Heinäkuun höpötykset

On tää kyl toosi vaikee salata :) tänään töissä puhuttiin kaverinkaa kaikesta samalla ku siinä säädettiin niin hän kysyi että ollaanko miehen kanssa mietitty hankita lasta... ja menin sit vaikeeks ja myönsin et tulossa on jo mutta en oo kenellekkää töissä kertonu :)

Tää on muutes aika jännä miten maha sillai alkaa kasvaa pikkuhiljaa...mul aina ollu vähän mahaa mut oon aina saannu "piiloon" vedettyä sisään jos tarve...nyt ei mitään tapahu vaikka yritän...lempi farkut ei mee päälle eikä lempi hame...tuntuu et kaikki paidat kiristää... ei sillai ois väliä mut en haluis ihan vielä et kaikki töissä sais tietää...
 
Mulla on vaan kauhee stressi kun ne siskon häät on tuossa parin viikon päästä ja finnejä tuntuu olevan joka puolella. Tällä kelillä kun ei tahdo parantua vaan pahenee vaan ja tulehtuu.... ei malta olla puristelematta[:)] Pakkelia apuun......

insu: Mulla on ihan sama homma. Oon aina ollu suht hoikka, mut pömppis on silti aina löytynyt. Sen on voinut aina tarvittaessa vetää sisään, jota tein varmaan koko ajan ihan automaattisesti. Mutta nyt..... ei toivookaan että vois vetää mahaa sisään. Mulle ei mene enää omat farkut jalkaan, farkkuhameesta puhumattakaan. Piti käydä ostamassa yhdet mammafarkut ja yhdet mammacaprit pyöräilyä varten. Nyt on kyllä mukavat oltavat, eikä tunnu siltä että oot änkeytyny liian pieniin vaatteisiin[:D]  Yks kaveri jo silitteli mun mahaa.... tuntui oudolta[:)] Kyllä siis näkyy!!!

Viikonloppu meneekin festareilla hyviä bändejä kuunnellen[;)]
 
Hansulainen, saadaan sitten jännätä yhdessä tota ultrapäivää [:)] Kun samoissa raskausviikoissa mennään ja sama ultrapäiväkin, niin milloin sulla on seuraava neuvola? Mä kävin 21.7. ja seuraava on vasta 1.9... Tuntuu taas niin pitkältä tuo väli ja silloin on jo rv 15+ menossa..
 
[:)]HUOMENTA[:)]

MIMMU87:
Oletko muistanut totella neuvolatädin ohjeita [;)]?
Onko supparit pysyneet poissa?

OMAA: Mulla on nyt tullut myös parina iltana kipeitä suppareita,kun olen mennyt maate.
Mullahan tuli yhdessä raskaudessa myöskin kipeitä suppareita,mutta ne alkoivat "vasta" rv16.Silloin mulla pehmeni paikat aikaisessa vaiheessa ja gyne pelotteli,että vauva syntyy ihan liian aikaisin.No,kumminkin kaikki meni hyvin ja vauva syntyi ihan laskettuna aikana [:)].
Mutta kyllähän nämä kipeet supparit tässä vaiheessa pelottavat,koska raskaus on vielä niin alussa [&:]
Onneksi tiistaina on jo np-ultra [:)]

JIPPII..Lähdemmekin vasta huomenna aikaisin aamulla kohti Mikkeliä [:)][:)][:)][:)]
Tarvii pakata jotain "kivaa" matkalaukkuun,kun saamme KERRANKIN olla miehen kanssa kahden reissussa [8D][&o][8D][&o]
No,sunnuntaina jo tulemme takaisin,mutta onhan tuokin jo meille harvinaista herkkua/lomaa [;)]

VOIKAAHAN HYVIN [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 11+3
 
Huomenta kaikille!
 
Yönsäde, ihanaa reissua ja lomaa teille! Mäkin yrittäjänä tiedän että ne vapaat on kiven alla ja se yksikin vapaapäivä tuntuu mahtavalta [:)]
 
Tuntuisi olevan vilpoisempi aamu kuin eilen, mutta ei täällä ainakaan mitään sateita/ukkosmyrskyjä ole yön aikana riehunut.. Jos tänään sitten [:)]
 
Kivaa viikonloppua!!
 
Tipsi: Pistän paremmaksi, mulla seuraava neuvola vasta 17.9! Tosin neuvolatäti kehotti soittelemaan heti jos haluan jo aikasemmin päästä kuuntelemaan pikkusen sydämen jumputusta.

