Heinäkuun höpötykset

Cissi84

Näppärä viestien naputtelija
Tammikuunmammat 2015
Kokeillaan toimisiko tämmöinen meillä täällä helmikuisissa [:)] Eli siis jos täällä kertoiltaisiin oloja, yms. niin ei paisu tuo helmivaavit tutuksi -kohta ylisuureksi tässä 9kk mittaa [;)] Mä oon tämmönen organisoija[8|]

Mulla on tää päivä mennyt kohtalaisesti. Töissä tosin meinasi norjan kieli tulla mieleen ennen ruokista, mutta onneksi sain syötyä ja siitä se fiilis helpottuikin. Eilen olin jo miettinyt, että pitää eväsleipää ottaa mukaan. No unohdin. Tänään ruokalasta otin sitten iltapäivää varten eväsleipää ja se oli kyllä fiksu veto. Melkein jouduin yhdelle työkaverille tänään kertomaan, kun oli niin huono olo ja olin sen kanssa menossa syömään (ettei se ihmettele, jos syöksyn ykää pidätellen vessaan). No en kertonu[:)]

Ajelin kotiin ja nukuin päikkärit. Nyt taas etoo, mut mitäpä en syönyt ennen unia. Kohta ruokaa mahaan, niin on taas varmasti parempi. Meidän piti tänään maalata taloa, mutta odotellaan Helsingin tulvia myös tänne Hyvinkäälle. Jäi siis maalaukset toiseen hetkeen.

Ai niin, viime yönä näin tosi ahdistavaa unta, että keskenmeno tulisi. Heräilin vähän väliä ja uni vaan jatkui. Voitte uskoa, mikä helpotuksen tunne oli aamulla, kun tajusi, että kaikki onkin hyvin.
 
Hyvä idea tämä että laitetaan nämä yleiset pölinät erikseen. Kiitos Cissi84 kun jaksoit puuhastella tän tänne.
 
Mulla oli muutama päivä tässä ihan kurjaa kun jotenkin mä masennuin niin siitä meidän neuvolakäynnistä sitten kuitenkin. Vaikka päätin etten välitä mutta siitä vaan jäi niin p*ska maku suuhun että masensihan se tässä "herkkyystilassa". Pari päivää sitten märehdin itsekseni että pieleenhän tämä nyt sitten jotenkin menee mutta eilen otin itseäni niskasta kiinni ja nyt oon taas entiselläni. Mutta oli kyllä hurja huomata kun pari päivää meni ihan sumussa ja jotenkin oli niin masis ettei mitään jaksanu/huvittanu tehä. Ukkokin jo huolestui kun mä en tosiaan yleensä oo tollainen. No mutta onneksi pääsin siitä yli ja nyt porskutellaan iloisesti taas eteenpäin. Innolla odotan sitä ultraa joka on elokuun alussa että mitä siellä näkyy. Ja jos kaikki on hyvin siellä niin sitten ehkä uskalletaan jo muutamille kertoakin. Ja tosiaan mulla tää turvotus on ihan hirveetä niin pelkään koko ajan että "jään kiinni" tämän kumpuni kanssa jollekin.[:)] Mutta onneksi on kesäaika ja meillä loma vasta elokuussa niin toivon kovasti että selvitään sinne asti ilman että kukaan huomaa mitään. Sitten syyskuussa ei niin haittaa jos töissä joku huomaisikin.
 
Mutta ihanaa viikonloppua kaikille! Helteistä huolimatta. [:D]
 
HUOMENTA HUOMENTA,

CISSI84: Jess..sinä teit tämän [;)][:)]
KIITOS,kun jaksoit ja viitsit!!!Tämä on hyvä idea [:)]

OMAA: Mitäs tänne..ei viitti joka päivä samoja valituksia tänne laittaa [;)][:D]
Aamulla vedin jo tyhjällä vatsalla vaahtoa pönttöön [:'(]..no,nyt on melkein siedetttävä olotila.Mutta kohta se todella huono olo tästä taas lähtee..
Eilen mulla tuli todella kova viiltävä kipukohtaus tuonne oikealle ihan alavatsalle [&:]
Se kesti about 10 sekunttia ja levisi navan korkeulle saakka..ei kiva.

