Esikoinen haaveissa 2017

Toivon niin että alkais pian! Inhottaa muutenki ku koko aika saa olla varuillaan ja juosta kattomassa josko ne ois alkanu :D
 
kirahvi36 meillä on yllättävän samanlaiset taustat. Molemmilla yritystä 07/216 alkaen ja esikoinen toiveissa ja molemmat mentiin naimisiin viime kesänä :)
 
Joo antaa se inertia ainakin toistaiseksi :) pidin kanssa taukoa muutaman kuukauden mutta nyt palasin taas kun on se vertaistuki vaan täällä parasta :)
 
Ja kiva kun tässä esikoisketjussa on nyt eloa! Tämän vuoden ketjussa meitä oli vain muutama niin oli hiljaisempaa.
 
Apua... Näin viime yönä unta, että kävin lääkärin tutkimuksissa, ja lääkäri vain totesi, että sun paikat on niin pahantuneet, että ihan turha kuvitellakaan, että joku lastenhankinta onnistuisi, että ei nyt oikeen voi edes kertoa yhtä vikaa, kun kaikki vaan on pilalla.
:hilarious::nailbiting: Nyt en kyllä uskalla edes varata lääkäriä..
 
Inertia, en tikuttanut ja epäilenkin että oli ovuloimaton. Mutta nää kierrot on mulla venyny joka kerta. Joo sama meillä ja alotappa selostamaan ovuloimattomasta kierrosta ni saat hyvin hämmästyneen katseen takas :D
 
Dossier hui kauhee mikä uni :eek: mut yleensähän unissa on ne hartaimmat toiveet ja pahimmat pelot! Ainakin ite oon sen huomannu :) varaile vaan rohkeesti aikaa ♡
 
Kauhee uni dossier!! Mä nään kyl kans niin käsittämättömiä painajaisia, mut niiku kirahvi sano ni usein ne on niit pahimpia pelkoja sitten. Varaa rohkeesti vaan :)
 
Ja joo inertia noihin raskaaksi ketjuihin tulee aina paljon väkeä, itsekään pysy oikein perässä. Sillä lailla kivempi tää ketju kun pienempi porukka ja kaikki yrittävät ensimmäistä :)
 
Inertia, en oo vielä. Lopetin pillerit 7/16 et voisko olla kierto vielä sekasin? Pitää kattoo tammikuun puolella jos jatkuu ni sit meen, sit tulee puol vuotta yritystä.m
 
Tiiamariia, tää ketju on kyl kiva kun ei oo liikaa porukkaa! Ja kaikilla enemmän tai vähemmän sama tilanne :)
 
Milmiina, mä oon kertonut just muutamalle ystävälle ja sitten siskolle siitä, että vauva olisi ensi vuodelle tilauksessa. Mies on kertonut varmaan yhdelle ystävälle.
Kamala uni Dossier :O

Meillä meni sitten tämä ovulaatio "vahingossa" osittaiseksi tjottailuksi. Saa nyt nähdä, ei mulla toiveet kovin korkealla ole koska yritystäkään ei ollut. Tapanina pitäis tädin tulla kylään.
 
Minäkin ilmoittautuisin joukkoonne, vaikka olen kyllä jo tuolla "ei tää voi olla nii vaikeeta"-ketjussakin :) meillä on sellanen tilanne, että mies on mua kymmenisen vuotta vanhempi (minä 27v) ja sillä on edellisestä suhteesta lapsi joka asuu meillä joka toinen viikko. itsellä ei ole lapsia. yritys aloitettiin "kevyesti" jo tammikuussa 2016, eli vaikeaa on :sad001 hoitoihin hakeutuminen on jo mielessä kovasti, mut vielä yritetää jonkin aikaa ilman :)
Muutamille läheisille kavereille olen yrittämisestä sanonu mut en oo suuremmin asiasta huudellu. :)
Tsemppiä kaikille yritykseen ja toivotaan pikaisia plussatuulia :Heartred
 
Takaisin
Top