Heinäkuun höpöttelyt

Tammikuulle mennään varmasti täälläkin. 21.1 laskettu aika ja suunniteltu sektio tulossa niin varmaankin vähän ennen sitä leikkaavat. Aiemmissa raskauksissa kun eivät ole omia aikojaan tulleet niin tuskin tämäkään :D
 
Saako kysyä annulii, pakko ei ole vastata, et miks sektio:) ?
 
Tääl kans toivotaan et tammikuulle päästäis kun laskettu on 31.12. Esikoinen synty 40+2 Toivotaan toivotaan :grin
 
Mulle on tullut siinä mielessä pesänrakennusvietti, että olen maalannut vauvan huoneen ja ostellut kirppareilta vaatteita ym. vauvalle. Olen siis alkanut pikkuhankintoja tekemään jo hyvällä vauhdilla. Isompia hankintoja (pinnasänky, rattaat) teen vasta sen jälkeen, jos/kun olen päässyt about 15 viikolle. Mun on helppo ostaa vaatteita, vaikka en tiedä sukupuolta, koska en tykkää vaaleanpunaisesta tai -sinisestä, vaan haluan lähinnä ruskeaa, keltaista ym. Joten ostamani vaatteet menee kummalle tahansa.
 
Saako kysyä annulii, pakko ei ole vastata, et miks sektio:) ?

Saa toki kysyä :) kaks aiempaa sektiota niin ei sen jälkeen enää alakautta saa synnyttää. Eka siis kiireellinen sektio ja toinen suunniteltu.
 
Kiva kun vastasit :) No juu onhan se tietysti ymmärrettävääkin tuossa tilanteessa, on varmasti turvallisempi vaihto-ehto :)
 
Me on miehen kanssa molemmat synnytty joulukuussa eikä oikeasti aloitettu yritystä siinä kierrossa jossa LA ois ollut joulukuussa. Ollaan traumatisoituneita :woot:
 
Kiva kun vastasit :) No juu onhan se tietysti ymmärrettävääkin tuossa tilanteessa, on varmasti turvallisempi vaihto-ehto :)

Jep, onhan nuo tullu silläkin tavalla maailmaan :D toki vähän harmittaa kun ei "oikeesti" oo koskaan päässy synnyttämään, mutta pääasia tietty se lopputulos :)
 
Täällä kans tuota pesän rakennus viettiä siinä mielessä et haluis kokoaja siivota ja et kaikki ois just eikä melkee sekä ihan hirvee hinku ois muuttaa uuteen asuntoo :rolleyes: haluisin maalata ja laittaa yhen huoneen vauvalle valmiiks mut saa nähä mitä tuun tekemää ku tekemättä on nii vaikee olla
 
Mäkin pohdin et ois mukavampi kun tammikuun puolella syntys, mut kai sitä voi kouluun mennessä harkita et menis vuoden -17 mukaisesti kouluun kun kai ne tarvittaessa tekee niitä koulukypsyys testejä ja joskus voi olla ihan hyväkin alottaa koulu vuotta myöhemmin. Käydäänköhän sillon eskaria 2 vuotta?? Toisaalta tiiän useammankin marraskuussa syntyneen jotka on ollu hyvinkin kypsiä kouluun lähtijöitä ja sit meitä joille on koulukypsyystestejä tehty ja aloitettu normi ikäisten mukana mut joille ois voinu olla hyötyä vuoden lykkäämisestä...
 
Jep, onhan nuo tullu silläkin tavalla maailmaan :D toki vähän harmittaa kun ei "oikeesti" oo koskaan päässy synnyttämään, mutta pääasia tietty se lopputulos :)
Mulla on kapee lantio niin eka meni 2 vrk vesien menosta kiireelliseen sektioon. Mä jännään et jos tää toka ois pieni siro vauva niin vois mahtua syntyyn. Vähän jää muakin vaivaamaan et jos jää synnytys kokematta mut onhan se palkinto tärkein synty miten tahansa!!
 
Mäkin toivon, että menis tammikuun puolelle, ei haittais vaikka helmikuulle asti. Pätkä on täysaikanen vasta 2.1, niin ihan sen puolesta. Ja joulu tai uusivuosi keskolassa ei oikein houkuttele.... Mä oon varmaan yksi niistä tosi harvoista odottajista, jotka toivoo että menis yliajalle :D Yliaikainen raskaus on vielä kokematta ja olis kiva nauttia (kärsiä!) ihan loppuun saakka kun tää on kuitenkin viimeinen vauva meille :Heartred
 
Zeni kieltämättä erikoinen toive. Mä ainakin viimeksi sekosin kun la koitti. Itkin vaan, et tätä päivää oon odottanut, eikä mitään tapahdu. Myös oli tukala olo ja kuuma päivä. Oli pakko lähteä elokuviin ja ostaa hirvee määrä mässyä lohdutukseksi. Illasta meni sit vedet :grin
 
Meidän esikoinen synty rv 42+2 ja olin kyllä käytännössä aivan järjetön :DD Tää pikku Tuittu on meidän viimenen vauva myös ja nyt kun tuo yliaikaisuus on esikoisen kohdalla koettu, niin ottaisin ihan mielelläni täsmällisemmän beibin :D ja olis myös mahtavaa, jos pääsis synnyttään alateitse. Sektio kun on myös täällä koettu.
 
Meidän esikoinen synty rv 42+2 ja olin kyllä käytännössä aivan järjetön :DD Tää pikku Tuittu on meidän viimenen vauva myös ja nyt kun tuo yliaikaisuus on esikoisen kohdalla koettu, niin ottaisin ihan mielelläni täsmällisemmän beibin :D ja olis myös mahtavaa, jos pääsis synnyttään alateitse. Sektio kun on myös täällä koettu.

Minä synnytin kanssa vasta 41+6 esikoisen. Vaikka se oli aivan kauheaa, niin meidän neiti oli niin valmis vauva, että saa tämäkin mennä yliajalle. Olen valmistautunut helmikuun vauvaan :)
 
Meillä esikoinen synty 38+4 käynnistyksellä, toivoisin et nyt sais synnyttää "vauvan tahtisesti" :)
 
Takaisin
Top