Heh..Eilen meidän kaksi kissanpoikaa kiipesi luumupuuhun.Kauhee huuto oli,kun eivät uskaltaneet tulla alas sieltä [:D].No,heidän mamma sitten kiipesi puuhun ja opasti heidät alas [:D].Aika viisaita otuksia nuo katit ovatkin..yllätyin oikein.

Jeps köps höps..ulos ja hommiin.
VOIKAAHAN HYVIN [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 8+3
 
Heipä hei taas,
 
Anteeksi kanssasisaret, väsyin tuohon taulukon ylläpitoon, kun on olut muutenkin vähän veto pois. Onneksi saatiin jatkaja sille[:)]
 
SessyG: kuivaa, ei kyllä yhtään tee mieli nykyään mikä on aika epänormaali meikältä. Mies on muutenkin ollut se hiljaisempi osapuoli sillä saralla, niin eipä se oo sitä tuntunut haittaavan.
 
Yönsäde (ja muutkin), osaatko neuvoa, että onko nyt järjetöntä ottaa nyt kissanpentu? Kun sellainen on meille varattu, mutta kun puolet porukasta sanoo, ettei missäään nimessä kannata ottaa nyt, kun on riski saada se toksoplasmoosi... mitä sitä nyt uskoo, pitääkö se kissanpentu jättää ottamatta...
 
 
 
Möllimöykky: Ei se toksoplasmoosi ihan ilmasta tartu. [;)] Kunhan pyrit olemaan vaihtamatta itse kissanhiekkaa, tai jos vaihdat, niin muista hanskat ja käsienpesu/desinfiointi heti sen jälkeen!! Meillä on kissa ja mies siis vaihtaa hiekat. Kisu ei myöskään hirveästi saisi asustella sinun sängylläsi.

Mitä itselleni tulee mieleen on se "vaiva", mikä pikkukisusta on. Se ei ole mikään ihan pikkujuttu, kun ei ikinä voi tietää, minkälainen tyyppi se on. Saattaa pissiä ja kakkiakin kaikkialle muualle, kuin laatikkoon, repii tapetit, sohvat, matot jne. Vaatii huomiotakin aika paljon ja valvontaa. Pieni eläimenvauvahan sekin on! Minulla itselläkin on edelleen hirveä kissanpentukuume, mutta 50 neliön asunnossa on jo kissa ja koira ja siis minä, mies ja maha-asukki, joka sitten Helmikuussa (sormet ristiin) "muuttaa" tänne. Tilanpuute on meillä ainoa syy, miksi nyt uutta kissaa emme hanki.

[:)]
 
Oulun reissussa ollaan, enkä oo kahteen päivään ees yrjönny!! Jee! [:D] Kiitos Cissi tästä keskustelusta. [:)]

Möllimöykky:
Yleensä raskausaikana ei suositella otettavan elukoita, kun on niin paljon elämänmuutosta samalle aikaa. Ainakaan koiraa en missään nimessä ottais, kun se pentuvaihe vaatii niin hirveesti aikaa ja muuta. Kissa on sitte vähä eri juttu... Sehän se vissiin ois ainaki, että sinä et sais niitä hiekkoja vaihtaa sitte? Ja jos emo ja muut syntymäkodin kissat on sisäkissoja ja pentuakaan ei päästetä ulos, ni voiko se sitte saaha sen taudin? Minun on ainaki vaikea sanoa sulle tässä nyt yhtä vaihtoehtoa tuohon asiaan, mutta ite en varmaan tässä tilanteessa ottais uutta eläintä, ku on niin paljo uutta tulossa. [:)] Päätös ja elämäntilannehan on tietysti teijän oma, ja te sen paremmin tiiätte. [:)]

Yönsäde:
Minä luin ensin, että Mamma, eli sinä, oot kiivenny sinne puuhun hakemaan kissoja. [:D] Kunnon supermamma oisitkii, meinasin jo toppuutella kiipeilyintojas! [8D] [:D] No, onneks se et ollu sinä. [;)]

