Hankinnat vauvalle❤️

Ainakin adaptereita saa ostettua et turvakaukalon saa kiinni. 😊 Eikä oo mun mielestä edes mitenkään kalliita! Toki ei välttämättä kaiken mallisia turvakaukaloita. Meille olis saanu ja kaukalo taitaa olla Maxi Cosin. Ja meidän EJ käytettynä ostettu, ei mitkään uudet et vanhempiinkin saa.

Ite tykkään kun EJ on niin jämäkät, eikä oo sellasta väljyyttä. Kulkee säässä kuin säässä, myös menty nyt sohjossa, vaikka raskasta onkin. Meillä vähän huonosti aurataan kävelyteitä ja osa lenkistä menee aina ihan hiekkateitä pitkin. Mulla myös kevyemmät rattaat, joissa kääntyvät pyörät, mutta ne ei koskaan lukitu niin jämäkästi et vastais kiinteitä pyöriä (jää vähän ns. väpättämään varsinkin just jos pehmeetä hiekkaa tai loskaa). Tämä toki tällainen maalainen mielipide. Kaupoilla käydessä ne on ihan ykköset, koska on paljon ketterämmät ja kapeemmat. Toki 2-v on niihin jo aika iso!
Meilläkin Emmaljungan citycrossit. Mua on katsottu välillä täällä kaupungissa vähän pitkään kun oon semmosilla hyökkäys vaunuilla liikenteessä. Mut ku ne on hyvät. Isot renkat ja kulkee melkeen itsestään. Ei pahemmin väpätä vaikka oiskin lunta ja sohjoa.
 
Ai nii ja leikitty ulkona piilostaki. Me ollaan taaperon kanssa juostu pitki nurmikoita ja kukkuloita piiloon ja ei oo kertaakaan tökänny mihinkään kuoppaan eikä oksaan ku on nii isot renkaat :rolling: turvavyöt tietysti kanssa päällä ja hirvee hauskaa.
 
Jep noi hyökkäysvaunut kyllä kulkee ja on kevyet työntää (paitsi kääntää), vaikka onkin aika järeän näköiset.😂 mutta välillä oon kyllä kaiholla katsonut sirompia ja nätimpiä vaunuja, mutta isot renkaat edellä ostin, joten😅
 
Meillä nyt kuopus nyt 2.v 4kk. Eli melkein kolme kun vauveli syntyy. Mä taidan silti mennä yhden lapsen vaunuilla.
Mä mietin mustia cybex priameja rosegold rungolla. Mulla ollut Emmaljungaa montaa eri mallia. Bugaboo foxit oli kuopuksella ja ne oli ihanat. Ehkä bugaboo fox taas tai cybex priam.
 
Meillä nyt kuopus nyt 2.v 4kk. Eli melkein kolme kun vauveli syntyy. Mä taidan silti mennä yhden lapsen vaunuilla.
Mä mietin mustia cybex priameja rosegold rungolla. Mulla ollut Emmaljungaa montaa eri mallia. Bugaboo foxit oli kuopuksella ja ne oli ihanat. Ehkä bugaboo fox taas tai cybex priam.
Meillä on priamit tällä hetkellä ja on niin ihanat, ahdistaa oikein siirtyä niistä tupliin, mutta meidän on pakko varmaan sellaiset hankkia, kun ikäeroa tulee olemaan alle kaksi vuotta. 🙈😶
 
Määkin oon miettinyt tuplarattaiden tarvetta, kun ikäeroa tulee vähän alle 2-vuotta. Ei kyllä kauheasti tekis mieli ostaa kun tuntuu että ne vie kauheasti tilaa. Ja onhan ne kalliitakin. Muuten tulee varmaan lähinnä tarve toiselle trip trapille tai vastaavalle ja ehkä ensisängylle. Muuta kampetta löytyy aika lailla.
 
Mä alan kallistua siihen suuntaan, ettei hankita tuplia vaan mennään nykyisillä Emmaljungan yhdistelmävaunuilla. Ei olla hetkeen ees käyty lenkillä niin, että esikoinen istuisi rattaissa, eikä hän niissä enää oikein viihdy. Mies on niin paljon kotona, kun tekee enimmäkseen etätöitä, että hän pystyy hoitamaan koiralenkit suurimmaksi osaksi. Ainut tilanne siis missä oikeasti saattaisin tarvita tuplia, olisi jos joutuisin hoitamaan koiralenkit yksin kahden lapsen kanssa. Asutaan syrjemmässä ja joudutaan kulkemaan pienen autotien reunassa ja hiekkateillä. Mutta tosiaan noita tilanteita tulisi niin harvoin, että pärjäisin varmaan seisomalaudalla tai sit otan vauvan kantoreppuun. Esikoinen on vauvan syntyessä 2 v 8 kk.
 
