Heinäkuun hulinat

mabness: erikoosliiviliikkeistä löytyy J hin asti. Sokoksella on myös joskus. Freya merkki on mun ehdoton lemppari. NettikAupat on muuten hyviä paitsi kun on pakko sovittaa niin montaa ennen kun löytyy sopivat.. Huokaus, iso huokaus... :)
 
Myötätunnot teille isotissisille!

Normisti A-kuppisena on kyllä mukavaa, että nyt on oikeat tissit (C) :happy112
 
tulipa viime yönä pidettyä miehelle pieni infotilaisuus suppareista, yhtäkkiä tuli tunne et mun on pakko selittää sille suppareista et niit on kahenlaisia jne. yöllä siksi että esikko nukku ja se on ainoa mahollisuus puhua kahen kesken, lisäks se tunne tuli vaa yhtäkkiä että pakko kertoa näit juttui ettei se ala ihmetteleen ja säikähtään jos vatsa menee kivikovaks just ku hänen käsi on vatsalla ja ettei se väärää aikaa ala huolestumaa. no ensireaktio oli et "mä hoidan kokkaamisen ja kaiken sä et saa tehä mitää ettei vauvalle käy mitää" olin sit et ei mul ol suppareita eli ei hätää voin iha normaalist puuhastella tässä mut jos tulee ni pitää levätä ja harkkasupparit on vaarattomia mut ne kivuliaat aiheuttaa paikkojen kypsymistä ja sit pitää tarkastuttaa tilanne ja voipi tulla vuodelepokomennus. lopulta sille meni perille ja ymmärs hyvin että halusin kertoo näist että se osaa sit reagoida oikein eikä ala panikoimaa turhaan. mut olo kyllä keveni ku sai selitettyä tuon hänelle ku hän on nähny mulla ainoastaa sillo supparei ku tullu keskenmeno ni parempi valistaa ajoissa :)

mulla on normist B, en tiä oisko peräti nytte C ehkä ehkä ei, pitää kokeilla vanhoi liivei ku viimeaikoina ku kotona oon lähinnä ni en ees pidä niitä enkä liikenteessäkään ku tääl on niin turkasen kuuma että ne vaa hikoaa sit.
 
Mimael: Itse olen aina Change:sta käyny hakemasa kun siellä on niin hyvä palvelu :)
 
Tuntuu, että mulla ei tapahdu raskaudessa nyt juuri mitään. Olen käynyt lukemassa teidän kuulumisia, mutta itsellä ei ole mistä kirjoittaa. Neuvola vasta ensi kuussa, ultra vasta ensi kuussa, istukka edessä joten liikkeitä ei oikeastaan tunnu. Välillä jo mietin kaikki kauhuskenaariot läpi kohtukuolemista alkaen.... olipas positiivista... :grin

Onkohan tämä nyt sitten se kuuluista keskiraskauden vaihe,,, josta pitäisi nauttia :happy
 
Ai nii unohtui. Olen iloinen tissien kasvusta, normaalisti b on nyt c! Jotakin hyvää siis löytyi :wink

Tsemppiä isojen varustusten kanssa!
 
Mulla on vähän samanlainen tilanne, kun sulla LiLLY. Välillä ihan unohdan, että olen raskaana ja sit tuo massu muistuttaa siitä, kun oon vähän kömpelö sen kanssa. Töissä joutuu paljon nosteleen jne. ja ennen esim. nostin maitolaatikot mahaa vasten, et sain ne korkeelle nostettua, ni eipä nyt onnistukaan! Samaten kyykkyyn meno on jo aika hankalaa ja jos tipahtaa vaikka 10 senttiä lattialle, ni antaa mennä vaan... En jaksa ihan joka asian takia kyykkäillä, ainakaan jos housuntaskuissa on jotain, kun se painaa ikävästi massua. Mulla on muuten töissä vieläkin sellanen kuminauhaviritelmä housuissa, kun en ole vieläkään saanut mammahousuja vaikka ne tilattiin jo kaksi viikkoa sitten. Täytyy aina välillä tarkistaa, että paita on kunnolla edessä, ettei vaan vilahda jotain pikkareita sieltä...
 
kävin sovittelemassa mekkoja juhliin niin itkuhan sielä sovituskopissa tuli,mikään ei istunut ja pylly oli iso ja maha läski roikkuu vauvamahan päällä,voi että olen ruma ja lihava..:smiley-angry017.en ostanu mitään!ja huomenna ois ne juhlat:cwm21..
ja muutenkaa mulla ei oo enää yhtää housuja jotka mahtuu päälle,tai jos mahtuu niin puristaa mahasta tosi ilkeesti..nyt on niinku niin masis olo..:crybaby2
 