Möllykkä: Kättärillä sitten mahdollisesti nähdään ;)

Mä sain eilen aivan järkyttävän vollotuskohtauksen kun meidän auton jarrut on pitäny lähiaikoina aivan järkyttävää ulinaa. Auto kävi huollossa pari viikkoa sitten, mutta eilen illalla ääni tuli takaisin :( Tänään pitäisi lähteä ajamaan Savonlinnaan mutta en tiedä uskallanko tolla autolla lähteä. Itkin illalla ihan hysteerisesti ja miekkonen luuli että sille olen vihanen ja ilmeisesti se ainakin nyt sitten suuttui mulle vaikka yritin vakuuttaa etten sille vihanen oo. Ihania nämä hormonit....
 
Jännittää kovin, kun ensi to on se np-ulta aika. Kertaakaan en ole vielä kuullut pikkuisen sydänääniäkään. [:(] 
 
nonnii, mullekin tuli np-ultra-aika.[:)]
Se on ens keskiviikkona,silloin neuvolan mukaan viikkoja 11+5 mutta "oikeesti" 11+1,
no saapi nähä näkeekö sillon jo tarvittavan. Aion ainakin mennä, tahdon kattelemaan pikkuista.
Ja kattomaan onko kaikki ok.

Voi väsymys, koko ajan ¨haukotuttaa, ja pitäs suihkuun mennä ja piristyä,
olis tänään jos jonkunmoista juhlintaa eessä.[;)]
 
Viimeiset sanaset ennen "lommoo" [;)],

TIPSI: KIITOS!!
Aion todellakin tämän ainokaisen lomapäivän viettää täpöillä rinnoilla,vatsoilla sekä mielellä ja mesi kielellä [;)].Ja tietty nautin sonnin raivolla rakkaan mieheni seurasta [;)][:D][8D]
Heh..saapi nähdä,että "keretäänkö" me ollenkaan koko näyttelyyn..kröhöm [8D][&o][;)][:D]
Ihanaa viikonloppua sinullekin!!

OMAA: Jeps keps köps..aamulla startataan klo.5-6 matkaan.Mikkeliin täältä ajelee noin vähän rapiat 4 tuntia.Tietty matkaan kuluu enemmän aikaa,JOS meikäläinen välillä yrittää ujuttaa Ykää jonnekin toiseen pitäjään [;)].Noh,toivottavasti ei tarvitsisi huomenna ykäillä.Tänäänkin on jo tultua ykäiltyä tuttuun tapaan..

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!!!

Yönsäde ja Mini rv 11+3
 
Yönsäde:
Joo, oon yrittäny noudatella neuvoja, ja ei oo silleen suppaillukaan. [:)] Paitsi jos esim. nousee jotain jyrkkää mäkeä tai muuta, ni voi vähä nipistellä. Ainiin, löysinpä lopulta sen vitsin 9kk-lehen! [:D] Ei meinannu olla ku vaikeeta. Vantaalla ei ollu missään ja pari pikkukaupunkia kolusin läpi ennenku löyty Valintatalon hyllystä yksi kappale. [:D] Yhestä kaupasta ku kysyin, ni ne sano että heille tulee 1kpl sitä lehteä aina, ja seki tullu pari kuukautta sitte. Tosi iso levikkinen lehti. [:D] [:D] [:D] Ja oikein ihanaa reissua teille! <3  Nauttikaahan nyt todella, toivottavasti olet hyvinvoiva kun voit kerranki keskittyä vaan siihen omaan hyvinvointiin ja oloihin. [:)] Jospa pääsisit ukostaski nauttimaan sit täysillä. [;)] [8D] 
 
wastis ja Nra:
Ihanaa, pääsette ens viikolla kahtomaan omaa pikkusta. [:)] <3 Varmana on kaikki hyvin! Minäkään muuten en oo vielä kertaakaan kuullu sydänääniä?! [8|] [:-] Jospa seuraavassa neuvolassa parin viikon päästä. [:)]
 
Omaa:
Tänään tuli ystäväni Aamu-Ykä taas vierailulle. [:'(] [:-] Ei oo näkyny moneen viikkoon, lienenkö ollu nyt liian monta tuntia syömättä tms... No, ei kai se pahoinvointi voi enää täyspäiväsenä alkaa, jos kerta on ohite menny? [:)]
 
Nyt oon muuten ruvennu tuntemaan epämäärästä "naputtelua" tuolla alamasulla. [:)] [;)] <333 Kun vasta ensmäinen vaavi on tämä, ni en tietenkään voi olla varma tuntemusten alkuperästä, mutta jotenki se tuntuu nyt vaavin pikku hipsutuksilta. [:)] Ei todellakaan usein tunnu, mutta sillon tällön kun rauhottuu kuuntelemaan makuulle. <3 Aika ihanaa.
 
