Heinäkuun hulinat

Gatusa

Seurustelun sensei
Nyt kun heinäkuu on käynnissä niin ajattelin että vois aloittaa tälle kuulle ketjun kans sit :) Eli sana vapaa ja kaikesta höpötellään.
 
Hitsi kun aika menee nopeesti! Nyt vasta jotenkin tajusin, että on heinäkuu. :wink
5 kuukautta jäljellä!!!
 
Paljos porukoilla on tullut lisäkiloja?

Kävin vaa'alla ja totesin että uus kymppi korkattu. Kiloja tähän asti tullut +4kg. Rv 18+5.
 
-1kg, mutta vielähän noita ehtii kertyä..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulle on tullut jo 4kg :sad001 Apuuuaa! En vaan tässäkään raskaudessa pysty pitämään syömisiä kurissa. Mulla on joka raskaudessa tullut 18-20kg mutta on aina lähtenytkin, kun ruokahalu ja elämä muutenkin taas normalisoituu :wink Olen vaan aina unelmoinut etten paisuis muuten ku vatsan kohdalta, mut raskaana mulla ei ole minkäänlaista itsekuria

 
ööh mä olen 14 + 3 ja sellainen +1-2kg tullut. Rintojen kasvua vielä odotan innolla hahah
 
Mulle on myös tullut kotivaa´an mukaan noin 2kiloa. MIkä on ihan jees, menossa nyt 14+6. Edellisessä raskaudessa tuli 21kiloa ja niitä on vielä 8 jäljellä. Josko nyt onnistuisin pitämään kilot vähän pienempinä? Jos noin puolella tuosta pääsisi niin olisin tosi tyytyväinen, mutta olen päättänyt, että en stressaa asian kanssa!
 
Niin se aika menee :) Täällä menossa 17+1. Ja enää ei pitkä aika rakanneultraan. Ensimmäinen lomaviikko takana ja joka ikinen päivä on satanut vettä! Huoh! Nyt se kesä ja oikeasti lämpimät ilmat! Siis sellaiset että tarkenee lyhyissä vaatteissa, vaikkei paistaisi.
Vähän meinaa tympiä, kun yhtä syksyä ollut viimeiset 9kk :/
Tympii jo koko perhettä kun kuravaatetta saa edelleen vetää joka herran päivä päälle. Ja se niitten peseminen ja kuivattaminen..
Lapset menee tänään yökylään ja mä rupean rakentamaan kaneille talveksi uutta ulkohäkkiä. Pääsee lapionvarteen heilumaan, kun se täytyy kaivaa maahan puolen metrin syvyyteen 6 neliön alueelta. Täytyy tehdä rauhallisesti ja pitää taukoja :)

Ihanaa, sunnuntaina laivalle seisovaan pöytään :) Aijon kyllä syödä sydämeni kyllyydestä, enkä mieti yhtään määriä. Harmi vaan, kun mahaan mahtuu nykyään niin vähän ruokaa :/ mutta pääasia, että pääsee hetkeksi kotiympyröistä. On taas mennyt monta kuukautta ettei ole juuri tullut käytyä lähikauppaa kauempana..
Oletteko tehnyt vauvalle jo hankintoja?
Mä olen netistä ostanut pieniä 50cm vaatteita, jos on sattunut kohdalle. Hokasin just, että kaikki on sinertävää, vihreää tai ruskeaa. En osaa yhtään edes katsoa tytölle mitään.. Mutta käyhän nuo värit tytöllekin. En toisaalta edes keksi yhtään hyvää tytön nimeä, vaikka kuinka miettisin.. Enne kenties?.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulle on tullut 2kg lisää. Nyt on rv 15+5. Musta tuntuu kans siltä, että poika sieltä kumminkin tulee. Mieheni uskoo, että tyttö. No ehkä se rakenneultrassa selviää! Olisi ihan kiva tietää etukäteen, kun niin moni ystävä on antamassa lastenvaatteita ja muuta tavaraa meille. Mitään ei olla vielä uskallettu ottaa vastaan. Oon vähän taikauskoinen sen suhteen ja kuvittelen, että tuo huonoa onnea jos liikaa valmistautuu etukäteen.
 
Mulla oli - 2kg viime neuvolassa, nyt rv 16. Saas nähä miten paino tässä raskaudessa nousee kun vuos sitte nous päälle 20kg

Sent from my GT-I9070 using Vau Foorumi mobile app
 
+5 kg /rv 17+1
Ihmettelen vaan mihin se paino on mennyt kun mahan kasvu on mielestäni säälittävän vähäistä ja odotan kokoajan koska se oikea vauvamasu tulee :schoked025
 
mulle tullu +2kg ja nyt 14+6,ensin kauhuistuin mutta katoin vanhoja äippä kortteja niin tismalleen samoissa mennään ku muissakin raskauksissa..mutta sitä kyllä ihmettelen kun en ole syöny mitään hyvää vain pellkkiä ruokia ja aika niukasti...ainoa muutos minkä huomaan on että mitkään housut ei mahdu päälle...pitäis vissiin äippä housuja käydä bongailemassa jostain...vaikka en ole niitä koskaan aikasemminkaan ostanut ku vasta rakenne ultran jälkeen kun saa taas ns varmistuksen että todella tila on tämä...
odotan kanssa aika paljon että milloin se masu alkaa näkymään kunnolla,jonkin verran on ylimäärästä sitä häiritsemässä mutta silti,tahtoo jo sen masun vaikkakin sitä masua sitten riittää jase vaan kasvaa ja kasvaa kun se sieltä ensin esiin nousee...
 
Mulla vähän höhlä tilanne, kun tavan housut puristaa älyttömästi, mutta äipät on ihan liian väljiä..
Tulis lämpö, niinvois käyttää trikoohameita ja toppeja yms.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
miule ei ole tullut yhtään. Huomenna alkaa 18. viikko. Tosin aivan jumalaton vatta on jo ja istuma-asentoja pitää katsella + ettei vaatteet mahdu päälle. On ollut muuten ihana katsella teidän vattakuvia, vaikken itse ole vielä uskaltautunut.

Pitääpä muuten samalla avautua eilisestä, minua alkoi pyörryttämään päivällä. Huippas oikein kunnolla ja silmissä sumeni. Koko päivän näkymä oli kuin iltahämärässä. Kävin lääkärissä ja mistään ei mitään löytynyt. Sitten kerroin tästä pahoinvoinnista, ja vastaus tuli, että niin pitää ajatella positiivisesti ja tuo voi liittyä tuohon siun bulimiaan. Öööö, en ole työntänyt sormia kurkkuun kohta 3:n vuoteen ja silloin 3v sitten lopetin lääkityksen ja nyt miun pahoinvointi on bulimiajohdannainen eikä raskauspahoinvointia. Meinasin oikeesti sanoa pahasti. Ihan tahallani oikein edes autan, että oksentaisin joka v***n päivä.
 
Mulla on enää tasan kaksi mekkoa, jotka päällä raskaus ei näy! Ja vielä pitäis viikko pitää tää salassa töissä ennenku jään lomalle :help
 
Mulle ois tullut painoa n. 4kg neuvolan vaa´an mukaan, mutta uskon enemmän omaani kun punnitsen itseni joskus aamulla, ilman vaatteita ja tyhjällä vatsalla..tosin nyt en oo käynyt vähään aikaan vaa´assa ollenkaan.
 
Takaisin
Top