Hankintoja

Reissussa kosteuspyyhkeet on tosiaan hyviä, kun ei aina ole helposti tilaisuutta vesipesulle, kotona ei juurikaan oo käytetty.
 
Kysympä viel täältä puolelta... Kellä oli kokoontaitettava amme? Mistä ootte ostanu ja mikä on hintaluokka? :)

Mä tilasin Lastenturvasta sen Stokken Flexi bathin. 40€ oli hinta, ei ollut missään alessa. Onhan tuolla hintaa, mutta eipä vie paljoa tilaa kun ei oo käytössä, ja siskon kohta 4-vuotias tykkää kylpeä samassa ammeessa edelleen, niin on pitkäikäinenkin.
 
Mä tilasin Lastenturvasta sen Stokken Flexi bathin. 40€ oli hinta, ei ollut missään alessa. Onhan tuolla hintaa, mutta eipä vie paljoa tilaa kun ei oo käytössä, ja siskon kohta 4-vuotias tykkää kylpeä samassa ammeessa edelleen, niin on pitkäikäinenkin.

Uuh... Ajattelin että jos ei oo kauheen suolanen hinta niin ostais sellasen.. Mutta jospa tuo lahjoitusamme kelpais. Oli sentään ilmanen. :)
 
Ja muistakaahan itelle niitä kunnon siteitä jälkivuotoa varten jemmata kaappi tolkulla! :D
 
Ja muistakaahan itelle niitä kunnon siteitä jälkivuotoa varten jemmata kaappi tolkulla! :D
Mä katoin jo Prismassa aikuisten vaippoja! :laughing001 Ne olis aika kätsyjä ja pysyis paikallaan..ei ainakaa ohivuotoja tulis hirveesti! :laughing021 Mä kun en noista siteistä tiedä mitää, ku ehkä ekan vuoden niitä käytin menkkojen alettua ekan kerran 18 vuotta sitten. Niin mikä side/merkki on hyvä? Onko jo synnyttäneillä antaa vinkkiä? :grin
 
Ei kuulu nuo terveyssiteet suosikkeihin. En osaa olla ja kaikki on paljo hankalampaa ku pelkää et ohi mennee :-( nyt vinkkejä kaivataan!
 
Nilla mä myös oon oikeasti pohtinut vaippamahdollisuutta, siteitä en oo koskaan käyttänyt ja tuntuu et jos sitä verta tosissaan tulee ihan roiskumalla niin miten ne lirpakkeet oikein voi pitää kaiken pöksyissä?:hilarious:
 
Mä suosin sellasia kunnon vanhanaikaisia, paksuja, puuvillapintaisia Vuokkosia tms. jälkivuotoon. Kaikki superhyperimukykyiset verkkopintaiset Libresset, Allwaysit jne. on ihan kauheita iholle kun joutuu niin pitkään pitämään sidettä. Naikkarilla oli Tenoja (ainakin "hautomossa") ja nekin oli tosi hyviä kyllä.
 
Eiks ne alwayssit haise nykyään ihan hirveelle sen uudistuksen myötä. Muka raikkaampia. Herkemmille voi aiheuttaa ongelmia.
 
^Mä en tiiä, normaalisti käytän kuppia. Mut joo, taisinkin jostain lukea, että toiset on saaneet ihottumaa tms. niistä :eek: Mitäs nyt olikaan äp:ssä?
 
Libressen yösiteitä on äpssä.. ne oli ihan hyviä mut mä ostin iha tena ladyja viimeks sellasia saman kokosii ku ne sairaalast saadut.. niist ei kyl ohi tullu vaik oliki tarkotettu vissii virtsankarkailuun :D ne oliki melkeenku vaippoja :D mut mä otin sit myös sairaalast mukaa paketillisen niit sitei ja sit niit verkkopikkarei muutamat :D erittäin seksikkäät mut aivan loistavat! Ja kestää kotiolois parin pesunki :D
 
Mulle tulee ainaki tulehduksia ja kutinaa niistä "raikkaan tuoksuisista siteistä" alwaysin yösiteet on musta silti ollu hyviä en oo koskaa joutunu kuukautisten aikaan käyttään mut jälkivuodon kylläki. Ne on jotenki nii pehmeitä et ei tunnu ikävältä vaik isoja onki.
 
