Esikoinen haaveissa 2017

Onko teistä joku käyttänyt Flo sovellusta? Vaikka en pelkkään sovellukseen luota niin mietin tässä että kun yhtäkkiä kk alkamispäivä heitti siinä lauantailta tiistaille eli ovis olis ollut laskennallisesti myöhemmin mikä sekin kyllä passais ovulaatio tuntemuksiin.
Lisäksi oon tosi tunnollisesti lisännyt sinne tiettyjä juttuja, kuten onko joku paikka arka tai että millaista vv on. Nyt sit odotetaan ilmeisesti vasta tiistaita. Oon kirjannut kaikki kierrot sinne lokakuusta lähtien niin siinä mielessä uskoisin että vois olla suht luotettava. Mutta en tiiä sitten.

Voiko kiinnittyminen haamuilla? Koska sitä tuo eilinen sit ehkä (SUURI EHKÄ) vois olla kun tänään taas puhdas nega[emoji20]
 
Noni, nyt sait sit varmaan lisää jännitysaikaa! :) Kyllä kuulemma joillakin on kiinnittymisestä tullu joku haamu, ainaki mitä keskusteluja oon seurannu!

Täällä dpo8 ja enhän mäkää malttanu olla testaamatta ja puhdas negahan se :'D Ehkä voisin viikonlopun kuitenki antaa olla ja testaa vasta maanantaina dpo12!
 
En tiedä tuosta haamuilusta. Mutta hyvin Mirellan ehtii kunnon plussaa tulla jos sovelluskin sitä ennustaa. Mun mielestä tuo Flo on ollut hyvä sovellus, välivuodot olen kirjannut mutta muuten vain kuukautiset. Ehkä voisi vielä tunnollisemminkin käyttää :)

Paulla niin varhaista että ehtii vielä plussaksi muuttua :) Voi olla tosiaan parempi pitää useampia päiviä taukoa testailusta niin välttyy ehkä turhilta negoilta.

Täällä taas välivuotoa, mutta testaan silti lauantaiaamulla. La pitäisi olla jo kp1.
 
Joo, täälläkin odotellaan malttamattomana! Vaikka tosta negasta kyl tuli taas heti sellanen fiilis että noniiiin, se oli taas siinä, vaikka aikasta vielä onkin :D Nyt on onneks viikonlopuks muuta puuhaa, lähen kotiseudulle huomenna ja on ne kaverin polttarit lauantaina ja muuten oon anoppilassa, niin tuskin tulee kiusausta testatakaan, en ainakaan ota mukaan testejä! :)
 
Miten teillä on käyny? Mulla oli vähemmän herkällä testillä 25 ml nega tänään. Eli nyt olis 29/30 dpo 13 jos siis menkat alkais maanantaina. (nyt se flo laskuri näyttää niin). Ääh, oisinpa säästänyt vielä herkkiä testejä tähän loppuun. Seuraavan kerran testaan kyllä vasta maanantaina. Tänää on viihteelle lähtö pitkästä aikaa niin muutaman voi ottaa kun ei kerta plussa ole. Ainakaan vielä. Tai sit ei tuu olemaankaan. Jotenki olis ollu kiva yirtää ennen tätä lauantaita että tietää juoko ollenkaan vai vain muutaman mut näillä mennään[emoji16][emoji28]
 
Pahoittelut negasta Mirellan! Vielähän voi plussa pärähtää, mutta hyvin mielin vaan viihteelle rentoutumaan :)

Täällä tänään testattu herkällä testillä nega. En muuta odottanutkaan, mutta käytin nyt pois viimeisen herkän testin kaapista. Meneillään jotain kp33/33 ja dpo 15. Tänään pitäisi menkkojen alkaa kunnolla enkä sitä kyllä epäile. Viime päivät oireet ollut sellaiset, että ihan pian taas uuteen kiertoon :sad001 Tämä tiputtelu on alkanut nyt mietyttämään kun sitä on ollut joka kierrossa noin kolme päivää ennen varsinnaisia menkkoja. Voikohan tuo olla oire jostain vai ihan normaalia?

Yk5 alkakoon siis! Odotukset eivät ole korkealla, kun kesällä paljon työreissuja jotka vaikeuttavat talletteluja. Noh, eihän siihen tarvita kuin se yksi onnistunut kerta :cat:
 
Apua! Vielä piti yks varmistukseksi tehä ennen ku alkaa juomaan. Niin mie menin tihrustaan testiä liian läheltä ja siihen valkoiselle alueelle tippui suusta pisara sylkeä. Ja luulis että syljessä on hcg tä??? Ja nyt siinä on punertavaa viivan tynkää mut ehkä vähän "kaukana" siitä mihin toinen viiva tulis. Kyllä mie ulos lähen tänää. Ei tuohon varmuutta saa kuin aamulla. Mut siis apua!!
 
43d1bfe5ee5d28070e0534a441cd200e
0f82b7e42258e3d5e68c4645a32cb429
 
Pahoittelut negoista :sad001

Täällä kp28/29-31 ja dpo 11, huomenna ajattelin testata! Ei kyllä mitään oloja. Tai tänään vähän huono olo, mutta johtuu varmasti siitä että on lyhyet yöunet takana ja todella pitkä polttaripäivä kuskina eilen! Sellanen olo että negaa se täälläkin huomenna näyttää :/
 
Jännä testi Mirellan. Pitääköhän sen testiviivan kuitenkin tulla hiukan lähemmäksi kontrollia?.. Uutta testiä taas ensi viikolla :)

Toivotaan Pau että plussa tulee! Ei oloista koskaan voi tietää.

Kotikisu kp2/33
 
Tuleeko täällä jollekin muullekin oviksen aikaan/heti jälkeen järkyttävä päänsärky?

Iltapalelu kertoo, että ovis tapahtu luultavasti juurikin tänään, jotenki tunnen pienimmätki lämmönvaihtelut tosi helposti.. mutta tää päänsärky on kamalaa, vaikka kiva joo että ovis tulee :banghead:

Aspiriinia ei viitti ottaa (ainoo mikä tuntuu auttavan päänsärkyyn), ettei mee hyvä ovis sekasin siitä, ei kuulemma kannata ottaa oviksen aikaan..
 
Ui, onnea!! :cat: Paulla varsinkin näkyy ihan selkeä viiva jo!

Deb en tiedä tuosta päänsärystä, mutta burana ilmeisesti ei olisi paras mahdollinen. Vaikka mahdollinen negatiivinen vaikutus olisikin ihan marginaalinen juttu... En ole alan ihminen :joyful:
 
Pau, näkyy viivaa! Onnea!

Kotikisu, sen jälkeen kun on yli 2v yrittänyt tuloksetta saada lasta, ja edellinen raskaus alkoi vasemmanpuoleista oviksesta (meni kesken), jonka jälkeen ennen tätä ovuloinu vaan oikeelta, en millään halunnu tehdä mitään mikä vois sekottaa tän vasemmanpuoleisen oviksen :D
 
Takaisin
Top