Mimael, mä niin symppaan sua! Ittelläni on E-kupit, en nyt oo ihan varma onko ne edes kasvaneet tän raskauden takia, kun ihan tarpeeks isot on olleet jo ennestäänkin. Aina mulla on ollu sellainen tunne, etten mahdu liiveihini ja kyllä mäkin oon jo vuosia miettinyt pienennysleikkausta. Mullekin joku gynekologi sanoi joskus, että kannattaa tehdä lapset ensin. Mun yks kaveri kävi pienennyttämässä rintansa viime talvena ja on nyt NIIIIN tyytyväinen! :)

Ja Jolianna: tiedän myös miltä susta tuntuu... Mäki eilen satuin vilkaseen itseäni peilistä, kun retkotin tuolilla yöpuku päällä ja olin niin epäseksikkään näköinen, että itkuhan siinä tuli. Muuten kyllä tykkään masustani ja siitä että se kasvaa, mutta välillä näköjään tulee näitä masennuskohtauksia...
 
Itsellä kasvaneet D-kupista G-kuppiin asti, ja nyt tuntuu että alkaa nämäkin olla pieniä. Changesta oon käynyt liivejä hakemassa kun reippaasti valikoimaa isommissakin kupeissa ja mukava henkilökunta.
 
Rv 18+5 ja puhtia, kuin pienessä kylässä. Energiaa riittää vaikka mihin, kun aurinko paistaa ja on lämmin!!
Enpä muista, milloin olisin saanut näin paljon aikaiseksi, kuin tällä kesälomalla. Vielä pitäisi matot pestä ja opettaa keskimmäinen ajamaan pyörällä ilman appareita.
Tiedossa on vielä myös kanin astutusta, joten tälle kesälle on vielä pupun poikasiakin luvassa.
Olen niiiiin pitkästä aikaa tosi onnellinen :Heartred Mä olin jo unohtanut miltä se tuntuu..
Olen tainnut kevään ja alkukesän olla oikea hirviöäiti-ja puoliso :/
Toivottavasti tämä boogie jatkuisi pitkään!
Nyt lähden vielä yöuinnille, ennen kuin painun pehkuihin näkemään erittäin omituisia unia :wink



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mullakin on puhtia, mutta se loppuu aina lyhyeen, kun alkaa pyörryttää ja tulee huono olo... On sen verran alhainen verenpaine ja hemoglobiiniarvot oli alhaiset alunalkaen, joten oon syöny lisärautaa ekasta neuvolakäynnistä lähtien. Lisäksi mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, niin sekin vaikuttaa varmaan, vaikka arvot onkin olleet siltäosin kunnossa. Täytyy myös muistaa juoda vettä tarpeeksi näillä helteillä, ettei iske auringonpistos.
Olisi kyllä ihanaa saada aikaiseksi kaikenlaista puutarhassakin nyt, kun vielä ehtii. Ensi kesänä voi olla täysin uudet kuviot :)
 
Painoa täällä on kertynyt rv 16+1: 2, 5 kg. On kyllä ihanaa seurata kun massu ja tissit kasvaa:) itselläni ei ikinä ole ollut kunnollista rinta varustusta vaan aikaisemmin oon lähes kärsinyt pienestä varustelusta. Mutta nyt on ihanaa kun tuntee vihdoinkin olevansa naisellinen:)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
tissit senku jatkaa kasvuaan-c-d oli aikasemmin,riippuen mallista..ja nyt e kupit on jo niin että yli tursuaa..tissien iho on niin kiiltävää että kohta voi peilailla niistä..eli oletettavissa mukavasti lisäää arpia..
 
Terveisiä muuttokaaoksen keskeltä. Pinna niin kireellä kun voi olla ja kaikki vituttaa.
 
Onko kenelläkään muulla alkanut jo tulee harjoitussupistuksia?
Töissä kun käy niin tuntuu ettei mitään ehdi kotona tekemään ja koko ajan pitäisi muutenkin olla menossa..plaah. Tänään menossa rv 19+2 ja kohta pääsee varaamaan ajan rakenneultraan :) Potkutkin tuntee jo masun päältä :Heartred
Joillakin vanhuksilla on muuten todella tarkka silmä; eräskin mummu oli sanonut työkaverilleni että "oletkos kattonu tuota meidän uutta tyttöä, se ihan varmasti odottaa lasta. Kyllä vanhat silmät vielä huomaa" Olin siis vasta alottanu uudessa työpaikassa ja raskaus oli ihan alussa eli ei voinut mahasta päätellä :D



Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app
 
Vielä tuli mieleen, että mihin mennessä istukan pitää siirtyä tuosta edestä pois etteivät tee sektiota?

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app
 
Juu, siis etinen istukka on se riski-istukka joka on kohdun suulla tai osittain suulla. Edessä oleva istukka on kohdun etuseinässä oleva, se ei haittaa muutaku liikkeiden tuntemista.
 
Takaisin
Top