Mulla tais olla libressen yösiteitä viimeks. Vihaan siteitä, itkettää jo valmiiks et joutuu niitä käyttää :D
 
Mulla oli viimeks jotai ihan tavallisia yösiteitä (oisko ollu extra & vuokkoset??) mut varmaa 5 vrk meni siellä sairaalassakin. Mä oon nyt hommannu noita tavallisia yösiteitä + tavallisia siteitä. Joku tenalady muuten on vielä kaapissa. Mä laitan sit vaikka esikoisen/ vauvan vaipan pöksyyn siihen asti et pääsen sinne kauppaan...
 
Eli nopsaa ku lukasee niin se on ns. makuasia ja varmaan riippuu paljon jälkivuodon määrästäki.

Mulla tais olla libressen yösiteitä viimeks. Vihaan siteitä, itkettää jo valmiiks et joutuu niitä käyttää :D
Sama juttu! Mä en voi sietää koko touhua...se siteen vaihtoki on muistaakseni todella ällöttävää. Onhan ne voinu kyl muuttua siitä mitä ne oli sillon 98-99! :grin Silti, ku sen siteen tuntee koko ajan, eikä voi olla julkisel paikal stressaamatta sitä ohivuotoa ja...onneks on talvi ja mulla polviin asti kaikki talvitakit!! :wacky: Täytyy vaan toivoo, ettei vuotais ku seula.
 
Eiks ne alwayssit haise nykyään ihan hirveelle sen uudistuksen myötä. Muka raikkaampia. Herkemmille voi aiheuttaa ongelmia.

Joo, haisee ihan kauhean voimakkaasti, mutta ne on tehny nyt myös hajuttoman version. Kannattaa olla tarkkana kun ostaa.
 
Mä oon suosinu runsaaseen jälkivuotoon Libressen MAXI Goodnight ja Alwaysin ultranight siteitä. Niissä on mun mielestä tilanteen mukaan vähä eroja miten suojaa, että kokeilemalla löytyy itelle parhaat. Ja kaupassa välillä hankala ostaa just sitä oikeeta pakettia kun ne näyttää kaikki samalta :mad: Nyt aattelin lisäks kokeilla jotain vuokkosiakin mitä täällä on suositeltu... mutta mun mielestä joka tapauksessa tarvii olla siivekkeet että pysyy mitenkään paikallaan. :rolleyes:
 
Joo, haisee ihan kauhean voimakkaasti, mutta ne on tehny nyt myös hajuttoman version. Kannattaa olla tarkkana kun ostaa.

Ai on? Enpä ole niitä ostellut hajujen tulon jälkeen.
Ei taida olla yösiteistä tai isoista sellasta hajusteetonta. Jos johonki lasten lapppuu on tehty hajuton se ei varmaan tässä tapauksessa hyödytä yhtään.
 
Nilla, ne on ne siteiden pinnat erilaisii.. Toi en tykkää toisest toinen toisest. :/
Alwayssin hajusteiden jälkee joutunu väkisin tyytyy muihin... Eipä niistä taia täydellistä sidettä olla. :/
Vaippa alkas kuulostaa siltä että ois helpoin ja vähiten ohi valuva :D

Oikeen tullu nautittua siitä ettei joka kk oo tarvinnu leikkiä näitä leikkejä... Ja sit tuli vastaan tieto m Että koko 9kk ajalta sit synnytyksen jälkeen kärsitään koko rahan edestä. :sad001 :D
 
Oikeen tullu nautittua siitä ettei joka kk oo tarvinnu leikkiä näitä leikkejä... Ja sit tuli vastaan tieto m Että koko 9kk ajalta sit synnytyksen jälkeen kärsitään koko rahan edestä. :sad001 :D
Imetys voi kyllä pitää menkat poissa pitkäänkin, että jälkivuodon loputtua saa taas unohtaa siteet joksikin aikaa. Nimimerkillä edelliset menkat oli lokakuussa 2014, ja seuraavat varmaan odotettavissa joskus 2017 lopulla... :D (Oletan, että keväällä olis tullu esikoisen jäljiltä ekat menkat, ellei ois tärpänny tää uusi raskaus.)
 
Takaisin
Top