Hankinnat

Iltatähti89

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Marraskuiset 2024
Tänne voi laittaa esim. Mitä on ostanut vauvalle tai itselleen (äitiysvaatteet) tai sitten esim. kysyä tuotesuosituksia lastentarvikkeista, jne. ☺️
 
Mähän oon niin pölhö ollut, että olen raskautta yrittäessä ja ostanut kaikkea 🤣 Multa löytyy melkein kaikki vaatteet vauvalle koosta 50-74cm 😅 Samoin melkein kaikki äitiysvaatteet on jo ullakolla odottamassa 😯💛 Baby Björnin sitteri löytyy myös, vaipanvaihtoalustoja pari ja kantoreppu 😄
 
Raskausvaatteita tuli tilattua vaikka onhan niitäkin jäljellä viime raskaudesta 🙈 mutta kesällä en ole ollut vielä raskaana. Ehkä tulee vielä jotain kesäistä hankittua, ehkä mekko kaverin häihin. Vauvalle tuskin paljoa tulee hankittua kun kaikkea on jo ja liikaa.. Paitsi jos seuraava on poika, niin ehkä hankin jotain söpöä "poikamaista", hänen omaa 💙 vaikka saa toki myös siskon esim liilojq vaatteita käyttää
 
Mä löysin kirpparilta aivan ihanan värikkään maksimekon jo pari viikkoa sitten, ennenkuin oli tietoakaan tästä plussasta. Tuli vaan sellanen tunne et tää päällä mä sit voin kesällä tepastella sen massun kaa 🙈 vauvalle meillä on aika paljon jo kaikkea esikoisen jäljiltä mut varmasti jotain vaatteita hankitaan myös ihan uusina 🥰
 
Tänään meinasin jo tilata äitiysvaatteita lisää, mut ehkä ultran jälkeen sit vasta 😅🤔
 
Kirpparilla kattelin toppahaalareita vauvalle, mut jotenkin en pystyny ostaa ku pelkään sen tuovan huonoa onnea, vaikka eihän se niin mene 😯
 
Kirpparilla kattelin toppahaalareita vauvalle, mut jotenkin en pystyny ostaa ku pelkään sen tuovan huonoa onnea, vaikka eihän se niin mene 😯

Kyllä mäki mietin että hätäilen mutta.. kävi miten kävi.. en kyl varmaan aikoihin vauvalle osta mitään ellei tule jotain kivaa eteen.. ainiin Apua Mitähän se tarvii verrattuna meidän kevät/kesävauvaan 😱 yhdet pörröhousut ostin jo aikoja sit koossa 68🤭 mut riittääköhän äitiyspakkauksen toppapuku ja makuupussi.. vai onko se toppapuku liian iso.. Voi hitsi sit ei heti pääse käyttää kantopussiakaan vai mikä sen nimi oli 😅 pitäiskö hankkia takki jonka saa auki siitä kantojutun kohdalta...hmm
 
Kyllä mäki mietin että hätäilen mutta.. kävi miten kävi.. en kyl varmaan aikoihin vauvalle osta mitään ellei tule jotain kivaa eteen.. ainiin Apua Mitähän se tarvii verrattuna meidän kevät/kesävauvaan 😱 yhdet pörröhousut ostin jo aikoja sit koossa 68🤭 mut riittääköhän äitiyspakkauksen toppapuku ja makuupussi.. vai onko se toppapuku liian iso.. Voi hitsi sit ei heti pääse käyttää kantopussiakaan vai mikä sen nimi oli 😅 pitäiskö hankkia takki jonka saa auki siitä kantojutun kohdalta...hmm

Joo se äitiyspakkauksen puku on kyllä tosi iso, mut ku mä mietin, että mun vauva syntyy jo lokakuussa, niin eiköhän sitä lopputalvesta voi käyttää ihan ok 🤔 Paitsi jos tällä kertaa syntyykin miehen geenien takia pieni vauva 🤔 Edelliset ollu isoja vauvoja ku ollu eri isä joka tosi pitkä ja mulla ollu sokerit päin pyllyä 🫤
 
Joo se äitiyspakkauksen puku on kyllä tosi iso, mut ku mä mietin, että mun vauva syntyy jo lokakuussa, niin eiköhän sitä lopputalvesta voi käyttää ihan ok 🤔 Paitsi jos tällä kertaa syntyykin miehen geenien takia pieni vauva 🤔 Edelliset ollu isoja vauvoja ku ollu eri isä joka tosi pitkä ja mulla ollu sokerit päin pyllyä 🫤

Jos mulla tulee taas raskausmyrkytys niin syntyy myös lokakuussa :) viimeks syntyi vaan viikko ennen laskettua aikaa. Eli huhtikuun lopussa. Aika pieni tyttö oli. Kai rattaissa voi käyttää vaikka ois isokin puku🤔 täytyy selvitellä 😁
 
