Esikoisen odottajat

Kiitos liliina :) Itselläni on kanssa jotenkin mielessä se, että kunhan ei vuoda, asiat lienee OK. Enemmän huolissani "oireettomuudesta" tai siitä, ettei ole pahoinvointia. Pelottaa tuulimunaraskaus, toisaalta pelkään oksentamistakin, eli sinänsä ehkä parempi kuitenkin oireettomana :D Luulen, että mulle ainakin tilanne konkretisoituu ekassa UÄssä, jonka jälkeen voi jo rennosti "nauttia" tästä :)
 
Kai sitä voisi hieman esittäytyä :wink

Minä olen 26v ja mieheni on pari vuotta nuorempi. Vuoden verran "ollaan yritetty" jos sitä voi siksi kutsua :)
Molemmat teimme reissu hommia ja pääsääntöisesti nähtiin vain viikonloppuisin. Keväällä sit saimme vaihdettua työt ja melkein samalle paikkakunnalle :wink
Nykyään onneksi nukutään jopa viikot saman katon alla :)
 
Täällä on vähä jännittyneet tunteet et onko tuolla elämää. On niin oireeton olo :| taisiis on pientä nipistelyä mahassa , tissit kipeenä ja mieliala herkillä mutta silti :D
 
Et pysty juoksee edes urheilurintsikoissa?
Itse oli pakko heittää urheiluliivit päälle kun kipusin ponin selkään.. :D

Miulla olisi nii paljon kysymyksiä ja jännä miten niitä tulee koko ajan lisää vaikka on yrittänyt lukea, kysellä ja tutkia :D
 
No en oo urheiluliivejä kokeillu, tarkoitkin edellisellä ehkä enemmän tämmöstä spontaania juoksentelua :D mutta luulen, ettei urheiluliivit auta, on nyt joku megaluokan kasvuvaihe niissäki :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: iLa
Mites muilla esikoisen odottajilla sujuu? Oliko kukaan teistä käyny ar-ultrassa? Itteä kyllä vähä kuumottas, joinain päivinä niiiin rajut oireet ja eilen eikä tänään tunnu olevan oikein mitään ja ainahan se alkaa sillo huolettaa... huoh... Jonkun verran juilii alavatsaa, ei muuta, ja toisina päivinä ihan kauhea etominen kokoajan.
 
Ar ultra houkuttaisi mutta hinta ei ;D
Samalla olen myös arponut että onko se oikeasti tarpeellinen ja milloin sielä edes kannattaisi käydä..
 
Esikoisesta kävin rv 7+0 ultrassa (oli alunperin rv 8+) mutta viikkoja olikin vähemmän, silloin näkyi jo selvästi vähän "isompi" kirppu siellä. Maksoi 200€! Siinä maksaessa suu auki tuijotin että oikeasti 200€!! :D ugh..
Mutta oli se sen arvoista, seuraavat viikot oli paljon helpompia ennen np-ultraa kun tiesi kaiken olevan hyvin ja keskenmenon riski oli niin pieni sen jälkeen kun syke on nähty, joten pystyi olla paljon luottavaisempi ja stressaamatta kokoajan. Nyt aion myös käydä oman mielenrauhani takia ultrassa se onkin jo ens perjantaina! :) saa varmuuden siihen että kaikki on hyvin ja jos ei olis niin sit ei tarvis pettyä siellä np-ultrassa johon on kuitenkin vielä monta monta viikkoa.
 
Täällä odotellaan rv 6+5 huomista ekaa neuvolaa. Välillä on kyllä ollut niin kipeitä repäsyjä, sekä välillä kovaakin menkkamaista kipua. Huolettaa että onko tuolla kaikki ok, mutta silti luotan että tää raskaus menee normaalisti ja tulee terve vauva huhtikuussa :-)
 
Ensimmäinen olisi nyt tulossa mullakin. Epätodellinen olo ja en uskalla vielä heittää volttia riemusta, ennen kuin varmistuu enemmän asioita. Ja teen vielä toisen testin huomenna. Vaikka tänään oli tosi punanen viiva. Olen 33 ja mies just 35 ja vuoden alusta sovittiin, että nyt annetaan tulla. Odotettiin plussaa ihan hirveesti, alkukesästä petyttiin pahasti kun mulla oli selkeet oireet mutta ennen kuin sain edes plussaa, niin homma päättyi vuotoon. Sen jälkeen laitettiin jäitä hattuun ja puhuttiin, että tulee sitten kun on sen aika ja nautitaan nyt kaksinolosta vielä.
Soitan huomenna yksityiselle, olen ravannut siellä jo muutenkin, kun alkuvuosi oli hankalaa, ei tullut menkkoja ja söin hormoneja ja sit bongattiin kysta jota piti nyt seurata. Saan varhaisultran, josta olen tosi kiitollinen. Luulen, että laskettu aika on 17.4.
 
Hei! Meille myös odotetaan ensimmäistä, LA 14.4.2017. Ikää minulla 31v ja miehelläni pari vuotta vähemmän. Takana yksi keskenmeno alkuvuodelta ja nyt toivotaan kovasti, että kaikki menisi hyvin. Meillä on tarkoitus mennä varhaisultraan vkolla 7+ yksityiselle. Muutama vko vielä odotettava vatsa täynnä perhosia... :)
 
Mites pienitimantti meni neuvolassa? :) Ja tervetuloa uudet esikoisen odottajat, täällä jännäillään kovaa muutkin :)
 
Täällä ikää 36 ja ensimmäistä odotetaan. Viikkoja 7+0, ensimmäiseen neuvolaan menossa 31.8.
 
Minä muistelen ettei mulla ollu ekassa raskaudessa ennen rv10 oikein mitään oireita. Vähän ennen plussaa tuntu menkkajomotusta mut ei muistaakseni ollu muuta :)
 
Pitäiskö munki osallistua ny keskusteluun kun LA selvillä :)

Elikkäs ensimmäistä tääläkin orotellaan. Tänään just kävin varhaisultras ku viikkoja ei ollut selvillä. Elikkäs niitä olikin jo 7+1. :) pienen syrän jyskytti siel menemään. Jotenki toi syrämmen äänen kuuleminen sai tän tuntumaan todelliselta. Ny vaan piretään peukkuja et pysyis matkas mukana.

Oon toki lukenu teidän keskusteluja tääl jo aikaisemmin ja toivon et jotenki oon ees perillä teidän muidenki menoista
 
Liityn joukkoon. Yk 7 tuotti toivotun tuloksen, tosin yksi keskenmenokin ehti siihen kuulua...se on tehnyt varovaiseksi, mutta toisaalta haluan myös nauttia nyt tästä tunteesta ja yrittää uskoakin, että oikeasti kevätvauva olisi tulossa! Viikkoja vasta 4+1... Jännittäväähän tää on!!! Tuntuu että tekis mieli käyttää vaan kaikki aika selvittämällä kaikkea tähän aiheeseen liittyvää
 
Meinasiko kukaan kotidoppleria hommata? Mä kattelin jo netistä hintoja mut varmaan ostan sitten ekan ultran jälkeen :)
 
Meinasiko kukaan kotidoppleria hommata? Mä kattelin jo netistä hintoja mut varmaan ostan sitten ekan ultran jälkeen :)
Mä ajattelin! Oon kans kytänny niitä nyt netistä ja ajattelin että kun enskuun alus on neuvola mis kuunnellaan sydänääniä ja jos ne kuuluu ni laitan tilaukseen heti :-D
 
Takaisin
Top