Facebook-ryhmä?

Episma

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Elomammat 2017
Kiinnostaisiko ketään Huhtikuisten Facebook-ryhmä? Esikoisen osalta liityin sellaiseen täältä vaun kautta. On mukavaa kun oppii tuntemaan ihmisiä oikeasti ihan nimeltäkin. Tuolla ryhmässä ollaan järjestetty isompia tapaamisiakin keskeisiin kaupunkeihin, kuten kuun lopulla on tulossa tapaaminen Tampereella. Kaikilla ei varmaankaan ole Facebook tunnuksia, joten jatketaan keskustelua yms täälläkin. Jos jollain kiinnostusta niin voin tehdä sellaisen suljetun ryhmän meille???

Siispä loin Facebookin ryhmän nimellä "Huhtikuiset 13" se on suljettu ryhmä.
Laittakaa joko minulle tai -masu-:lle yksityisviestinä täällä nimi ja jonkinlainen selvitys profiilikuvasta, että erottaa muista samannimisistä. Pyydämme teitä sitten kaveriksi, kutsumme ryhmään ja poistamme kavereista. 
Mukaan voi tulla koska vain, kun se tuntuu ajankohtaiselta. :)
 
epäsuora: ryhmä on tosi hyvä idea :)  hienoa jos joku jaksaa järjestää!

..mutta itse liittyisin ainakin vasta myöhemmin..niinkuin tuolla elokuun ketjussa joku sanoikin ettei tahdo vielä esittäytyä nimellä jos täällä onkin vaikka tuttuja :)
itse yritän myös pitää masuasukin salaisuutena kunnos ollaan vähän pidemmällä.
 
Hyvä idea minunkin mielestä!
Ja samoilla linjoilla zibbh:n kanssa, että vielä en kuitenkaan liittyisi,
vaan odottelisin vähän aikaa :)
 
Samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa, olen kyllä kiinnostunut moisesta, mutta vasta vähän myöhemmin :)
 
Tästähän on ollut muuallakin puhetta ja taisi yleinen mielipide olla juurikin tuo että kiinnostaa mutta odotellaan sinne syyskuun loppupuolelle milloin porukalla alkaa tulla ekat 12 viikkoa täyteen.
 
No siitä on Epäsuora ollut pari riviä siellä sun täällä tuossa Huhtikuu ketjussa että hyvinkin on voinut jäädä huomaamatta. :)
 
zibbh: onko sulla lapsia ennestään? sun nimimerkki vaikuttaa kovin tutulta :D 
Mäkää en vielä tuonne facebookin tohdi ilmottautua jso noki tuttuja ja jso meneeki kesken
 
Sun täytyy siis itse faceboojissa ettiä se ryhmä sieltä hausta ja laittaa liittymispyyntö sinne. En voi lisätä sua muuten kun et ole kavereissa. :)
 
Jos ryhmä on suljettu ja salainen, niin sitä ei pitäisi löytyä haulla. Sun pitää lisätä kaikki ryhmään haluavat kavereikses ja liittää ne sitten ryhmään. Näin mä oon ainakin ymmärtänyt. Jos ryhmä on vain suljettu, ryhmän pystyy etsimään haulla ja ryhmän jäsenet näkyy avoimesti kaikille.
 
Oisin kans halukas liittymään jos siis oikeesti on suljettu eikä näy muille. Näin oon mäkin ymmärtänyt, eikä haulla löytynyt kyseistä ryhmää.

Pitäiskö tehä niin että jokainen ryhmään liittyvä laittaa epäsuoralle yv:nä nimen ja kuvauksen fb profiilikuvastaan niin lisää kaveriks ja liittää ryhmään ja postaa sit kavereistaan.

Mitä mieltä ootte, onnistuisko näin?
 
Mä oon tossa syysmasut 2011 fb ryhmässä ja se kyllä löytyi haulla sillon ku liityin, mutta se on suljettu jonne siis kukaan ei näe yhtään mitään kuitenkaa. en sit tiiä saako siel laitettua eriksee niin ettei sitä ees löydä
 
Ja minä olen elokuiset 2010 ryhmässä, eikä kyllä kaveriksi tarvinut lisätä. Haulla taisi löytyä ryhmä, muttei jäseniä, ja pyyntö piti lähettää, että saisko liittyä...
Oisko tässä huhtikuiset 13 nyt asetuksissa joku häikkä?

muoks. näköjään muut näkee meidän ryhmän jäsenet....
 
Mä en ainakaan löydä ryhmää? ja jos jäsenet näkyy muille niin en halua liittyä sellaseen salattu/suljettu ryhmä käy mulle. :)
 
Ryhmä on siis suljettu, eli jäsenet näkyy jos joku tajuaa etsiä kyseistä ryhmää hausta. (Mutta kukaan ei siis näe että liittyy tähän ryhmään, kun taas julkisiin ryhmiin liittymisen voi mielestäni nähdä.)
Salattua en viitsi siitä tehdä, koska sitten kaikkien täytyisi kertoa minulle nimensä yms, että voisin lisätä kaveriksi ja sitä kautta ryhmään - on nimittäin aika työlästä. 
Ja testasin tänään miehen kanssa, kyllä sen ryhmän pitäisi hausta löytyä! :)
 
Eikö vieläkään löydy? Hmm..mikähän siinä sitten on!? :P Pitääkö mun vaan sitten ruveta ottaan vastaan niitä nimiä ja profiilikuvaselityksiä.. :D
 
epäsuora: Jos vaan millään viittit niin ainakin onnistuis, jos sulle yv:nä laittaa tiedot?
 
Takaisin
Top