Esikoinen haaveissa 2017

Unista piti vielä kommentoida, että nyt elokuussa näin yöllä unta että tein positiivisen raskaustestin ja aamulla kun siihen tikkuun piti oikeesti pissiä niin en meinannut millään uskaltaa ku olin ihan varma että tommosen unen jälkeen ei voi tulla muuta ku nega. Mutta plussa se oli oikeestikin! Ihan uskomatonta. Vaikka ilo sitten loppuikin lyhyeen niin silti. Toivotaan että kaikkien teidänkin unet vielä muuttuu todeksi!
 
Joo se on kyllä jännä miten ne toiveet liikkuu edestakas. Mä täällä jo kp9 mietin että jos ois raskaana vaikka se ei ole mahdollista edes ennen ovista :D tyhmä pää.
 
YRITTÄJÄT

tiiamariia / yritystä 12/15 / kkm 3/16 ja 10/16
kirahvi36 / yritystä 7/16
Jahtu / yritystä 1/15
Elma Auroora / yritystä 1/17
Dossier / yritystä 7/16
milmiina / tjottailu 8/15 lähtien, yritystä 2/16
Babe / yritystä 7/16
Inertia / yritystä 6/16
Toiveissa:Heartred / yritystä 1/16
Noonu / yritystä 8/16
Villisilmä / yritystä 4/16
Catja85 / yritystä 7/15
MayDay88 / yritystä 7/16
Alina16 / yritystä syksy/14



PLUSSANNEET
 
Muokattu viimeksi:
Alottelin tohon nyt tota listaa, esikoisketju kun on niin ei tarvinne laittaa että esikoinen haaveissa :wink

Yritin nopeasti selaamalla lisätä kaikki, jos unohdin jonkun niiin lisätkää tai jos joku tieto on väärin niin korjatkaa! :) Aattelin että jokainen voi itse laittaa halutessaan tietoja keskenmenoista tm. kun tietää paremmin.
 
Muokattu viimeksi:
tiiamariia / yritystä 12/15 / kkm 3/16 ja 10/16
kirahvi36 / yritystä 7/16
Jahtu / yritystä 1/15 /kkm 1/16 ja 9/16
Elma Auroora / yritystä 1/17
Dossier / yritystä 7/16
milmiina / tjottailu 8/15 lähtien, yritystä 2/16
Babe / yritystä 7/16
Inertia / yritystä 6/16
Toiveissa:Heartred / yritystä 1/16
Noonu / yritystä 8/16
Villisilmä / yritystä 4/16
Catja85 / yritystä 7/15
MayDay88 / yritystä 7/16
Alina16 / yritystä syksy/14

Kiitos tiiamariia listan teosta! Lisäsin itselleni keskenmenot.
 
Mulla menee joka kierrossa aika samaa kaavaa noi toiveikkuus/negatiivisuus ajatukset. Kun uusi kierto alkaa on todella positiivinen olo, että tästä kierrosta tärppää. Sit lähempänä ovista negatiivisuus hiipii mieleen, ei tästä mitään tuu. Sit oviksen jälkeen hetken on taas positiiviset mietteet jotka ennen menkkoja muuttuu taas tosi varmoiksi negasta. Varmasti hormoneilla on osansa sopassa, mut kyl se aikamoista heiluriliikettä on. Ollapa mies!
 
Minulle tuli oviksen aikaan/jälkeen jopa sellainen tunne, että ei, en sittenkään halua tulla raskaaksi, en halua taas niitä kaikkia pahoinvointeja ym. turhaan kun kuitenkin taas jotenkin kesken menee... mutta heti kun kuvittelin tuntevani kiinnittymisen (kuin edellisessäkin raskaudessa tunsin) niin mieli muuttui ja nyt vaan toivon että viikonloppuna plussa tulis, jatkuu sitten miten jatkuu. :D
 
Hui kun on tullu paljon juttua ja uusille tervetuloa! Kun pääsee viestien loppuun niin ei muista enää että kelle piti kirjoittaa mitäkin :grin tiiamariia kiitos listasta!

