Esikoisten odottajat

Onko teillä kauan ollut yritystä ja onko ensimmäinen raskautuminen? Itsellä eka eikä virallisesti yritetty tätä.
 
Kertokaahan sitten hyviä vinkkejä isyyspakkauksen sisältöön! :)
Yritystä oli tammikuusta asti ja ensimmäinen aluillaan ❤
 
Marppanen, meillä on vähän pidempi yritys takana. Yritys aloitettiin 03/14 ja plussa tuli 06/16. Reilu kaksi vuotta siihen meni, ja hormonihoidoilla lapsi sai alkunsa :)
 
Ensimmäinen lapsi/raskaus ja tasan vuosi oli yritystä takana plussatessa.

Mie ajattelin sen oppaan lisäksi laittaa ainaki jonkun isin kulta tms tekstisen bodyn :happy: Ja jotain, jota isi ja vauva tekevät kahdestaan tai välineitä isin lastenhoitoon. Kun esim äp tulee nännivoide, siteitä tms äidille. Katotaan mitä kivaa löytyy, paperilla on jo vähän suunnittelua, pitää etsiä saako niitä tilattua jostain.
 
Meillä tärppäs heti kertalaukauksesta :D toki tästä kiittäminen kilpirauhaslääkkeiden aloitusta. :)
 
Meillä oli yritystä enemmän ja vähemmän niin 5vuotta,sinä kerkes moneen kertaan luovuttaa. Tämän vuojen alussa käytiin ekassa inseminaatiossa jossa mulle ei jääny muuta mieleen ku "huono spermanlaatu mutta yritetään nyt kuitenki". Mies oli just silloin ressannu vaikka kuinka. Silloin luovutin täysin,ei meille vauvaa tule ja se pitää hyväksyä. Nyt ollaan muuttamassa appiukon tykö että voitais kunnolla alkaa säästämään rahaa omaan taloon, Tähän tuli tämmönen ihana pikkunen ylläripylläri ku menkat ei alkanukkaan. Nyt mietitään sitte että mitä me oikein tehään ku vauvaki tulossa ja eikä kehtais toisen nurkissa sitte vauvan kans elellä.. ups sori,tuli kunnon selostus vaikka vain yritysvuosista oli kyse:grin
 
Hei mitä mieltä olette hiusten värjäämisestä? Luin netistä ja sille ei pitäis olla raskausaikana mitään estettä. Mutta silti moni ei halua värjätä,vaikka ei olekaan kiellettyä. Miten aiotte toimia ja miksi?

Haluaisin kysyä mielipiteitä, koska oon saamassa palkaksi ilmaisen parturikäynnin lähiaikoina. Ja olis tarkoitus laittaa raitoja, normaalisti en siis hiuksiä värjää ollenkaan. Eli jos otan vaan leikkauksen, palkka jää todella laihaksi ja etu ei ole voimassa enää vuoden päästä. Ja parturi siis on tuttuni, eli en voi häneltä kysyä mitään asiasta, ettei saa tietää raskaudesta.
 
Kyl mun mielestä voi värjätä,ainaki alussa ite oon aikasemminki,lopussa en.nytki ajattelin viel värin ostaa ja värjätä :) (sori ku änkeydyin vaikken esikosta odotakaa)
 
Mä änkeen myös vaan sanomaan, että suositushan on ekat 3kk välttää hiuksienvärjäämistä kokonaan, ettei myrkyt pääse vaurioittamaan alkion kehitystä. Mä kyllä just värjäsin juurikasvun ja samoin esikoisesta ja ihan täyspäinen tyttö syntyi...
 
Kyllä noita raitoja voi laittaa, ne ei koske päänahkaa :) kai se on silleen että hormonaaliset muutokset voi vaikuttaa väriin hieman. Mutta esim vaaleat raidat ok. :) T: "ex-" kampaaja
 
Tervetuloa mukaan Liv!

Toi isyyspakkaus isänpäivänä onkin han huippuidea! :) täytyy ottaa itellekin suunnittelun alle.

Meillä nappasi heti toisesta kierrosta.

Tää menis varmaan tonne oireet osioon, mutta saatan yöllä heräillä siihen että mahaan sattuu, samoin jos pitkään vaan istuskelen tai makoilen niin käy mahaa sattumaan. Lenkillä tai salilla käymisen jälkeen/aikana taas paras olo. Täytyy siis ilmeisesti pysyä liikkeessä :D
 
En ole aikaisemmin edes kuullut isyyspakkauksesta. Tosi kiva idea, pitää toteuttaa se marraskuussa :).

Meillä meni noin 2 kk siihen että plussasin. Ajateltiin että lapsi saa tulla jos on tullakseen.
 
Niin ja kiitti Elle! Hii, mahtavaa että saat lisämotivaatiota liikkumiseen tuolla tavalla :D
 
Moikka kaikille. :) Täällä ilmoittautuu esikoisen odottaja, huomenna viikot 9+0. Uskaltaudun mukaan vasta näin "myöhään", meillä on tuulimunaraskaus takana, keskeytys tehtiin viikolla 8 tammikuun lopussa. Nyt sitten onnellisesti ultrassa viikolla 7+2 todettiin että kaikki tällä kertaa niinkuin pitää. Toki edelleen jännittää että meneekö kaikki hyvin. Olen 27v. ja miehen kanssa kolme vuotta oltu yhdessä. Mukavaa odotusta kaikille. :)
Niin ja laskettuaika 28.2. tai 1.3.
 
Hei ja tervetuloa Lilium mukaan :) Hienoa kuulla, että kaikki on nyt hyvin.
Mukavaa odotusta ja vointia myös sinulle.
 
Takaisin
Top