Jatkamme vierailua, hyvää vointia mammoloille! [:)]
 
PIKAA,

MÖLLIMÖYKKY: Mulla on ollut joka raskaudessa kissa,paitsi Esikon odotuksessa.
Ja itse olen aina kissanhiekat vaihtanut ja muutkin hoidot tehnyt.
Mun mielestä tuo toksoplasmoosi juttu on jotenkin niin hysteerinen juttu [;)]
Kumminkin kissoja on ollut iät ajat..
Multa ei ole ikinä otettu vasta-aine koetta,joten en yhtään tiedä,että olenko kyseisen taudin sairastanut tietämättäni [8|]??
Mutta uskoisin,että sen varmaan jo joskus olen sairastanut..tai sitten en [;)]

Mutta silloin kyllä kannattaa olla erityisen varovainen,jos ei ole ennen ollut kissojen kanssa tekemisessä!!
Eli jos sinulla ei ole ennen ollut kissoja,niin silloin sinun pitää olla varovainen kissojen eritteiden kanssa.
Kun vaihdat niiden kissanhiekan,niin käytä hanskoja.Ja vaihdon jälkeen pese vielä kädet hyvin!
Tai sitten annat miehesi vaihtaa kissanhiekan.

Tuon toksoplasmoosinhan voi saada muualtakin kuin kissoilta.Eli se voi tulla myös mullasta,jos kaivelee kasvismaita.Pesemättömistä vihanneksista ja kasviksista.
Eli kyllä raskausaikana saa olla varovaisempi vähän joka asiassa.
Esim.listeria tartuntakin on vaarallinen sikiölle,kun normaalille ihmiselle,joka ei ole raskaana,niin se ei ole vaarallinen.

Tsemppiä päätöksen tekoon..ei varmasti ole helppoa päättää!
Kissanpennut ovat ihania,mutta kyllähän niistä hommaakin on..niinkuin kaikista eläimistä..niin ja miehistä [;)][:D][:D]

Yönsäde ja Mini rv 8+3
 
Vielä pikaa,

MIMMU87: [:D][:D] Piristit sitten mun päivääni [:D][:D]
Ois se joo näky,jos minä kiipeisin pienehköön luumupuuhun [:D]
Sehän halkeisi kahtia heti koko puu [:D][:D]
Juu,kissojen mamma se sinne kiipesi ja auttoi pentunsa sieltä alas.
Mukavaa Oulun reissun jatkoa teille ja jippii,ettet ole oksentanut siellä ollenkaan [:)]

Yönsäde
 
Heissulivei!

Hiljaista on ollut kirjoittelut ja juttujen lukemiset meikäläisen pirtissä. Ei vaan jaksa. Milloinkohan tää väsymys loppuu? Oon niin puhki valvotuista öistä, että aina päivisin saadessani poikasen nukkumaan kaadun sohvalle ja vedän peiton korviin. Mun on pakko nukkua, kun en muuten tolpillani pysy. Ja toi rakas viholliseni pahoinvointi jaksaa edelleen mun viihdyttämistä. Nyt on kyllä hitusen helpompaa kuin edellisellä kerralla, mutta kyllä silti pahoinvointia on edelleen 24h. Tänään aamulla tuli ekan kerran kunnon kaariyrjöt suihkussa ollessani. Onneksi olin kaukaa viisas ja söin vain jogurttia ja mehukeittoa aamiaiseksi, niin oli sitten helppo oksentaa.

Vähänkö repesin äsken Adalmiksen terveysasemareissulle. [:D] Vai että sulla on vatsatauti, kun pahoinvointia on 24h. Buhahahahaa! Mulla oli sitten vuosi sitten 18 viikkoa kestävä vatsatauti. Miten joku terkka voi olla noin tietämätön? Olikohan se valeterkka, kun valelääkäreitäkin tulee aina silloin tällöin ilmi? [;)]

Kesäheinälläkin oli ilmeisesti ollut joku harjoittelija neuvolatätinä. Mistä noita oikein piisaa? Toivotaan, että sun oma täti olisi kokeneempi ja rennompi. Mun ekalla kerralla neuvolan täti suunnilleen kysyi, mitä kuuluu ja käynyt asioita yleisesti läpi. Sitten itse sai kysyä, jos joku asia jäi askarruttamaan.
Ja vai että ollaan me 3-kymppiset vanhoja?! Niin kai sitten...toinen jalka jo haudassa. [;)]
Kiva, että sulla alkaa mielipaha helpottaa!