Kyllä mäki mietin että hätäilen mutta.. kävi miten kävi.. en kyl varmaan aikoihin vauvalle osta mitään ellei tule jotain kivaa eteen.. ainiin Apua Mitähän se tarvii verrattuna meidän kevät/kesävauvaan 😱 yhdet pörröhousut ostin jo aikoja sit koossa 68🤭 mut riittääköhän äitiyspakkauksen toppapuku ja makuupussi.. vai onko se toppapuku liian iso.. Voi hitsi sit ei heti pääse käyttää kantopussiakaan vai mikä sen nimi oli 😅 pitäiskö hankkia takki jonka saa auki siitä kantojutun kohdalta...hmm
Se äitiyspakkauksen toppapuku on kokoa 68/74 ja meillä esikoisella se oli käytössä vielä tässä tammikuussa (hän syntynyt viime huhtikuussa). Eli on todella iso 😄 me ostettiin huhtikuiselle sit koon 56 toppapuku kun oli suht kylmä kevät mut toinen oli niin pieni et meinasi hukkua sinnekin 🙊
 
Se äitiyspakkauksen toppapuku on kokoa 68/74 ja meillä esikoisella se oli käytössä vielä tässä tammikuussa (hän syntynyt viime huhtikuussa). Eli on todella iso 😄 me ostettiin huhtikuiselle sit koon 56 toppapuku kun oli suht kylmä kevät mut toinen oli niin pieni et meinasi hukkua sinnekin 🙊

Joo meilläkin huhtikuun loppuinen -22 ja käytti sitä seuraavana talvena :) hmm kai joku lämmin vauvapuku pitää (saa) ostaa 🤭
 
Se äitiyspakkauksen toppapuku on kokoa 68/74 ja meillä esikoisella se oli käytössä vielä tässä tammikuussa (hän syntynyt viime huhtikuussa). Eli on todella iso 😄 me ostettiin huhtikuiselle sit koon 56 toppapuku kun oli suht kylmä kevät mut toinen oli niin pieni et meinasi hukkua sinnekin 🙊

Mulla ollu vauvat 3,7kg/50cm, 4,6kg/55cm ja 4,5kg/54cm, joten ei nää kaks nuorinta ainakaan oo mahtunut 56cm toppapukuun 🤭 Nyt on motivaatiota enemmän ku nuorena pitää sokerit paremmin hallinnassa ja tämän lapsen isä on 33cm lyhyempi ku edellinen mies 😅, niin ehkä nyt ei tuu niin iso vauva, kun kaks nuorinta on ollut 🤭
 
Meillä syntyi 38+6 ja oli 3,5kg/48cm. Katselen jo 56 toppapukuja käytettynä 😁
 
Joo se äitiyspakkauksen puku on kyllä tosi iso, mut ku mä mietin, että mun vauva syntyy jo lokakuussa, niin eiköhän sitä lopputalvesta voi käyttää ihan ok 🤔 Paitsi jos tällä kertaa syntyykin miehen geenien takia pieni vauva 🤔 Edelliset ollu isoja vauvoja ku ollu eri isä joka tosi pitkä ja mulla ollu sokerit päin pyllyä 🫤
Mun esikoinen on lokakuinen, laskettu oli 13.11, mut syntyikin 21.10... Kyllä se äitiypakkauksen toppahaalari oli aktiivisessa käytössä heti kun tarvitsi. En ees ostanut mitään pienempää. Taisi ihan alkuun olla lainassa kaverilta pienempi toppahaalari ja se meni ihan muutaman hassun kerran.
 
Äitiysalkkarit varmaan etsittävä pian jo ullakolta, kun tää turvotus tekee sen, että vanhat ei tunnu kivalta enää päällä 😅
 
Mekin käytettiin viime talvena 56-62 haalarit vaikka esikoinen on marraskuinen. Synttärilahjaksi sai uuden haalarin tänä talvena kun alkoi se äitiyspakkauksen haalari olemaan pieni. Onneksi toi 80 koko menee nyt lopputalven🙏 niin on vauvat ja lapset erikokoisia.
 
Meillä on suvussa ollut kierrossa äitiys- ja vauvan vaatteita ja tarvikkeita niin en taida hetkeen ostaa mitään vaan tyydyn näihin kierrätettyihin. Ja rattaat onneks löytyy esikoisen jäljiltä vielä varastosta.

Pitää oikein miettiä että mitäs sitä oikein tarviikaan hankkia. Imetystyyny pitää varmaan ostaa viimeistään sitten kun maha alkaa kasvaa. Sitä saa sit nukkuessa halailla kun maha painaa. 😀
 
Takaisin
Top