Hankinnat

Mä ostin jotain joulu- ja halloweenvaatetta alesta 🤭 mut jos jollain on hyviä talvivaatevinkkejä tai ei välttämättä vaate vaan jotain muuta mitä talvivauva tarttis niin vinkatkaa! Näillä näkymin yritän pärjätä äitiyspakkauksen makuupussilla ja talvipuvulla, ja sit meillä on jotain villavaatetta vauvalle. Mut voisko olla vielä jotain 🤔 täytyy tutkia bodyt sun muut, varmasti on pitkähihaista mutta osa tosi kesäistä
Mä ajattelin tälle sellasen untuvapussin hankkia auton turvaistuimeen, näyttänyt kavereilla niin kätevältä ku vauva sisävaatteissa siihen ja pussi kiinni. Esikoisen kanssa väännettiin haalarit sun muut päälle 🫠
 
Mä oon jotenki tosi hämmentynyt tästä että nyt jo alkaa farkut puristaa, vaikka tänään alkoi vasta rv 8. Googlettelin vanhoja ketjuja ja ilmeisesti moni vaihtanu äitiyshousuihin jo rv9-10, viimeistään rv12-14. Jotenki olin ajatellut että se tulis vasta paljon myöhemmin! Mutta itselläkin iltaisin farkut jalassa istuminen on ihan tuskaa, pitää avata nappia. Toki käytän normaalisti tyköistuvia pillifarkkuja että niissä ei oo kauhesti tilaa vattalle :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: pitää varmaan pian hommata jotku joustavaa kangasta olevat. Katsoin jo äitiysfarkkuja mutta kaikki näytti olevat tuubilla eikä semmoselle oo vielä tarvetta.. Lähinnä siis kunnon turvotus päällä, ollut plussasta lähtien mutta nyt viikon sisään se housujen paine on alkanu sattua vatsaan.
Tuttu tunne täälläkin, kohta saa kulkea pelkissä legginsseissä turvotuksen takia. Onneks kesällä voi toivottavasti käyttää mekkoja❤️ esikoisen aikana mahtui talvella hyvin normaali takki mutta oon kuullut että tokasta saattaa maha kasvaa enemmän ja nopeemmin🙈
 
Mä ajattelin tälle sellasen untuvapussin hankkia auton turvaistuimeen, näyttänyt kavereilla niin kätevältä ku vauva sisävaatteissa siihen ja pussi kiinni. Esikoisen kanssa väännettiin haalarit sun muut päälle 🫠

Joo on meillä fleecepussi 😊 käytettiin sitä toukokuussakin vastasyntyneelle 🤭
 
Tuttu tunne täälläkin, kohta saa kulkea pelkissä legginsseissä turvotuksen takia. Onneks kesällä voi toivottavasti käyttää mekkoja❤️ esikoisen aikana mahtui talvella hyvin normaali takki mutta oon kuullut että tokasta saattaa maha kasvaa enemmän ja nopeemmin🙈
Mulla piäis töissä olla siistit vaatteet enkä voi esmin tunikoita tai poitkiä villapaitoja käyttää niin mierin että mitähän tässä tekisi.. TÄnään piti iltapäivällä avata housuista nappi ja laittaa ponnaritekniikalla kiinni ja toivoa ettei vilku paidan alta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ehkä pitää kohta mennä ostamaan jotain siistejä mammahousuja kun en voi leggingseissä töissä olla. Pelottaa vaan että tulee joku tuttu vastaan kaupoilla :tears:
 
Mulla piäis töissä olla siistit vaatteet enkä voi esmin tunikoita tai poitkiä villapaitoja käyttää niin mierin että mitähän tässä tekisi.. TÄnään piti iltapäivällä avata housuista nappi ja laittaa ponnaritekniikalla kiinni ja toivoa ettei vilku paidan alta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ehkä pitää kohta mennä ostamaan jotain siistejä mammahousuja kun en voi leggingseissä töissä olla. Pelottaa vaan että tulee joku tuttu vastaan kaupoilla :tears:
Nii, onhan niitä vissiin suoria housuja ainakin, joissa on se mahapussi🤭 tai sit ihan sellasia kotelohameita😍
 
Nii, onhan niitä vissiin suoria housuja ainakin, joissa on se mahapussi🤭 tai sit ihan sellasia kotelohameita😍
Joo jotain mustia siistejä housuja pitää kattella. Hameita en voi töissä käyttää mutta sitte myöhemmin ku on oikeesti masu kasvanu eikä vaan turvotusta niin ne ois vapaa-ajalla kyllä tosi kivoja :smiling face with heart-eyes:
 