Minäkin olen nähnyt aika usein nuita vauvaunia. Useimmin olen joko synnyttämässä tai imettämässä, ja vauva on aina poika o_O Ihmeellistä kyllä, en varmaan koskaan ole nähnyt unta plussasta, ja eipä sitä ole sitten näkynytkään :wacky:

Jahtu ja joku muukin mietti tuota mielialojen kiertoa ja samaistun! Mulla tyypillisesti menee niin että kierron alkaessa masennun ja vetäydyn kaikesta hetkeksi. Ovulaatiota kohden mieliala alkaa tasaantua ja ovisaikaan on tosi hyvä (paitsi silloin kun mies ei anna :grin). Yleensä viikkoa ennen menkkoja eli about nyt alkaa tuntua aina siltä, että nyt varmasti oon raskaana, ja sieltä sitten tipahdetaan taas uuteen kiertoon :hungover: Tänään dpo 5, ajatukset laukkaa ihan hulluna, varsinkin kun tänään on alavatsalla tuntunut välillä erilaisia tuntemuksia.. Pitäis laittaa kulhollinen jäitä hattuun! :nailbiting:
 
Mullakin on unissa melkeen aina poikavauva! Noi sun mielialan muutokset kuulostaa hyvin samanlaisilta kuin mun kiertoon nähden villisilmä :)
 
Mul on ollut unissa kumpiakin, joskus teininä näin unta aina poikavauvasta ja sen nimi oli aina Niklas! En tiie mistä se kumpuaa mut pitää pitää mielessä jos pojan joskus saa :)
 
Jos saatais poika niin minusta ihana pojan nimi ois Kasper tai Kasperi :love7 Tykkään muutenkin vähän erikoisemmista(?) ja/tai vanhoista nimistä, tytölle ihana ois esimerkiks Loviisa tai Aino :shy:
 
Paha vain että pitää ottaa miehenkin mielipiteet huomioon, ja se tuntuu olevan vielä nirsompi kuin minä nimien suhteen :shifty: Esim Loviisa ei kuulemma käy, kun on semmoinen kaupunkikin :shifty:
 
Meillä on nimet jo valmiina, tytön nimestä ollaan samoilla linjoilla (sekin mun idea jes! :D ) mutta pojan nimiehdotukselle mies ei o vielä lämmennyt.. :D
 
Aloitin tänään muuten nyt sen macan! Saa nähä huomaanko mitään vai en :) tuskin siitä ainakaan haittaa on!
 
jes, sain miehen kellistettyä ja helposti :wink laskurin keskiarvon mukaan ovis oli huomenna mut näistä mun kierroista kun ei tiedä niin taitaa olla parasta talletella torstaina ja jouluaattona perinteitä kunnioittaen...:wink
 
tiiamariia / yritystä 12/15 / kkm 3/16 ja 10/16
kirahvi36 / yritystä 7/16
Jahtu / yritystä 1/15 /kkm 1/16 ja 9/16
Elma Auroora / yritystä 1/17
Dossier / yritystä 7/16
milmiina / tjottailu 8/15 lähtien, yritystä 2/16
Babe / yritystä 7/16
Inertia / yritystä 6/16
Toiveissa:Heartred / yritystä 1/16
Noonu / yritystä 8/16
Villisilmä / yritystä 4/16
Catja85 / yritystä 7/15
MayDay88 / yritystä 7/16
Alina16 / yritystä 9/14 / km 3/16 ja kkm 10/16

PLUSSANNEET

Mäkin lisäsin nuo keskenmenot tuonne :downtown
 
Mulla niskat niin jumissa et eilisest asti jäätävä päänsärky, yritin sinnitellä ilman särkylääkettä mut tänää oli pakko ottaa panadolia, eikai siitä oo haittaa jos ovikselle? :eek:
 
Takaisin
Top