Esikoisten odottajat

Aika jännältä tuntuu tää raskaus, ei sitä oikein vielä käsitä. Varsinkaan ilman oireita.

Marppanen; Yhdessä oltu 2,5 v, joista vuosi naimissa.
 
Tämä on yhtä tunteiden vuoristorataa, välillä pelottaa, välillä löydän itseni vain hymyilemästä onnesta.
Huh, lasten kanssa olen ollut paljon, mutta silti tämä on ihan eriasia.
Jännityksellä odotan mitä jokainen päivä tuo tullessaan :Heartred
 
Onnittelut kaikille plussaajille, erityisesti teille joilla raskautta odoteltu jo pidempään! :Heartred hyppään myös mukaan tänne, esikoinen "latautuu" massussa, rv 16+6 ja rakenneultraa odotellessa! (8.8) kuinkas moni täällä on laskeskellut la:n mikäli ei vielä ns. varmaa tietoa vaikka se kyllä ehtii muuttua vielä monet kerrat ultrissa :D täällä köllöttelee mahdollinen jouluaattovauva eli laskettuni on 24.12 !
 
Täälläkin esikoista odotellaan. Onpa kiva että meitä on täällä ryhmässä näinkin monta :)

Yhdessä ollaan oltu miehen kanssa jo monen monta vuotta. En oo aiemmin ollut yhtään lapsi-ihminen. Ajattelin jopa että ilmankn oltaisiin täysin tyytyväisiä. Kummilapsien myötä tässä vasta ihan hetki sitten kypsyi ajatus, että jospa sittenkin. Ja heti lailla sitten tärppäsikin kun "lupa annettin tulla".
 
Mie aattelin ehkä 5-vuotiaasta asti, et isona miusta tulee äiti :happy: Sit kuin onnen kaupalla, kun olin jo luovuttanu, löyty isikin :) Sit yhdessä sovittiin,et kun mennäön naimisiin,ni sit saa tulla vauva :dummy::dummy1: Ei se sit niin helppoa ollutkaan,enkä sitä ikinä unohda. Mutta pääasia on että se vihdoin tulee :) Mutta ei melkein mikään sit menny kuitenkaan niin,kuin oisin halunnut ja olin suunnitellut :sad001

Odotan kauhulla,kun meidän sukuun tulossa nyt kolme vauvaa, että milloin joku alkaa motkottaa että matkin heitä. Mitä mie sit sanon? Töräytänkö et tää on sovittu 2014 ja yli vuos yrritettiin.että jos miulla olis käyny yhtä hyvin ku teillä, miulla ois se vauva ekana :mad: Mie oon semmonen vatvoja, et kauheesti ahdistaa muitten ihmisten kommentit ja mielipiteet, enkä osaa sanoa mitään takasin :sour:
 
Enni, toivottavasti sinun sukulaiset eivät ala tuollaisia laukomaan. Eika lapsen teko nyt mikään matkimisjuttu koskaan voi olla. :)
 
Mä yritän olla sitä vaihtoehtoa ajattelematta vaikka toki tiedosta. Mut sille ei itse sinänsä voi mitään ni yritän olla murehtimatta liikaa. Tässä käy sitten niin kuin on tarkoitus ☺
 
Moikka!

Täällä kans perjantaina haamuviivainen plussa ja tänä aamuna haalee plussa. Vielä aika epätodellinen olo ja tunne vaikka oireita on. Pelottaa nää menkkamaiset vatsakivut vaikka tiedän, että ne kuuluu asiaan.
Tarvii siis varmaan hakee se viikkonäytöllinen testi vielä niin ei tarvi epäillä omia viivan lukutaitojaan :D 25.3.17 la jos hyvin käy.
Kovasti toivottu ja haluttu ja clomifeneilla aikaan saatu. PCOS ovuloimattomuuden taustalla siis.
Miehen kanssa reilut 4,5 vuotta yhdessä.

Tsemppiä kaikille muillekin esikoisen odottajille :)
 
Ootteko aatellu tehdä isyyspakkauksen?

Mie aattelin ja oon jo suunnitellu/tutkinu vähä mitä sinne laittais :) Ainaki se vauvan omistajan opas vai mikä olikaa on ehdoton :hilarious: Toivotaan, että mies viitsii ees sen verran jotain lukea :shifty:
 
Takaisin
Top