Haluaisin kans mahdollisimman pitkään peittää raskauden vaatteilla töissä. Teen asiakastyötä enkä halua että kaikki kyselee siitä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Haluaisin kans mahdollisimman pitkään peittää raskauden vaatteilla töissä. Teen asiakastyötä enkä halua että kaikki kyselee siitä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mulla oli niin pieni masu ja työvaatteet väljät, että asiakkaat kyselivät tyyliin sillä viikolla kun olin jäämässä äitiyslomalle, että onko perheenlisäystä tiedossa🤣
 
Mulla oli niin pieni masu ja työvaatteet väljät, että asiakkaat kyselivät tyyliin sillä viikolla kun olin jäämässä äitiyslomalle, että onko perheenlisäystä tiedossa🤣
Mulla oli sama, vaikka käytän töissä omia vaatteita. Naapuri kysyi ekassa raskaudessa millä viikolla olen ja onko laskettu aika vielä monen kuukauden päässä. Vastasin, että se on ensi viikolla :rolling: Näin ne vatsojen koot vaihtelee.
 
Vissiin paljon riippuu siitä, onko eteenpäin kallistuva kohtu vai taaksepäin 😊 mulla eteenpäin ja toooodella iso maha
 
Joo, kyllä siihen vatsan kokoon voi vaikuttaa moni asia. Mulla taas pituus ja pitkä selkä on sellainen asia, joka pitää vatsan pitkään piilossa. Tosin sekään ei pidä paikkansa, että pituus tarkoittaa automaattisesti pientä vatsaa.
 
Joo, kyllä siihen vatsan kokoon voi vaikuttaa moni asia. Mulla taas pituus ja pitkä selkä on sellainen asia, joka pitää vatsan pitkään piilossa. Tosin sekään ei pidä paikkansa, että pituus tarkoittaa automaattisesti pientä vatsaa.

Mä oon 176cm ja mulla on iso vauvamaha ollut aina 🤭
 
Mä oon 176cm ja mulla on iso vauvamaha ollut aina 🤭
No nimenomaan tämä, ettei tuo pituuskaan pidä paikkaansa kaikilla. Minä 175cm ja todella pieni vatsa ensimmäisellä kerralla, toisella vähän isompi mutta pompahti esiin vasta viikolla 35 :rolling:
 
Meidän tuttu pieni japanilainen eikä hänellä huomannut vatsaa, hyvä jos lopussa vähän näkyi 😁
 
Joo, kyllä siihen vatsan kokoon voi vaikuttaa moni asia. Mulla taas pituus ja pitkä selkä on sellainen asia, joka pitää vatsan pitkään piilossa. Tosin sekään ei pidä paikkansa, että pituus tarkoittaa automaattisesti pientä vatsaa.
Jep, itellä kans pitkä selkä ja oon muutenkin 176 cm, sit vielä taaksepäin kallistunut kohtu🤣 luulin että ois näkynyt aikasin muutenkin kun turvotuksena kun oon suht hoikka, mutta ei kuitenkaan😅 katellaan miten tän kanssa🤭
 
Jep, itellä kans pitkä selkä ja oon muutenkin 176 cm, sit vielä taaksepäin kallistunut kohtu🤣 luulin että ois näkynyt aikasin muutenkin kun turvotuksena kun oon suht hoikka, mutta ei kuitenkaan😅 katellaan miten tän kanssa🤭
Joo sama mulla että olen melko hoikka ja ajattelin, että vatsa pullahtaa heti esiin. Turvotus näkyi kyllä kuten ihan ilman raskauttakin ruokavalion mennessä vähän kehnompaan suuntaan :rolling:
 
Jännityksellä täälläkin odotellaan, et mimmonen mahasta muodostuu (ei siis aiempaa kokemusta). Vartta mulla on "vaan" 160cm ja vielä lyhyt selkä, niin saattaapi tulla ihan näkyväkin uloke.. 😏
 
Eilen tuli varastosta haettua vanhat raskausajan vaatteet. Tulin siihen tulokseen, ettei tarvitse ostaa mitään vaatteita itselle raskausajalle. Alku talveksikin oli toppatakki 😊 onneksi oon ollu niin laiska, etten ole kerennut laittaa myyntiin noita😁 yli 6vuotta jo odottaneet myyntiin laittoa
 
Toki hieman aikaista, mutta jos jollain on muuten vartalotyyny ajatuksissa, niin ovat tällä hetkellä tarjouksessa Lidlissä :smiling-eyes:
 
Takaisin
Top