Heinäkuun höpöttelyt

anhe

Tietävä tietäjä
Heinämammat 2014
Tammimammat 2017
Toukomammat 2018
Heinäkuun yleinen keskusteluketju.
 
Uskaltauduin nyt vihdoin tännekin ryhmään (olen ollut tuolla toukokuu 2015 ryhmässä), kun viikkoja on melkein jo 10 ja varhaisultrassa kaikki oli hyvin. Nyt odotellaan kutsua np-ultraan ja sitten sen jälkeen voi ehkä jo laajemminkin kertoa ja huokaista vähän helpotuksesta :happy:

Esikoista odottaessa tämä vau.fi foorumi oli tosi tärkeä mulle, joten katsotaan löytyisikö aikaa olla mukana oman lasketunajan ryhmässä myös tämän kakkosen kanssa :rolleyes:
 
En tiiä, onko itsekästä ajatella, mutta toivon tositosi paljon, että vauva syntyis tammikuun puolella eikä jo joulukuussa. Se olis lapsen kannalta niin paljon mukavempaa.

Oon miettiny, että tää toinen raskaus menee varmaan paljon nopeampaa, kun eka. Kohta on kuitenkin kesä jo ohi ja sit tulee lyhyt syksy ja sit valmistellaankin jo Joulua! :dance011
 
En tiiä, onko itsekästä ajatella, mutta toivon tositosi paljon, että vauva syntyis tammikuun puolella eikä jo joulukuussa. Se olis lapsen kannalta niin paljon mukavempaa.

Oon miettiny, että tää toinen raskaus menee varmaan paljon nopeampaa, kun eka. Kohta on kuitenkin kesä jo ohi ja sit tulee lyhyt syksy ja sit valmistellaankin jo Joulua! :dance011

Ihan samoja mietteitä on minullakin :) Onhan se paljon kivempaa, kun on kavereista ekana aina synttärit ja varsinkin ne 18v synttärit :D

Ja aika on kyllä mennyt todella nopeesti, kun nyt jo 1/3 takana. Kesällä nyt aika menee aina nopeesti :) Myös viimeinen kuukausi ennen la menee varmasti hurjaa vauhtia, kun on kaikki joulu järjestelyt :)
 
Täällä miettinyt samoja ajatuksia ajankulusta:) Itse en tosiaan tiedä haluaisinko kaksosten syntyvän joulukuunpuolella vai tammikuun ? neuvolan täti sanoi, että voi syntyä joulukuun loppu puolella vaikka LA on vasta 26.1 mutta yleensä kaksoset syntyy noin kuukautta aiemmin :D
 
Minä kai olen ainut ?paitsi jotkuthan ei ole esim käyneet alkuraskauden ultrassa ja odottavat 12 viiko np-ultraa jossa selviäis tai näin luulisin? :)
 
Harmittaa toisaalta, koska olisi kiva keskustella jonkun kanssa kaksosraskaudesta ja muutenkin :/
 
Julia97 ja hunajapupu on miun mielestä saamassa kaksoset? Ja tuossahan tuo aiemmin Julia kirjoittaa et saattaa kaksoset syntyy jo joulukuussa:)
 
Kerkes Julia jo väliin vastata :)
Mut siis tosiaan hunajapupulla on kai kaksoset tulossa?
 
Oo miten kiva ! :) apua nyt on hypetettävä kun vasta äsken huomasin kun peilin edessä tutkin mahaani, että onko se oikeasti pyöristynyt vai ei ,mutta kevyesti sormilla painoin ja ei ole niin selkeää kohtua tuntunut :eek: aivan jumalattoman iso :D
 
Täällä ihan sama fiilis. Kovasti haluaisin vauvan saapuvan tammikuussa, ei joulukuussa
 
Samaa toivosin että tammikuussa syntys, jotenki mukavampi ois alkuvuodesta syntyy ku loppuvuodesta
 
Juu tammikuun puolelle olen aikonut olla jalat ristissä :D Jotenkin olisi paljon kivempi että syntyisi tammikuussa eikä joulukuussa.
 
Mäkin toivoisin että tammikuussa. Tosin mun LA on tammikuun lopulla, joten erittäin suurella varmuudella tammikuun puolella tuleekin ulos :)
 
Takaisin
Top