Huhtikuisten höpinät

Ultrakuulumisia pyydettiin, joten laitetaan tulemaan :)

Sykkeellinen sikiö löytyi ja viikot vastaa 6+3 niin kuin olin ajatellutkin olevan :love7
 

Liitteet

  • 20210812_170741.jpg
    20210812_170741.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 25
Ultrakuulumisia pyydettiin, joten laitetaan tulemaan :)

Sykkeellinen sikiö löytyi ja viikot vastaa 6+3 niin kuin olin ajatellutkin olevan :love7

:Heartred Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista Tiittinen!! :love017

Meillä olis mulle kolmas, mutta miehelle ensimmäinen :happy: se on ihan pihalla kaikesta. Käskin sen googlata raskaus viikko viikolta, että pääsis vähän kärryille näistä asioista ja se oli ihan huuli pyöreänä kun luki alkion kehityksestä :grin ja sit listas mun oireita, "tissit arat, sulla on tuo", "väsymystä, sulla on sekin" :grin:grin

Sun täytyy pistää mieskin lataamaan raskaus appi omaan puhelimeen. :hilarious:
 
Joko muuten ootte laitaillut itsellenne jonkun raskaus appin? :)
Niitäkin on nykyään niin monta erilaista. :hilarious:
 
Ihanaa kun on jo ultrakuviakin :love7
Meillä on 8.9 varhaisultra varattuna. Tuntuu että sinne on ikuisuus!


Ekan lapsen kohdalla ostin vaunut rv8 laughing7 En oo joutunut kokemaan keskenmenoja, niin en myöskään oo osannut pelätä. Siksi hätähousuna kyselen :happy8

//Ylläpito on muokannut viestiä.
 
Last edited by a moderator:
Ihanaa kun on jo ultrakuviakin :love7
Meillä on 8.9 varhaisultra varattuna. Tuntuu että sinne on ikuisuus!


Ekan lapsen kohdalla ostin vaunut rv8 laughing7 En oo joutunut kokemaan keskenmenoja, niin en myöskään oo osannut pelätä. Siksi hätähousuna kyselen :happy8


Jaahas, säännöt kieltää nää ryhmien mainostukset :pompus:
 
Last edited by a moderator:
Mä en oo tavannut liittyä mihinkään ryhmiin missä ollaan omilla tiedoilla ja kuvilla, ihan jo työni vuoksi. Nää anonyymit palstat on mun juttu :cool: ja joo, täällä ei saa mainostella mitään ulkopuolisia ryhmiä käsittääkseni.
 
Jännittää niin tämän päivän hcg mittaus! :oops: Toivon niin kovin että arvo olis tuplaantunut, niin vois vähän hengähtää. :shy: Viivat on tummuneet. :angelic:
Ylin on keskiviikkona otettu kun hcg oli 399, alempi tältä aamulta :cat: Testailut loppuu tähän kun ei oikeen vahvempaa plussaa enää saa :rolleyes:

Hcg nyt 953! :angelic: Sit odottelee 30pv olevaa ultraa :nailbiting:
 

Liitteet

  • 20210813_080553.jpg
    20210813_080553.jpg
    298.8 KB · Katsottu: 15
Muokattu viimeksi:
Jännittää niin tämän päivän hcg mittaus! :oops: Toivon niin kovin että arvo olis tuplaantunut, niin vois vähän hengähtää. :shy: Viivat on tummuneet. :angelic:
Ylin on keskiviikkona otettu kun hcg oli 399, alempi tältä aamulta :cat: Testailut loppuu tähän kun ei oikeen vahvempaa plussaa enää saa :rolleyes:

Tosi hienosti vahvistunut ja on tumma viiva! :hello2
 
Ultrakuulumisia pyydettiin, joten laitetaan tulemaan :)

Sykkeellinen sikiö löytyi ja viikot vastaa 6+3 niin kuin olin ajatellutkin olevan :love7
Ihanaa!! Onnea hyvistä kuulumisista. :)
 
Mun hcg oli 208, mitattu kymmenen päivää alkionsiirrosta, dpo 15. Mun korvaan matala, mut klinikan mielestä oikein hieno arvo :confused005 soittelen alkuviikosta uutta verikoetta jos alkaa kovin ahdistamaan.
Mulla on myös todennäköisesti lievä myöhäinen hyperi, mikä johtuu munasarjojen stimuloimisesta lääkkeillä ja nyt alkanut raskaus turvottelee niitä jo ennestään suuria munasarjoja. Määräyksenä paljon lepoa ja paljon nestettä. Jos ei saa pissattua, vaikka juo paljon tai henkeä alkaa ahdistaa, niin pitää mennä päivystykseen. Mut saattaa mennä itsestäänkin ohi nesteen, levon ja ajan kanssa :smiley-angelic001
 
Mun hcg oli 208, mitattu kymmenen päivää alkionsiirrosta, dpo 15. Mun korvaan matala, mut klinikan mielestä oikein hieno arvo :confused005 soittelen alkuviikosta uutta verikoetta jos alkaa kovin ahdistamaan.
Mulla on myös todennäköisesti lievä myöhäinen hyperi, mikä johtuu munasarjojen stimuloimisesta lääkkeillä ja nyt alkanut raskaus turvottelee niitä jo ennestään suuria munasarjoja. Määräyksenä paljon lepoa ja paljon nestettä. Jos ei saa pissattua, vaikka juo paljon tai henkeä alkaa ahdistaa, niin pitää mennä päivystykseen. Mut saattaa mennä itsestäänkin ohi nesteen, levon ja ajan kanssa :smiley-angelic001


Ei tosta arvosta kannata huolissaan olla. Luin että yhdellä oli alle 30 rv 4+1, ja oli normaali raskaus.
:cat: Yhdellä hcg mittauksella ei oikeen tee mitään, vaan just joka toinen päivä kattoo tuplaantuuko arvo.
 
Ei tosta arvosta kannata huolissaan olla. Luin että yhdellä oli alle 30 rv 4+1, ja oli normaali raskaus.
:cat: Yhdellä hcg mittauksella ei oikeen tee mitään, vaan just joka toinen päivä kattoo tuplaantuuko arvo.
Ei tee, mut mulla on omasta takaa neljä "lähtöarvoa" aiemmista raskauksista ja luonnollisesti vertaan nyt sit niihin :bag: parista raskaudesta seurattiin myös tuplaantumista, mut eihän sekään mitään taannut :sorry:
 
Ootteko huomannu, että tarvitaan enää vähän reilu 100 viestiä salaisiin?:smiley-bounce013
 
Takaisin
Top