Ja näköjään Pallomahallakin on ollut ongelmia terveysaseman suunnalla. Kylläpä olit saanut huonoa palvelua! Toivottavasti olet päässyt kuitenkin turvallisin mielin reissuun.

Asiloonia kyseli varhaisultrien hinnoista. Kannattaa soitella lääkärikeskuksiin ja kysellä sieltä tarkempia hintoja, koska hinnat vaihtelevat jonkin verran paikasta riippuen. Joskus sanovat kysyttäessä pelkän ultran hinnan, johon tulee päälle vielä lääkäripalkkiot ja toimistomaksu. Mehiläisessä kävin vuosi sitten ultrassa, mutta tarkkaa hintaa en muista. Muistaakseni pelkkä ultra maksoi jotain satasen korvilla. Viime viikolla kävin Dextrassa, kun muualle en saanut aikaa päivän varoitusajalla, ja pelkkä ultraus oli vähän reilut 80€ + lääkäri ja toimistokulut -> hintaa tuli n. 160€, josta sain kela-korvauksen.

Röllille onnittelut opiskelupaikasta! Pidä ihmeessä se paikka itselläsi ja pidä välivuosi. Mammaloman tai hoitovapaan takia ei ketään voi potkia koulusta pois. Ja kuten itse sanoitkin, noita asioita ehtii sitten tuumailla ajan kanssa kaikessa rauhassa.

Uusille palstalaisille tasapuolisesti tervetuloa! Hansulaiselle huikkaan vielä erikseen onnittelut raskaudesta! Toivotaan, että tällä kertaa pääset maaliviivan yli! <3

Yönsäteen sessygalluppiin voisin kommentoida, että meillä alkuraskauden aikana on toooodella hiljaista tuolla makuukammarin puolella, koska mun vaan ei yksinkertaisesti tee mieli. Miten on mahdollista, että ei tee mieli? En tiedä... Kun pahoinvoinnit loppuvat, niin sitten heilutellaan peittoja taas ahkerammin. Keskiraskaus oli viime kerralla villiä ja loppuraskaudessa sitten otettiin rauhallisemmin ja hellemmin, mutta kuitenkin suhteellisen usein.

Vai niin...nyt on näköjään poikasen ruoka-aika. Ihanaa viikonloppua ja hyvää vointia jokaiseen tupaan! Tämä tyttö pääsee huomenna vuorokauden minilomalle kylpylään ihan vain kaksistaan miehen kanssa. Ihan huippua! [:)]
 
heipparallaa!!!

odottaa 13.7 olevaa ultraa. huomaa että turvotus lähtenyt, kun vieläkin mahtuu housut jalkaan, iltaisin olen kyllä kuin pallokala. repäisykivut nivusten alueella on hirveitä, yöllä joutuu todella varovasti vaihtamaan kylkeä. söin tossa eilen illalla vesimelonia ja kävin kuudesti pissalla yöllä, alkoi vähän kyl ottaa päähän. ukko vei rakkauslomalle keskelle mettää pariksi päiväksi ja kyllä teki hyvää. onkohan nää mun tissit kipeenä helmikuuhun asti??? eilen ku sextailtiin niin tuli oikeesta maitoa, tosin ihan läpinäkyvää et niitä alkutippoja varmaan. kunhan ei ala enempää herumaan.
väsymys kyllä jo hellittänyt, mutta lomalla kun on niin kyllä päikkärit maistuu.

