Himot ja ällötykset

Mandariinit ja mansikat!!
Mandariineja voi himon yllättäessä mennä kilo yhdeltä istumalta, siis niin kauan kunnes tulee paha olo:hungover:
Ja tänään töistä oli ajettava suoraan snägärille ostaa makkaraperunat:p
 
Minulla on käsittämättömästi joinain päivinä ihan jäätävä nälkä ja toisina ei yhtään. Ja ihan samanlaisista esim. työpäivistä samantyyppisillä ruuilla on puhe.
 
Mulla kans tota ruokahalun vaihtelua, on päiviä kun edes kaks kertaa syöminen on työn takana ja sit on näitä mussutimussuti 24/7 päiviä. Paino nousee hyvin kuitenkin, eli jotain tulee selvästi syötyä o.O
 
Öh. Nyt meni 200 g vaahtokarkkeja. :oops: Muutama vuosi sitten tuollaiset karkkimäärät olivat ihan tavallisia, mutta eipä ole vähään aikaan tullut vedettyä. En usko, että tekee hyvää kenellekään, mutta eipä tuolle enää mitään voi.
 
Mulla oli alkuun kamala kinkun himo, olisin maksanut maltaita joulukinkusta. Onneksi en alkanut paistamaan, olisi mennyt varmaan koko kinkku yhdeltä istumalta. Herkkukurkkuja kaveriksi. Sen jälkeen tuli kirpeet karkit nyt on onneksi tasaantunut. Mutta kun täältä näitä lukee niin kyllä varmasti hamppari uppoisi. :wink
 
Lämpimien kelien tultua tuo jädehimo alkaa nostaa päätään. Maistoin uutta appelsiinin makusta Puffettia ja voi ei mitä herkkua. Niillä ahmin itteni varmaan kesäkuntoon tässä tulevien kuukausien aikana. :eek:
 
Mä en oo kuullukkaa tuommosesta puffetista! Pitää käydä ratsaa jätskiosasto samalla ku haen koululaisen! :D ja se uus marianne puikko jäätelö on kans aivan ihanaa!
 
Pakko saada JÄÄTELÖÄ! Toivon, että tää jätskihimo on tätä alkukesän huumaa, koska joudun ihan tietoisesti rajottamaan tätä jäätelön syöntiä. Tällä hetkellä tuntuu, että mä projisoin kaikki kielletyt ruoka-aineet jäätelöön :p Onneks "kohta" alkaa mansikka-aika, niitäkin tehny jo monta viikkoa mieli. Se on sentään pari astetta terveellisempi addiktio!
 
Mulla on taas semmonen kausi että vois syyä mitä tahansa ja millon tahansa! Toivottavasti ei jatku kauaa..:eek:
 
Miulla on nyt ollu semmonen "ai pitäiskö välillä syödäkkin?!" -kausi. Nytkin (näköjään) maha kurnii ja yli 4h edellisestä ateriasta. Mut kun on niin paljon muuta tekemistä :rolleyes:
 
Mun ei tee mitään muuta mieli kuin sokeriherkkuja. Kunnon ruoka ei tällä hetkellä maistuisi lainkaan. Onneksi painoa ei ole tullut paljoa, vaikka vapun aikaan söin mm 7 munkkia Tulee vaan syyllinen olo, kun aina herkuttelun jälkeen alkaa vatsassa potkiminen :/
 
Onneks on teitä muitaki jädehimoisia! Erehdyin ostamaan pakastimeen jäätelöpaketin ja se polttelee kyllä koko ajan. Täytyy yrittää syödä hedelmiä jätskin sijasta. Ens viikolla neuvola ja pelottaa jo valmiiks, että millasta lukua vaaka näyttää. :/
 
Mua himottaa tällä hetkellä tuore ananas ja mansikat,:rolleyes: onneks on pysynyt terveellisinä nää himot, vaikka välillä on ollu sellasii "pakko saada suklaata/jotain makeeta" mut painoo on onneks tullu "vaan" maltilliset 3,5kg lähtöpainoon lisää:happy:
 
Takaisin
Top