Himot ja ällötykset

Höttöiset vehnäsämpylät, joiden välissä vähintään pari viipaletta juustoa (onneksi mies toi kaupasta). Harmi, että näistä jää nälkä. Valio Eila Kreikkalainen juotava jogurtti Mango-Passion (mies toi kaupasta vadelma-granaattiomenaa, joka on liian makeaa) on myös ihan sikahyvää.
 
Mä oon syönyt jäätelöä melkein joka päivä. Syön terveellisesti ja monipuolisesti, mutta sit sen päälle kans vähän herkkuja. Painonnousu on taas pysähtynyt, joten olen vasta yhden kilon plussalla lähtötilanteesta. Tajuan kyllä, että olisi muitakin syitä rajoittaa herkuttelua, mutta aika usein se unohtuu. Mua hämmentää se, että syön mielestäni enemmän kuin koskaan, enkä ilman raskautta voisi herkutella näin paljon lihomatta. Yritän kuitenkin muistaa herkkujen yhteydessä napsaista myös vähän pähkinöitä tasoittaakseni verensokeripiikkejä.

Uusi, lähes sallittu himo: mansikat ja vuohengouda. Söisin mieluiten mansikoita ja brietä, mutta tuokin on yllättävän hyvä yhdistelmä. Rasvaa siinä juustossa toki on, eikä tuo olisi mulle ilman raskautta kovin sallittua kolesteroliarvojen vuoksi.
 
Hassun eri tavalla käyttäytyvät kropat. Minä voin normaalisti herkutella huolettomasti ja paino ei siitä juuri hetkahtele. Raskausaikana taas kaikki kertyy kroppaan, vaikka syön normaalia vähemmän. Toki viime aikoina en ole jaksanut välittää ja olen syönyt herkkuja, kun ne ovat vain niin hyviä. :joyful:
 
Juu miulla normaalisti kertyy jos vaan katonki herkkuja.. Ja nyt raskaana kahta kauheemmin :D
 
Mulla sama, pelkkä suklaan kattominen poksauttaa selluliittipallon bebaan :D Mut huhh kuinka hyvää toi Classikin valkosuklaa-salmiakki puikkojäde on! Vahingossa tarttu kaupasta mukaan....
 
Mä olen aivan koukusaa siihen uuteen marianne-puikkkojätskiin... ah! Alko heti tekeen mieli ku kirjotin sen tähän.
 
Onko se verrattavissa edesmenneeseen marianne tuuttiin? Olen harmitellut sen poistumista valikoimista. :sad001
 
Se Marianne puikko on aivan huippu! Ja twister ja Turkin pippuri ja tiikerituutti ja valkosuklaa-kuningatar tuutti ja ja ja..:smiley-ashamed005 miten niin muka jäätelö(kin) persouttaa?:rolleyes:

tänään oli iltapalaksi köyhiä ritareita ja kuningatar smoothieta ja Olipa vaan hyvää!
 
Turkin pippuri, pingviini lakutuutti, minttu puffet ja solero on mun ehdottomat suosikit. Voih jäätelö, mutta nyt olen päättänyt pääosin tänä kesänä yrittää keskittyä kuitenkin mehujäihin...
 
Turkin pippuri, pingviini lakutuutti, minttu puffet ja solero on mun ehdottomat suosikit. Voih jäätelö, mutta nyt olen päättänyt pääosin tänä kesänä yrittää keskittyä kuitenkin mehujäihin...

Hyviä uutisia Viveka (ja minä :grin), Solerossa on tämän jutun mukaan kaloreita vain vähän enemmän, kuin jossain mehujäissä: http://www.iltasanomat.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000001177126.html

Valitettavasti Magnum Classic on sitten siellä toisessa päässä. :rolleyes:
 
Himot: kaikki jäde: rommirusina, cookie dough, Ainot, Ben&Jerryt, Kolmen kaveruksen jäde, Lidlin jäde ja yllättävästi Pirkan mansikkatuutti
 
Takaisin
Top