Facebook-ryhmä?

Se o suljettu ryhmä jota ei näe eli laita tolle epäsuoralle viestinä oma nimes se ettii sut facest, lisää siks aikaa kaveriks et saa lisättyä sut siihe ryhmää ja jos sun nimi o muilla ni laita kuvaus millane profiili kuva sul on
 
Minulle jäi hieman epäselväksi ryhmäjuttu, koska sain kaveripyynnön epäsuoralta ja hyväksyin sen, mutta mihinkään ryhmään en saanut missään vaiheessa kutsua, tai ei ainakaan näkynyt. Olisi kiva tietää missä mennään. Ilmeisesti ei olla kavereita enään facessa, että onko tapahtunut väärinkäsitys?
 
Mie laitoin Hänelle fb:n kautta viestiä, että häntä kaipaillaan täällä joten eiköhän ne asiat selviydy :)
 
Moikka! Mulle voi laittaa myös viestinä tiedot niin lisään kaveriks ja ryhmään. :)
 
Unki, oon pahoillani sekaannuksesta! Noitapyyntöjä tulee niin paljon kokoajan että ei aina muista että kenet on jo sinne ryhmään lisännyt ja kenet ei. Oon vissiinkin luullut että oon sut sinne lisänny ja siks poistanu kavereista..
 
Nyt kun oon innostunut seuraamaan näitä keskusteluja tarkemmin täällä niin olis kiva jatkaa keskustelua myös facebookin puolella. Laitoin epäsuoralle viestiä :)
 
En tiedä mitenhän mahtaa Epäsuora näitä facebook-juttuja hoidella, kun on sairaalassa tällä hetkellä :)
-Masu-:llekin voi sitten laittaa viestiä.
 
Joo kiitos kun huomioit asian. :) Laittakaa asian tiimoilta siis viestiä minulle koska epäsuora tosiaankin tällä hetkellä sairaalassa niin ei jää sitten huomioimatta viestit.
 
Onkohan facebookryhmässä vielä aktiivista menoa? Laitoin -masu-:lle viestä jo jonkin aikaa sitten että haluaisin liittyä, mutta mitään ei ole kuulunut...?
 
Takaisin
Top