[:)][8D][;)][:D]
 
Kulta oli keksinyt minulle yllätyksen tänään.... tulin kotiin töistä ja hän kertoi, että oli tilannut minulle Vauva-lehden puoleksi vuodeksi (veli on lehtimyyjä). Ylpeellä ilmeellä lisäsi vielä, että mukana tulee vauvan lakanasetti[:D] Taitaahan se innostus jo näkyä miehessäkin, oikein liikutuin <3 Toiseksi kerrottakoon, että eilen illalla kävi taas sellainen varsin omituinen tunnepurkaus. Miehen kanssa heitettiin jotain huumoria ja mua rupes sit kauheesti naurattamaan, joka muuttui sitten yht äkkiä itkuksi. Mä vaan itkin enkä saanu sitä millään loppumaan. Enkä osaa vieläkään kertoo että miksi itkin! Mies lohdutteli ja mä vaan selitin etten tosiaankaan tiedä miksi itken. toinen itkukohtaus jo parin viikon sisällä[:D] Tosi mystisiä noi hormoonit...... Ensi maanantaina olisi sit se eka nauvola!!! jänniittää! Jos eivät ultraa niin sit menee puhelu yksityiselle. Viikonloppu meneekin ihan vaan lepäillessä kun on ollut koko viikon ihan rättipoikki. voispa vaan nukkua.....  Viim. ensi viikolla palailen taas purkamaan tunteita neuvolan jäljiltä[:D][:D]
 
Huomenta ja mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Cissi84, tää palsta oli hyvä idea tehdä, kiitos [:)]
 
Yönsäde, toivottavasti ei mitään vakavaa ollut tuo sinun kipukohtauksesi! Voi, teidän pikku misuja, onneksi mamma hoiti ne alas puusta [:D]
 
Möllimöykky, mielelläni minä tuota listaa päivittelen! Minä ainakin ottaisin kisunpennun [:)] Meillä katteja on kolme, ja mies hoitaa nyt hiekkalaatikon tyhjennyksen. Luulen että ei sitä tokson vaaraa ole kun muistaa hyvän käsihygienian.
 
Rölli, saitpas ihanan yllärin mieheltäsi [:)] Meillä ei tuleva isukki saanut eilen silmiään irti ultrakuvasta <3 Hyvä ettei tappelu tullut, kumpi saa katsoa [:D]
 
Tulipa viime yönä rampattua pissillä.. Kävin ainakin neljä kertaa (muistaakseni..), onkohan kohdussa kasvupyrähdys menossa [:D] Kerroinkin tuolla ultrauutisten puolella että masussani sykki sydän ja siellä meidän 13 millinen pieni asustelee. Ihanaa [:)] La hyppäs pari päivää eteenpäin. Ekan neuvola-ajankin sain puolentoista viikon päähän. On joku kesäsijainen, toivottavasti kuitenkin asiansa osaava..
 
HYVVEE LÖRTSYNDAAGIA,

HALIPOSSU: Sullakin siellä on sitten ympärivuorokautista pahoinvointia [&:]
Mulla on myös.Mulla on siis ollu joka raskaudessa tällaista.Ainoastaan,kun Esikoista odotin,niin ei ollut näin pahaa.Johtuko sitten siitä,että oli eka lapsi ja olin nuori,niin silloin jaksoi ihan erilailla?
Nyt kun on 4 alle 6-vuotiasta lasta ja työt,niin ei ole mitään mahdollisuuksia lepäillä silloin kun haluaa.
Mutta onneksi tämä ei kestä ikuisuutta..korkeintaan enään noin 32 viikkoa [;)][:D]
Jaksamisia sinulle [:)][:)].Sinullakin on siellä pieni lapsi hoidettavana.

RÖLLI: Ihanan söpösti oli sinun miehesi muistanut sinua [:)][:)][:)]
Toi on hyvä toi Vauva lehti [:)]..Mulle se on tullut jo monta vuotta!
Joskus ostan myös irtonumerona tuon 9kk lehden [:)]..tosin harvoin niitä sitten edes kerkeän lukaista..selata kylläkin sillain nopsaa [;)]

TIPSI: KIITOS [:)]
Eiköhän se kipukohtaus vain ollut ihan normaali repäisykipu [8|]..aika kipeeltä ja oudolta se tuntui eli ei ihan normaalilta repäisykivulta.Mutta kun ei enään ole mitään kipuja tullut,niin en ole huolissani [:)]
Teilläkin on kissoja [:)]
Joo,olin aika yllättänyt kissojen viisautta,kun todella hienosti kissojen mamma ensin yritti ottaa toisen kissanpennun niskasta kiinni,muttei onnistunut.Liekö jo liian isoja noi pennut kannettavaksi?No,sitten se töni niitä pentuja ja lähti itse alas puusta ja loppujen lopuksi pennut seurasivat mammaansa [:D]
JEE..SUUREMMOISET ULTRA-ONNITTELUT TEILLE [:)][:)][:)]
Ihanaa,että kaikki oli hyvin!!

