Esikoinen haaveissa 2017

Moikka, mäkin voisin tänne kirjoittaa. Me alettiin yrittää 8/16 ja heti tärppäs en voinut uskoa todeksi sitä onnea kun mäkin oon jo 33 ja mies 37. No keskenhän se meni. itsestään poistui rv 11, mutta oli vissiin menehtynyt jo aiemmin, ekat menkat oli just km:n jälkeen ja nyt sitten uutta yritystä! Tsemppiä meille kaikille toivottavasti tärppää 2017! :)
 
Tervetuloa toiveissa:Heartred ja noonu :)

Mä tässä googlettelin poppakonsteja vaikka eihän niitä varmaan oikeasti ole. Moni tuntui suosittelevan maca-jauhetta, jota en itse vielä ole testannut. Onko muilla kokemuksia? :)
 
Tervetuloa Noonu! :)
Tiiamariia, oon itekkin miettinyt että pitäiskö alkaa kokeilemaan seuraavassa kierrossa..joku oli laittanut (oisko ollut raskaaksi 2016 ryhmään?) hyviä merkkejä ja vinkkejä macasta :)
 
Oli muuten ihana kun eilen miehen kanssa juteltiin että kun sitä tätiä ei ole vieläkään näkynyt, että missä vaiheessa sitä pitäs alkaa huolestumaan jne. Ja sanoin et täytyy varmaan tammikuussa muutenkin soitella että tarkistas onks mulla kaikki muutenkin ok pitkien kierojen vuoksi yms. kun sillon on kulunut puoli vuotta yritystä. Niin mies ilmotti että mennään sitten yhdessä ja tutkitaan molemmat. Sanoin kyllä että mut nyt ihan ensiks tutkitaan ennen kun aletaan analysoimaan miestä :D mutta hän oli ajatellut että kaikki tapahtuu kuten frendeissä :p ihana mies mulla :Heartred
 
Inertia, oon 25v. Just lähinnä et mut nyt ensin tutkitaan mut ihana et mies on niin oma-alotteinen täs asiassa :)
 
Täällä taas mies on vähän turhankin itsevarma ettei hänessä ainakaan ole mitään vikaa..mutta on kyllä sanonut että suostuu testeihin jos sen aika tulee :D
 
Nyt on kyllä outoa. Menkat alko maanantaina ja oli ma ja ti normaalit. Eilen ei tullut oikein mitään vuotoa, tänään vähän ja nyt sattuu myös aika paljon. Onkohan hormonit vaan sekaisin ton lääkkeellisen tyhjennyksen jäljiltä vai mikähän juttu tää nyt on.
 
Tervetuloa uusille, toivottavasti ei tule pitkä visiitti :)

Minä olen kertonut vain yhdelle ystävälle, ja mahdollisesti kerromme jossain vaiheessa yhteiselle ystäväpariskunnalle, koska olemme miettineet yhteiselle pidemmälle reissulle lähtöä, ja sen suunnittelu konkretisoituu, on pakko kertoa, että jos tärppi käy, voi suunnitelmat mennä uusiksi.
 
Mulla lisääntyy valkovuoto koko ajan, ravaan vessassa vähän väliä kattomassa et joko täti tuli :eek: nyt siis kp 52...
 
Ollaan vedetty miehen kanssa kumpikin macaa nyt pari kuukautta. Itellä vaikuttaa vireystilaan, vatsan hyvinvointiin ja himoihin :grin Ja kyllä se mies on samoja vaikutuksia sanonut huomanneensa.. Meillä on siis syy hoitoihin miehen siittiöissä(hitaita ja määrä alhainen) ja innolla odotan että onko macalla ollut parantavaa vaikutusta. Sen nyt sitten huomaan joko luomuplussasta tai jos joudutaan uuteen IVF-kierrokseen ensi vuoden puolella. Mutta siis, summa summarum, suosittelen macaa vaikka se ei kaikista maukkain lisäravinne olekaan :)
 
Mulla teki tänään tosi tiukkaa etten itkenyt kun kävi asiakas joka etsi serkulleen medaljongia, minne serkku voisi laittaa kuolleen vauvan kuvan.:sad001 Oli viikolla 35 menehtynyt pieni, niin sydäntäsärkevää :sad001 jotenki nää koskettaa niin paljon enemmän nyt kun itsekin vauvaa toivoo..
 
Kamalaa, Kirahvi... Ja joo, pahaa tekee. Mä näin viime yönä unta jossa jouduin soittamaan apua kolariin joutuneelle lapsiperheelle ja näin unessa kuinka kaukalossa oli vauva henkihieverissä ja vielä herätessä mulla oli ihan kauhee olo. Ja kyse oli sentään unesta :O Samaten kuulin tänään kuinka tutun tutulta oli vauva kuollut isoilla viikoilla kohtuun ja aika iso pala siitä itsellekin kurkkuun tuli, vaikken edes tunne näitä ihmisiä...
 
Päivän negatiiviset, mummilta tuli kommentti kuullessaan toisesta keskenmenosta että no varmaan jossain on sitte jotain vikaa. Ja äidin kanssa keskustellessa totesi (taas) että ei nyt varmaan kannata yrittää.
 
Ompas inhottavasti sanottu Tiiamariia! :/ tuntuu että aina joku sanoo jotain ilkeetä, tosin meillä mummi ainakin saattais sanoa noin ilman että tarkottas mitään pahaa sillä.Mut varmasti tuntuu pahalta :sad001
 
Takaisin
Top