Hyviä vointeja mammoille, ihanaa ku ilmat alkaa viiletä ees vähäsen! [:)]
 
Nyt se helpotus tuli kun kertoi sukulaisille raskaudesta :) hyvinhän tuo meni ja ja ihan hyvä vastaanotto. Mutta kunha ny ekaks yks tuttava edes pääsee tuosta alkujärkytyksestä.
 
Moi moi!

täällä ois reissu heitetty. oli niiiiin kuuma reissata et piti tulla aikasemmin kotia mitä oli tarkotus. huono olo oli pitkin päivää eikä mitään jaksanu joten siin mieles meni penkin alle, mut pikku jätkä oli mielissään ku pääs puuhamaahan, nukkui teltassa ja oli kaikkee jännää. sehän se pääasia et laps oli tyytyväinen [:)]

huomena tulis sit se 12viikkoa täyteen!!! Jiihaa!! sit saa kertoo kaikille kirpusta...tai tuo esikko saa kertoo [:)]

eipä tänne muuta. ihanaa ku ilmat viilenee [:)]

peukut kaikille np ultraan meneville! me ainaki saatiin kuulla siellä sydän äänetkin [:)]
pahoittelut kaikille Ykän kanssa kamppaileville, mut eikös se kohta ala hellittään? ainaki toivottavasti!
oikein hyviä vointeja!!
seuraavaks tää oottaa et masu alkaa kasvaan [:D] illalla on turvoksissa ja aamulla täyden kusirakon takia pullottaa ala masu, mut niin ootan sitä "kiinteää" kunnon vauva masua enkä tätä löllykkää [:D][:D]
 
Voi hel*****, tänään tuli sitte vessassa kirkasta verta paperiin [&:] Ei toistaiseksi ole vuotanut lisää, eikä kipuja ollut, mutta hyvinkään sairaalan mukaan on varauduttava keskenmenoon [:(].. Päivystykseen en päässyt, koska tosiaan kipuja ei ole, mitä nyt pientä alaselkäkipua. Käskivät soitella jos kivut ja vuodot lisääntyvät. Nyt sitte mennää taas tunti kerrallaan ja katsotaan mihin tilanne johtaa [&o] 
 
 
 
mmj: Voi kurjuus. Mutta ehkäpä ne sanoo noin kaikille, koska ei ne voi suoraan sanoa kaiken olevan kunnossakaan. Oot varmaan menossa alkuviikosta kurkkaamaan onko kaikki ok? Toivon todella, että on pelkästään jotain ulkopuolista vuotoa eikä ole mitenkään vauvaan vaikuttanut.

Omaa: Ollaan oltu miehen kanssa pienellä lomamatkalla. Mikkelissä käytiin ja Punkaharjulla. Oli aika kokemus yöpyä teltassa, kun oli se ukkosmyrsky. Onneksi oltiin silloin Mikkelissä, kun siellä ei ainakaan ihan päälle iskenyt. Seuraavana päivänä, kun mentiin Punkaharjulle päin, oli myrskytuhot valtavat Mikkeli-Savonlinna-Punkaharju -välillä. Punkaharjun leirintäalueellakin oli kaatunut puita. Nyt sitten Lappeenrannassa miehen perheen mökillä vietettiin viime yö. Oli kyllä mukavaa ja rentoa viettää ihan kaksin aikaa kodin ulkopuolella. Tuli tarpeeseen. Monesti sitä aina mietittiin, että ens kesänä onkin jo sitten muksu mukana :) Oloja ei ole mulla pahemmin pidellyt, mitä nyt silloin vaan, jos meinaa syömisten välille jäädä liikaa aikaa. Tiistaina pitäisi mennä neuvolaan taas pitkästä aikaa. On neuvolalääkärin aika ja kuulemma ultrataan. Sitten np-ultra onkin jo perjantaina [:)]
 
mmj:
Toivottavasti kaikki on asukilla hyvin, jaksamista sinne ja haleja! <3

Cissi:
Ihana lomareissu ollu teillä. [:)] Onneks säily teltta ja asukit ehjänä tuulessa. [:D] Tosiaan sitä tulee ajateltua, että ens kesänä on jo pikkunen sitte mukana reissuilla. <3
 
Takaisin
Top