Eilen kävin ostaa manduca kantorepun ja nämä kuvassa sain samalta myyjältä ilmaiseksi 😍 Lisäksi kertoi että kaukalo ja telakka tulossa myyntiin todella edullisesti ja näyttikin pikaisesti kaukaloa, maxi cosi merkiltään. Sen pitäisi käydä vaunuihin mitkä tulee tänään!!! Harmi että oon varmaan jo töissä silloin mutt illalla pääsen hypistelee 🥰🥰🥰
 

Liitteet

  • 29296FA9-1F4C-416B-9D0D-2F4354F8C819.jpeg
    29296FA9-1F4C-416B-9D0D-2F4354F8C819.jpeg
    2.3 MB · Katsottu: 32
  • BB89DDA3-24A7-4CA4-96E9-123DCA28CA93.jpeg
    BB89DDA3-24A7-4CA4-96E9-123DCA28CA93.jpeg
    663.1 KB · Katsottu: 30
Eilen kävin ostaa manduca kantorepun ja nämä kuvassa sain samalta myyjältä ilmaiseksi 😍 Lisäksi kertoi että kaukalo ja telakka tulossa myyntiin todella edullisesti ja näyttikin pikaisesti kaukaloa, maxi cosi merkiltään. Sen pitäisi käydä vaunuihin mitkä tulee tänään!!! Harmi että oon varmaan jo töissä silloin mutt illalla pääsen hypistelee 🥰🥰🥰
Joko oot päässy uusia vaunuja fiilisteleen? 🥰 Mun tekisi mieli kans ostaa jotkut uudet, mutta en tiedä mitkä, kun meillä on jo monet hyvät 😅
 
Ja kysymys, tietääkö kukaan mihin rattaisiin maxi cosin kaukalot käy suoraan, vai käykö minneen? Eli vaatiiko aina adapterin väliin?
Tietty varmaa maxi cosin omiin rattaisiin menee suoraan, mutta onko muita merkkejä johon menisi?
 
Joko oot päässy uusia vaunuja fiilisteleen? 🥰 Mun tekisi mieli kans ostaa jotkut uudet, mutta en tiedä mitkä, kun meillä on jo monet hyvät 😅
Pääsin! En kerenny kuvaa ottaa ku piti töihin löhteä. Josko mä illalla saisin kuvattua 🥰 Ne oli kyllä ihanat. Muistaakseni makuuosa pienempi kuin emmaljungissa. Eli pitää se lämpöpussi olla semmoinen petit 😅 mutta tosiaan yli 10v niistä mun emmaljungista mutta nää vaikuttaa sirommilta. Ja vaunukopan saa ihan linttaan, helpottaa autolla menemistä kun ei vie niin paljon tilaa.
 
Pääsin! En kerenny kuvaa ottaa ku piti töihin löhteä. Josko mä illalla saisin kuvattua 🥰 Ne oli kyllä ihanat. Muistaakseni makuuosa pienempi kuin emmaljungissa. Eli pitää se lämpöpussi olla semmoinen petit 😅 mutta tosiaan yli 10v niistä mun emmaljungista mutta nää vaikuttaa sirommilta. Ja vaunukopan saa ihan linttaan, helpottaa autolla menemistä kun ei vie niin paljon tilaa.
Emmaljungissa se kopan linttaan laittaminen oli kyllä inhottavaa, ne raudat on tosi jäykät, jos sitä ei ole ennen laiteltu nippuun 🫠🫠😬 laitahan kuvia kun joudat, päässään muutkin ihailee :)
 
🥰🥰🥰
Nyt pitää sada koira totutettua näihin. Onneksi näissä puhkeamattomat renkaat, mutta en kyllä haluis hampaanjälkiä niihin. Koiralla joku kaikkea liikkuvaa ja pyöriä ja renkaita kohtaan varsinkin. Kun kasasin vaunuja niin meinas koko ajan käydä renkaaseen että piti laittaa portin taakse. Onneksi on aikaa harjoitella 😅
 

Liitteet

  • 72263CCB-8F11-466E-A452-A0272F67A255.jpeg
    72263CCB-8F11-466E-A452-A0272F67A255.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 42
Takaisin
Top