OMAA: Hih..Eilen mulla oli maha kuin makkara..siis täysin TurboUrbo [:D]
Käytiin pikipäin lasten kanssa noutotilalla,jossa itse poimitaan mansikoita ja herneitä mukaan.Siellähän sitten tietysti saa syödä vatsansa täyteen niitä mansikoita ja herneitä [8D]
Meillä on itselläkin mansikkamaa,mutta se on niin hemmetin pieni,ettei sen sadosta tule kuin vihaiseksi [;)][:D]
No,kerättiin pari ämpärillistä mansikkaa ja herneitä pari pussillista.
Jeps..kyllä sitä sitten illalla kärvisteltiin ison vatsan kanssa ja mies parka kärvisteli enemmän kun emäntä haisi [:D]
Mutta oikeesti..noi mansikat on hyviä pahaan oloon [8D].

Mies lähti visakoivuja karsiin.Sit kun hän tulee hommista,niin lähden pienen pyöräilylenkin tekeen Esikoisen kanssa.Saas nähdä,että kuinka monta kertaa tarvii oksentaa tankojen ylitte?

IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 8+4
 
No minäkin taidan vähän höpötellä (lue valittaa..) [:)] ei oo taas hetkeen joutanut, kun työt väsyttää (ja raskaushormonit..)
Nooh.. Keskiviikkona säikähdin ihan kauheesti kun huomasin vessareissulla paperissa verta! Sellasta valkovuotoon sekoittunutta ihan oikeeta verta [:o] Onneks sen jälkeen sitä ei oo näkynyt.. pysyiskin vaan pois! Tiedä sit mistä johtuu...?
Jostain syystä mua on pyörryttänyt jo 4 päivää.. ihan kamalaa kun kokoajan heittää.. Tänään sit löi hartian ja niskat ihan jumiin, niin ettei työnteosta meinannu tulla mitään.. Mulla on tensio neck, joten se selittää nää.. (pyörrytyksenkin kai..) Vaikkakin kylllä huomasin et RR on laskenut siitä 120/76 --> 100/70, joten kai sekin vähän voi huiputtaa..? Nooh.. Sairastan jokatapauksessa huomisen ja vapaapäivät päälle kotosalla.. Yleensä tää kauhea niska/hartia jumi on asettunut burana/panadol/sirdalud coctaililla (pari päivää särkynappeja, yöksi sirdalud..) Mutta saas nähdä kauan joudun kituuttaan kun ei voi noita buranaa ja sirdaludeja käyttää [:(] voi voi..
Nooh nyt riittää itkuvirsi! [:D] Mulla on ruvennut vasta jo pömpöttään [:)] En pysy vetään vatsaa sisään silleen kun ennen.. Mut eiköhän tässä lie saa jokusen viikon poikineen ootella, et rupee silleen muillekkin näkymään..
Np-ultraankin tuli jo kutsu [:)] Se olis sit 4.8! Ihanaa nähdä pikkunen <3 Toivottavasti Köpillä olis yhä kaikki kunnossa silloin..

Ei muuta kun jaksamista tähän helteeseen teille kaikille Helmimasuille!!
 
Mukavaa ku te jaksatte kirjotella aina niin pitkiä tarinoita, niitä on mukava lukea!! [:)]

Tänään tuli ekat aamuYrjöt [:o][:-][&:] Ja ei varmaankaan ollu viimeset.. [:@]
Noi vatsavihlasut on kyl EiKivoja, mullakin on ollu niitä paljon useammin ku esikoisen kanssa, mistä lie johtuu.
Tosi nopeesti noi pikkuset alut kyllä kasvaa jos TIPSIN pikkunen on ollut 7+5 13mm ja meijän pikkunen oli 6+2 5,2mm. Iha Hurjia! <3

Käytiin tänään sitten Särkänniemessä, oli tosi mukava, vauhdikas ja kuuuuuma päivä!

