itse käyttänyt sitä mm. Iskiakseen, käsien puutumiseen ja synnytykseen valmistavaan /käynnistykseen. Kahden päivän päästä hoidosta lähti synnytys käyntiin :) Se tosin on harvinaista että heti ekalla hoidolla tepsii mut mä oon aina ollut jotenkin hyvin vastaanottavainen kun kaikki kerrat on tepsiny muhun hyvin :) otin kerran hoidon myös raskauden toteuttamiseen. Oltiin ukon kanssa 9kk yritetty saada lasta alulle ja sitten menin vyöhyketerapiaan, otin hedelmällisyys hoidon. Sen jälkeen ei enään menkkoja kuulunut :wink
 
Mulla ei toiminut vyöhyketerapiakaan. Kokeilin esikoiselta sitäkin. Mun täti on vyöhyketerapeutti. Vasta sitten lähti synnytys käyntiin, kun sain sisäisen rauhan ja asenteen että kyllä se joskus syntyy.. :)
 
Ei se kaikkiin tehoa ei mutta ei sen takia kannata jättää kokeilematta ja aina ei se yks hoitokerta riitä vaan pitää ottaa useampi hoito. Moni vaan harmillisesti jättää hoidon siihen ekaan kertaan :sad001
 
Moikka! Piti tulla taas tänne foorumille kyselemään, että onko kenelläkään ollut sellasta ihmeellistä tunnetta ylävatsassa, semmoinen tunne, että ihan ylävatsassa kylkiluiden alla heti olis puutunut ja välillä muutenkin jotenkin vähän kipee?
 
Takaisin
Top