Esikoisen odottajat

Galadriel: Ollaan meki ens ma oltu yhessä se 2 vuotta, mut jotenki viimeset kuukaudet on menny niin paljon tapellessa, etten viittis haastaa "turhaa" riitaa. Varsinkin nyt raskauden myötä oon huomannu et mulla on hermot kiristyny entisestään ja sitä myötä myös jätkä suuttuu pienimmästäkin mun hermostuksesta. Tää on menny ihan älyttömäks :D
Ja tänään just juteltiin jätkän vanhempien kanssa, vaikuttaa siltä että ne tosiaan pikkuhiljaa rupee sisäistää asiaa.. :)

M4nu: Meillä vauvalle on ostettu vaan vähän vaatteita ja nekin kirppareilta. En oikeen viitti ostaa mitään ku tiedän et saan niin paljon kaikkee sukulaisilta, kunhan ne saa varastot käytyy läpi. Katotaan sit sen jälkeen en mitä viel tarvii.

Minniäinen
: Mekin asutaan kaksiossa, ja ollaan muutettu tähän vasta niin vähän aikaa sitte että ei periaatteessa edes saatais muuttaa tästä vielä pois.. On ollu pakko suunnitella vähän sisustusta uusiks, ku nyt on niin täyttä ettei tänne tällä hetkellä mahtuis järkevästi edes sitteriä saati sitte mitään tarpeellisempaakaan.
 
Heipsis täällä myös esikoisen odottaja. Mä en jännitä kun muut tekee sen mun puolesta :) Sen verran jännitän että haluisin tietää onko masussa kaikki hyvin koska aika oireeton raskaus ollut. Tätä ihanuutta ollaan yritetty parisen vuotta lapsettomuushoitojen avulla.
Avomies ei osannu pitää tietoaan itsellään vaan halus kuuluttaa koko maailmalle...omille sukulaisilleen ja kavereilleen, no siinä ei sit auttanu olla itekkään hiljaa ettei omat sukulaiset kuule asiasta muualta. Mun sukulaisille tuli yllärinä :) 

Itse en taida olla vieläkään ymmärtänyt mistä kaikki vouhkaa ;) mä oon sanonut kaikille et vauva juttuja hommataan vasta joulun tai jopa vasta uuden vuoden jälkeen. 

Mä taidan silti hötkyillä sitä että koska ilmoitetaan tästä kelaan yms muualle et muistaa hoitaa äitiyspakkaukset sun muut raha-asiat kuntoon.
Muuttaakkin ois kiva vähä isompaan asuntoon kun meillä koirakin. 

Mutta eiköhän tää tästä ja toivottavasti teillä muillakin mukavasti menee odotusaika <3
 
Inkheart: Juuh, se on jokaisella oma systeeminsä. Meillä tää toimii hyvin suorasukkaisesti. Johtuu kyl varmana mun isovanhemmista ku kuunneltu niin niiten juttuja miten ne on jaksanut olla yhdessä piene elämänsä ja onki hautaan asti. Niillä kun se perustuu juuri suorasuutene ja huumoriin :)
Hienoa että alkaa ihmiset ymmärtää, se varmasti helpottaa paljon :)

Mula ois kauhee hinku ostaa jo vaikka mitä, mut tyydyn ostelee vaan noita vaatteita itselleni, ettei tukahdu nykyisillä vallan =D
Joulunn jälkeen alkaakin ja joulun aikana varmasti alkaa sit kerääntyy lastentavaroita kun kerrotaan kaikille sukulaisille. Mut pahemmin ei oteta ylimmärästä kun on niin naftisti noita nelijöitä. Isompaa aletaan ehtii ens vuoden puolella kaikessa rauhassa.
 
Takaisin
Top