Sulla RÖLLI taitaa olla varsin ihana mies! Ei meijän iskällä tulis mieleenkää.. Mutta ihana se on silti

Moi mOi!
 
rötkis villi veikkaus, mutta olisko sitä jos kroppa on vielä sekasin ja luulee että menkat alkaa?
Mulla tuli sillon tasan 4+0 pienet tipat verta, samana päivänä kun menkkojen piti alkaa.Nyt oon taas ootellut tuleeko tänäänki tipat kun on tasan 8+0. Kun kroppahan saattaa vielä hetken mennä kk-kierron mukaan.
Ihmisillähän on valemenkkojakin oletettujen menkkojen aikaan. Hyvä että loppui.

nopeasti vain kommentoin.
Nyt telkkarin ääreen->
 
RÖLLI: Ihana ylläri sulla [;)] Täällä kanssa meinasi eilen itku päästä kun yhtäkkiä huomasin että avokki selailee vauvojen/lasten kuvia netistä (harrastaa valokuvausta, mutta yleensä keskittyy ihan luontokuviin). Lopulta se vaan tokas että täytyy varmaan tehdä vähän ylitöitä että voi ostaa parhaan mahdollisen kameranputken tuollaisten kuvien ottoon [:D]
 
Ei ne miehet varmaan yleensä ole hirveän kiinnostuneita/innostuneita asiasta, ennenkun alkaa jotain konkreettista tapahtua. Tän viikon aikana mies on alkanut kysellä että "mitäs äidille kuuluu?" ja silitellä mun mahaa. Nyt se on siis hoksannu sen vaikka muutamat viikot plussaamisen jälkeen oli tosi mietteliäs ja hiljanen koko ajan. On näköjään saanu sisäistettyä nyt koko homman [:D] Tänäänkin aamulla kun herättiin, niin totesi vaan että "huomennahan on se neuvola..... jännittää vähäsen."

Hansulainen: kyllähän tollaset  miehen pienet kiinostuksen merkit, ja se et tietää että kyllä se mieskin sitä pikkusta ajattelee vaikka ei sitä koko ajan näytä, saa liikuttumaan. Se on vaan herttasta katottavaa[:)]

Tipsi: Mä odotan niin paljon sitä että nään pikkusen ekaa kertaa[:D] Nyt tuntuu että varmaan itku pääsee, pitää seurata mikä miehen reaktio tilanteessa on[:D] Ei varmaan saada silmiä irti kuvasta..... Ainiin, Mullakin on nyt alkanut tuo öinen vessassa ravaaminen. tuntuu et päivisinkin rakko täytyy ennätysvauhtia. Joten samaassa veneessä ollaan [:D]

Pepiluis: Odotahan vaan, kyllä se sunkin mies sut jossain vaiheessa jotenkin ylllättää. Silloin kun sitä vähiten osaat odottaa [;)]

Yönsäde: Pitää kyllä kattoo sitten puolen vuoden päästä mikä tilanne, jos vaikka jatkais sen lehden tilaamista. Odotan jo ensimmäisen numeron tippumista postiluukusta[:)]
 
HELLETTÄ HELLETTÄ,

RÖLLI: Sulle voi käydä kuten mullekin,että jäät koukkuun siihen Vauva lehteen [;)][:D]

SUKRIS: Tsemppiä huomiseen ultraan [:)]
Täällä odotetaan jännityksellä kuulumisia [;)]

Hei,tuli sellainen mieleen,että pitäisikö tuo meidän lista laittaa kanssa ihan erilliseen osioon?Eli Helmikuun helmille oma osio?Siitä olisi sitten aina helppo katsoa muiden tiedot ja lasketut ajat ym.jutut [;)]
Tämä nyt ei ollut mikään tärkeä juttu,mutta sellainen pieni ehdotelma [;)]
Eli oikeestaan tämä oli CISSI84:lle vinkki [;)][;)][:D]

