Heinäkuun hulinat

+3kg rv 14+5. Ja nyt alkaa väsymys ilmeisesti helpottaa, tänään meinaan lähteä hölkkälenkille jossa en ole käynyt yli 3:n kuukauteen! Pakko ainakin kokeilla, niin kova kaipuu on juoksemaan... Mikäli saan tuon rintavarustuksen pakattua... vanhat juoksuliivit tuskin enää päälle änähtää, uudet pitäis ostaa mutta onko niitä järkeä ostaa tässä vaiheessa jos nämä vielä tästä kovinkin turpoaa? Vai laittaisko jesarilla noi pakettiin :laughing025
 
Mulla oli viime neuvolassa -4.8kg ekasta neuvolakäynnistä,oon voinut niin huonosti koko raskauden että saan tarkasti katsoa että mitä sinne suuhun uskaltaa laittaa :) mutta eiköhän tuo tuosta nousemaan lähde kun vauvallekin alkaa painoa tulemaan :wink tänään rv 17+6


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulle tullu jotain +2,5 kiloa. Nyt menossa rv 18+4.

Sent from my LT26i using Vau Foorumi mobile app
 
Kannattaa kyllä sijoittaa tukeviin urheiluliiveihin Iituliina! Kyllähän ne aika hyvin jättää kasvunvaraa vaikka nyt jo ostaisitkin. Mä en pystyny ekassa raskaudessa juokseen ku meinas tulla p@#&@t housuun:wink. Nyt on sitte nilkat sökönä ettei voi juosta:sad001.
Mut siis mä ainaki suosittelen sijottaan nyt ihin liiveihin:) nehän menee sit hätätapauksessa tavis liivien sijastki ku varustus paisuu:wink

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
Kannattaa kyllä sijoittaa tukeviin urheiluliiveihin Iituliina! Kyllähän ne aika hyvin jättää kasvunvaraa vaikka nyt jo ostaisitkin. Mä en pystyny ekassa raskaudessa juokseen ku meinas tulla p@#&@t housuun:wink. Nyt on sitte nilkat sökönä ettei voi juosta:sad001.
Mut siis mä ainaki suosittelen sijottaan nyt ihin liiveihin:) nehän menee sit hätätapauksessa tavis liivien sijastki ku varustus paisuu:wink

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app

Joo, kyl on pakko käydä ostamas uudet, ei tullut juoksemisesta mitään... ellei pitänyt käsillä tissejä paikoillaan, joten luovutin 100:n metrin jälkeen :laughing025
 
Huomenna aukee festarikesä kun lähetää Turkuun vähä hurvittelemaan. Saas nähä millainen meininki on täysin selvinpäin :cool05 Rokrok!
 
Nostan hattua sekvinpäin festareille menijälle :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kyllä hymyilytti tuo Joliannan linkki :) Nuinhan se menee. Onneksi en ole enää niin nuori enkä odota ensimmäistä lasta, niin saan ehkä olla taputtelijoista paremmin erossa. Viimeksi niitä kyllä riitti, kun olen vielä kaupassa töissä. Ventovieraatkin ukkelit tuijotteli ja lässytti. Kyllä syletti se touhu! Onneksi pahin "räplääjä" oli niin vanha, että on jo kuopattu:rolleyes:
 
mulla ei ol onneks tuota ongelmaa ku lähinnä kotona oon ja jos jossai käyn ni se on korkeintaa lankaostoksilla, lääkärissä ja anoppilassa. eilen kerrottii anopille ja kälylle kumpi tulossa ja ovat todella onnellisia, nimikin kerrottiin jo.
 
Voi että, jokos sitä saadaan tietää sukupuoli. Näkyikö jo hyvin ultrassa, Gatusa?
 
meillä näky jo hyvin lilly kumpi on tulossa ja tyttöhän siellä on kuulemma inshaAllah. rv 15+5 oli eilen, lapset kuitenki kehittyy omaan tahtiin ni aina ei voi varmuudel sanoo mut tää mein neiti on niin selvä että minäki erotan kumpi on ku lääkäri otti kuvan jossa hän mittas jalkaa ja sukupuoli näky harvinaisen selvästi jo alhamdulillah. mies on onnesta ymmyrkäisenä ja ollaa jo kerrottu kaikille asianosasille :) nimiki on jo valmiina.
 
Huh hellettä! Ensin tulee räntää mun kesälomalla (tietenkin) ja nyt on jo melkein liian kuuma! Äsken leikkasin nurmikkoa, niin onneksi loppui bensa, meinasin nimittäin pyörtyä heti sen jälkeen. Ajellessa en huomannu kuinka väsyny olin. Kuitenkin työpäivän jälkeen tähän hommaan ryhdyin ja töissä on vaan jotain 16-18 astetta lämmintä...
 
sapiisakki jaksamista helteen keskelle täällä kans liian kuuma jo päivisin on sellai 40 ja siitä ylöspäin ni ainoastaa sisällä päivät ja illalla vasta ulos pistän nokkani ellei ol mentävä jonnee kuten huomenna postiin hakeen paketti.
 
Mua niin raivostuttaa tää tissien kasvu aina kun on raskaana.. muutenkin on mahdottoman kokoiset mutta niihin sentään löydän liivit erikoiskaupasta (tarvin J kupit..) mutta nyt ne taas on kasvanut eikä meinaa mahtua enää noihinkaan enkä tiedä mistä ihmeestä saan tarpeeksi suuria enään... ihan kauhea elämä tämmöisten kanssa, oon käynyt jo pari kertaa pienennysleikkauksen konsultoinnissa mutta kun raskaudet kannattaa käydä eka läpi niin sitten vasta kannattaa operoida.. mälsääääää!!!
 
Täällä alkoi muuttohulinat. Huomaan jo nyt pakatessa, että painavien laatikoiden kanssa ahkeroidessa alavatsaa alkaa kivistää. Huilata pitää usein. Saapi nähdä kuinka paljon pystyn ja uskallan olla avuksi.. :schocked028
 
Rv 15+6 ja painoa on tullu 3kg. Viime raskauden aikana painoa tuli 10kiloa lisää. Mulla menee aamusin vaatekaapilla ikuisuus kun etin päällemahtuvaa vaatetta. Äitiysvaatteet röklöttää mahan kohdalta vielä. Ärsyttävää!
 
Mimael: Mie niin symppaan sinnuu. Täälläkin on F:t normaalisti ja nyt pitäisi lähteä isompia metsästää. Itsellänikin on vaikeuksia löytää niin voin vain kuvitella mitä siula on.
 
Takaisin
Top