Facebook-ryhmä?

Sama mulla.

Jos on muita vapaaehtoisia ylläpitäjiä fb-ryhmään, niin sillonhan vois olla kaks tai kolme eri tyyppiä, joille vois laittaa yv:nä nimen ja sen profiilikuvan kuvauksen, niin ei tarvis olla epäsuoran ainut, joka lisäilis väkeä ryhmään?
 


heini90 kirjoitti:
laitoin yv:tä mutta kutsua ei oo tullu..


Kelle laitoit yv:n? Jos haluut ni laita mulle yv:nä sun nimi ja kuvaus fb profiilikuvasta.
 
ilmankos kutsua ei oo tullu kun asetukset ollu niin ettei kukaa varmasti löydä nimellä :D
 
Ryhmä on muutettu salaiseksi eli ei löydy haulla enään eikä kukaan voi nähdä että olet ryhmässä. :)
 


Eli tämä facebook ryhmä ei näy esim mun kavereille jos liityn? Varmistelen vielä kun en oikein halua kertoa tuota vauva uutista vielä =) 
 
MÄ en löytänyt edes koko ryhmää itse kun kokeilin haulla...
Mut sama kans mietinnässä, et kun ei ole vielä tuota innokuutta kertoa muille :D
 


Eevi^ kirjoitti:
Miten mä voin liittyä siihen?


Lue ketjun ensimmäinen viesti näin ens alkuun :)
 
Ryhmää ei löydy haulla, eikä kukaan näe että liityt siihen, eikä mitään mitä ryhmässä kirjoitellaan näy muille kun ryhmän jäsenille.
 
Minäolen myöskin laittanut viestiä tuosta facebook ryhmään liittymisestä,mutta kutsua ei ole tullut?
 
Minä laitoin epäsuoralle juuri äsken nimeni ja kuvaukseni, kenelle muut ovat laittaneet, joille ei ole kutsua tullut :o
 
En oo käyny vähään aikaan tietokoneella, kaikille viestien laittaneille vastattu :)
 
Nyt vasta tajusin, oletko Amanda?

Eli sulta tulee henkkoht ystävä pyyntö ensin ja sit lisäät mut ryhmään?
 
Takaisin
Top