OMAA: Tuli tuohon mies mukana raskaudessa ja synnytyksessä keskusteluun omat asiat mieleen [;)].Eli meillehän kun on tulossa jo kuudes lapsi eikä todellakaan voi olettaa,että mies olisi yhtä täpinöissään kuin Esikoisen aikana [;)].Mutta kumminkin minun mies on siitä ihana,että hän kyselee usein kuulumisia ja ennenkaikkea muistaa aina tarkkaan mun neuvola-ajat ja ennenkaikkea ultra-ajat [:)].Ja tosiaan ultriin hän haluaa ehdottomasti aina tulla mukaan [:)].Ja neuvolakäynnin jälkeen hän kyselee tarkkaan,että mitä siellä sanottiin.
Eli kyllä ne miehet voivat olla vielä ihania monien raskauksienkin jälkeen [;)]
Mutta ei siis minun mieheni mikään hössöttäjä ole..ONNEKSI!!Eli hän kyllä ajattelee minun tapaani myös nämä asiat maalaisjärjellä,ettei raskaus ole sairaus.Ja että raskaana ollessa saan tehdä ihan normaalisti esim.raskaita hommia,kuten muutenkin.Jos kyseessä olisi riskiraskaus,niin sittenhän tietysti suhtautuminen näihin asioihin olisi erilainen.
Minua ainakin ärsyttäisi,jos mies olisi sellainen,ettei antaisi esim.edes kantaa kauppakassia,kun on raskaana [:D]
Sellaisia tapauksia mulla on tässä ollut tuttavaperheissä ja heidän touhuaan olen vähän ihmetellyt [;)]

Hei,oletteko seurannut tilastoja Suomalaisten naisten tupakoinnista raskausaikana?
Suomalaisista naisista jopa 15% naisista polttaa tupakkia raskausaikana.Luku on samaa kuin 80-luvulla [&o]
Ruotsissa luku on vain 7%.

OMAA: Jeps,tänään on ollut vähän parempi olotila *koputtaa puutaan* [;)]
Välillä piti tulla viilentymään lasten kanssa sisälle.

VOIKAAHAN HYVIN [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 8+5
 
Yönsäde: [:)] Kiva oli piristää päivääsi! <3 Hyvä idea muuten, minäki haluan jonkun odotuslehden tänään kaupasta! [:)]

Rölli: Vauva-lehti on ihan huippu! Mulle tullu yli vuoden jo, vaikka ei oo vauvasta ollu tietookaan.  [:D] [8D] Tilaan aina yhen tietyn halvan jakson, se on muistaakseni 30e/eka vuosi. Sitte syksyllä lopetan sen kestotilauksen, ja kohta tulee taas uus samanlainen hullun halpa tarjous. [:D] Meillä mieskin lukee innoissaan Vauvaa, hoputtaa minua lukemaan nopeesti, että hänkin saa. [:D] Noista itku-nauru-kohtauksista. Mulla on noita ollu jo monta vuotta, jossain kierron tietyssä vaiheessa ilmeisesti. Yhesti yllätti koulun ruokajonossa. [:-] Vähä hävetti. [:D] Nyt on tässä raskausaikanaki muutaman kerran tullu. Ne on kyllä tosi ihmeellisiä. [8|]

Omaa: Tultiin viime yönä Oulun reissulta. Muutama kirpparivaate erehtyi mukaan, esim. halpa pikkuinen toppapuku. [:)] Käytiin eilen Oulussa uuen lastenkirpparin avajaisissa Limingantullissa, vinkkinä kaikille oululaisille. [;)] Lastentarvikeliikkeissäki käytiin vähä pyörimässä ja hakemassa ideoita. Inhoon tätä hullua hellettä, ei oo hyvä missään! Nukkuminenki on kamalaa... [&o] Ylihuomenna ois se np-ultra, alkaa jo jännittää aika pirusti! Toivottavasti  on Myttysellä kaikki hyvin. <3

Voikaahan mammat hyvin taas! [:)]
 
Takaisin
Top